Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa

      Osta mainontaa

    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Tarjouspyyntö
    • Foppa - joustavat maksuratkaisut
  • Ota yhteyttä

Julkkiksen käyttäminen mainonnassa ja 10 muuta tehokeinoa

Meiltä saat parhaat vinkit ja keinot mieleenpainuvaan mainontaan.

Katso vinkit

Tutustu ratkaisuihimme

Lue lisää

Sanoman mediat

Valtakunnan rakkaimmat ja tärkeimmät ykkösbrändit, joiden sisältöjen parissa viihdytään ja joista puhutaan ja inspiroidutaan.

Lue lisää

Lue lisää

Mainonnan ratkaisut

Avullamme saat aikaan tuloksia. Kanssamme rakennat vaikuttavia ja toimivia kampanjoita, ja tiedät, millaisessa ympäristössä viestisi esiintyy. 

Lue lisää

Lue lisää

Markkinoinnin palvelut

Tarjoamme mediaratkaisujen lisäksi ainutlaatuisen kokonaisuuden markkinoinnin palveluita, joiden avulla parannat markkinointisi tuottoa ja kasvatat liiketoimintaasi. 

Lue lisää

Katso, miten voimme palvella juuri sinun alueellasi

Haluamme auttaa paikallisia yrityksiä menestymään

Voit ostaa meiltä paikallisia medioita, kuten Aamulehteä ja Satakunnan Kansaa, tai valtakunnallisia medioita paikallisesti, esimerkiksi Nelosta ja Ilta-Sanomia. Tutustu oman alueesi mahdollisuuksiin.

 

Lappi Varsinais-Suomi Etelä-Karjala & Etelä-Savo Päijät-Häme & Kymenlaakso Pirkanmaa & Kanta-Häme Satakunta Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala Keski-Suomi Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu Uusimaa

Suunnittelijan työkalut

Hinnat ja myyntiehdot

Katso Sanoman ratkaisujen hinnat ja myyntiehdot.

Hinnat ja myyntiehdot.jpg

Mediatiedot

Tutustu Sanoman brändien ja tuotteiden mediatietoihin.

Mediatiedot.jpg

Aineistotiedot

Aineisto-ohjeet, varaustiedot ja aineistojen toimittaminen.

Aineistotiedot

Yhteystiedot

Katso Sanoman mediamyynnin ja asiantuntijoiden yhteystiedot.

Yhteystiedot.jpg

Asiakastarinoita, joista tuli sanomista

Lakumix® goes HitMix – radiopromootio ja festarikumppanuus muistuttivat 20 vuotta täyttävästä Panda®-makeisten brändistä

Julkaistu
27.9.2023

Myynti veti kesän aikana hyvin, ja kampanjasivu houkutteli ennätysmäärän kävijöitä.

Lue asiakastarina

Orion hyödyntää monipuolisesti Sanoman tutkimustietoa

Julkaistu
21.9.2023

”On tärkeää pysyä ajan tasalla siitä, miten kuluttajien käyttäytyminen muuttuu”, Orionin Customer Insight Manager Tanja Kipinoinen sanoo.

Lue asiakastarina

Hammaslääkäriasema Helmiäinen otti Aamulehden natiiviartikkelit avuksi tunnettuuden kasvattamisessa

Julkaistu
18.9.2023

”Mainontaan laitettu raha on tullut asiakasvirtana moninkertaisesti takaisin”, kertoo Helmiäisen toimitusjohtaja Ville Männistö.

Lue asiakastarina

Utö Akva -puuöljyn myynti tuplaantui monikanavaisella kampanjalla

Julkaistu
18.9.2023

GVK Coating Technologyn kampanja koostui radion ohjelmayhteistyöstä, tv:stä ja digistä.

Lue asiakastarina
  • Näytä lisää
Katso kaikki asiakastarinat

Tietopankista vinkkejä ja työkaluja mainostajan arkeen

Laskurit, suunnittelupohjat, oppaat ja raportit - hyödynnä maksuttomat materiaalit.

Tutustu tietopankkiin

Näkemyksiä markkinoinnista

  • Karri Ahonen myyntijohtajaksi Sanoma Media Finlandin B2B-yksikköön

    Karri Ahonen on nimitetty Sanoman B2B:ssä suurasiakkaiden myyntijohtajaksi. Hän toimi aiemmin markkinoinnista, insightista ja mediakategorioiden kaupallistamisesta vastaavana johtajana.

    Tagit

    Nimitys
    Julkaistu
    28.9.2023
    Lue lisää
  • Nyt pitää päättää mistä haluatte puhua – ajatusjohtajat vievät markkinat

    Pelkällä puheella ei muuteta maailmaa. Mutta jos unohdat kertoa mitä merkitystä yrityksellänne ja sen tekemisillä on, menetät mahdollisuuden olla olemassa tulevaisuudessakin, kirjoittaa Sanoman sisältömarkkinointipalvelujen Jenni Lieto.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    28.9.2023
    Lue lisää
  • Kuinka päivittää sisustusta edullisesti mutta kestävästi?

    Glorian kodin päätoimittaja Venla Kujakallio pohtii, miten sisustustrendit näkyvät ja toteutuvat epävarmoina aikoina.

    Tagit

    Näkemyksiä Aikakausmedia Omakynä
    Julkaistu
    26.9.2023
    Lue lisää
  • Sanomista vastuullisuudesta -podcast tarjoaa vinkkejä ja vertaistukea markkinoijille vastuullisuuden viidakossa

    Miksi vastuullisuus markkinoinnissa on niin vaikeaa? Juontaja Hanna Kinnunen jututtaa vastuullisuustyön ammattilaisia muun muassa sosiaalisesta vastuusta, viherpesusta sekä muodin, logistiikan ja elintarviketuotannon ympäristövaikutuksista.

    Tagit

    Näkemyksiä Vastuullisuus
    Julkaistu
    25.9.2023
    Lue lisää
  • "Sosiaalisesta vastuusta voi rakentaa kilpailutekijän, joka kasvattaa yrityksen arvoa”

    Sus+Com Agencyn perustaja Mari Haaviston mukaan yrityksissä huomioidaan ympäristövastuu ja taloudellinen vastuu jo kohtuullisen hyvin, mutta sosiaalinen vastuu on vielä lapsenkengissä.

    Tagit

    Näkemyksiä Vastuullisuus
    Julkaistu
    25.9.2023
    Lue lisää
  • ”Me elämme maapallolla jo jatkoajalla”

    Isona logistiikkayrityksenä Postin tulee olla mukana ja näyttää suuntaa vastuullisuustyössä, kertoo Posti-konsernin brändi-, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Anna Salmi Sanomista vastuullisuudessa -podcastissa.

    Tagit

    Näkemyksiä Vastuullisuus
    Julkaistu
    25.9.2023
    Lue lisää
  • HS Koulutusliite ja Aamulehden Opinnot ja Ura -teema tavoittavat opiskelijat ja heidän vanhempansa

    Hesarin Koulutusliite ilmestyy 26.1.2024 ja Aamulehden Opinnot & Ura -teema 30.1.2024. Koulutukseen ja uravalintoihin liittyviä asioita käsitellään näissä liitteissä monipuolisesti ja kiinnostavista näkökulmista.

    Tagit

    Printtiratkaisut Tuotetietoa Uutismedia
    Julkaistu
    22.9.2023
    Lue lisää
  • Sanoman uutis- ja aikakausmediat tavoittavat 91% suomalaisista

    Ilta-Sanomat jatkaa Suomen suurimpana uutismediana, alueellisilla medioilla on vahva asema markkina-alueillaan ja aikakausmedioissa lukijamäärien kasvua myös printissä.

    Tagit

    Printtiratkaisut Aikakausmedia Uutismedia
    Julkaistu
    22.9.2023
    Lue lisää
  • Valtakunnallista ja alueellista vaikuttavuutta – Helsingin Sanomien, Aamulehden ja Satakunnan Kansan etusivut 2024 ovat nyt varattavissa

    Monikanavainen etusivu on ohittamaton mainospaikka. Etusivulla synnytät puheenaiheita ja saat aikaan toimintaa.

    Tagit

    Tuotetietoa Uutismedia
    Julkaistu
    22.9.2023
    Lue lisää
  • Helsingin Sanomien sisältökattaus uudistuu

    HS panostaa painetun lehden kehittämiseen ja tuo runsaampaa sisältöä ja lisää visuaalisuutta viikonloppuun. Arkipäivien lehdissä painottuvat enemmän uutiset.

    Tagit

    Printtiratkaisut Tuotetietoa Uutismedia
    Julkaistu
    21.9.2023
    Lue lisää
  • Selviytyjät Suomi rikkoi merkittävän ennätyksen Ruudussa – palvelun kaikkien aikojen katsotuin yksittäinen ohjelma

    Nelosella ja Ruudussa sunnuntaisin nähtävän Selviytyjät Suomen käynnissä oleva seitsemäs tuotantokausi on noussut todelliseksi suoratoistohitiksi. Kauden avausjakso on Ruutu-palvelun katsotuin yksittäinen ohjelma.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    20.9.2023
    Lue lisää
  • Digital Commerce Finlandin tavoitteena on auttaa digitaalista kauppaa kasvamaan – Sanoma mukana tukemassa yhteiskunnallisen yrityksen toimintaa

    Digital Commerce Finland haluaa kiihdyttää digitaalisen kaupan kasvua tavoitteenaan luoda maailman kilpailukykyisin digitaalisen kaupan yhteisö Suomeen. Uuteen yhteisöön kutsutaan mukaan niin verkkokauppoja ja kaupan alan pk-yrityksiä kuin digikaupasta kiinnostuneita ja siihen vaikuttavia tahoja.

    Tagit

    Digiratkaisut
    Julkaistu
    19.9.2023
    Lue lisää

    Katso kaikki artikkelit

    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400
    Arkisin klo 9-15

    0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min, sis. alv 24 %

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland