Etusivu

Kerro, mitä hyvää haluat sanoa asiakkaillesi. Me välitämme sen.

Mietitään sinulle paras mahdollinen ratkaisu kriisin aikana ja sen jälkeen.

Ota yhteyttä

Ajankohtaista

Näytä aiheen mukaan
Beely HS etusivu artikkelikuva

HS etusivu toi Beelyn sivuille 700 prosentin kävijämäärän kasvun

Beely haluaa uutena brändinä ja palveluna tavoittaa laajasti suomalaiset autoilijat ja autoista kiinnostuneet kuluttajat. Tämän vuoksi Beely on hyödyntänyt laajasti Sanoman eri medioita. Liikennettä Beelyn sivuille toi erityisesti 6. elokuuta Hesarin etusivulla julkaistu tarinallinen ilmoitus.
Uutismedia
Case
HS etusivu toi Beelyn sivuille 700 prosentin kävijämäärän kasvun
Valio Kakkugeneraattori artikkelikuva

Valion Kakkugeneraattori toi pelillistämisen reseptiikkaan

Lukijan valintojen mukaan muuttuva kakkugeneraattori houkutteli viipymään pitkään kiinnostavan sisällön parissa IS.fi:ssä.
Uutismedia
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Case
Valion Kakkugeneraattori toi pelillistämisen reseptiikkaan
TIna Åström

Korona vauhditti tv:n ja videon kulutusta − mikä tilanne on nyt?

Olohuoneen televisio nousi kevään aikana kodin tärkeämmäksi laitteeksi. Koska suurin osa meistä joutui elämään Big Brotherin kaltaisessa tilanteessa, niin eskapismin tarve korostui entistä voimakkaammin, Tina Åström kirjoittaa.
TV & video
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Korona vauhditti tv:n ja videon kulutusta − mikä tilanne on nyt?
Tarja Virmala

Osallistuja saa Effiestä nyt enemmän

Effie yhtenäistyy globaalisti. Tuomarointiprosessi muuttuu monivaiheiseksi. Osallistujalla on mahdollisuus täydentää työtään ja hän saa työstään jokaiselta tuomarilta palautteen, Tarja Virmala summaa Effie-kilpailun uudistuksia.
Vieraskynä
Effie
Osallistuja saa Effiestä nyt enemmän