Etusivu

Ajankohtaista

Kesko-Segmentointi.jpg

Dataa rikastamalla tuloksiin

Sanoma ja K-ryhmä ovat syventäneet yhdessä tietoa K-ryhmän asiakkaiden mediankäytöstä ja heitä kuvaavista mediatrendeistä.
Digiratkaisut
Dataa rikastamalla tuloksiin
Urheilukumppanuudet

2020 on kaikkien aikojen urheiluvuosi – ole huumassa mukana!

Ensi vuoden aikana EM-futis saa uutta nostetta, kun Suomen Huuhkajat ovat mukana kisoissa. Lisäksi saadaan nauttia muun muassa MM-kiekosta, Tokion kesäolympialaisten tarjonnasta ja salibandyn kotikisoista Suomessa. Tuo brändisi Sanoman kiinnostavan urheilusisällön pariin.
Uutismedia
TV & video
Digiratkaisut
Audio & radio
Aikakausmedia
2020 on kaikkien aikojen urheiluvuosi – ole huumassa mukana!
Atrian Grillaamo

Atria kohtasi kuluttajat kesän tapahtumissa nuotiopiirin äärellä

Atrian kesän kampanja oli monikanavainen kokonaisuus, jossa merkittävänä osana oli tapahtumayhteistyö. Atrian Grillaamo vieraili Radio Suomipopin Helsinki-päivän konsertissa ja Tikkurila-festivaaleilla.
Digiratkaisut
Audio & radio
Luovat ratkaisut
Tapahtumat
Atria kohtasi kuluttajat kesän tapahtumissa nuotiopiirin äärellä
Aluellinen radiomainonta

Sanoma laajentaa alueelliseen radiomainontaan

Sanoman radiomainonnan tarjooma laajenee vuoden 2020 alusta alueellisen mainonnan ratkaisuilla. Laajentamisen mahdollistavat Sanoman loppukesällä hankkimat Aito Radioiden ja Business FM:n taajuuskokonaisuudet.
Audio & radio
Sanoma laajentaa alueelliseen radiomainontaan
Juuli Pelkonen

Kuusi syytä, miksi kannattaa panostaa sovellusmainontaan

Mobiilisovellukset ovat edelleen alihyödynnettyä mainosinventaaria, vaikka kuluttajat käyttävät niitä jo aktiivisesti, Sanoman Head of Programmatic Juuli Pelkonen kirjoittaa.
Digiratkaisut
Omakynä
Kuusi syytä, miksi kannattaa panostaa sovellusmainontaan