Etusivu

Kerro, mitä hyvää haluat sanoa asiakkaillesi. Me välitämme sen.

Mietitään sinulle paras mahdollinen ratkaisu kriisin aikana ja sen jälkeen.

Ota yhteyttä

    

Kirjoituksia markkinoinnista

Ruokajuttu-taco-somejako.jpg

Mikä ruokamaailmassa puhuttaa?

Mitä ovat ruokatrendit juuri nyt, ja miten ruuasta kiinnostuneiden segmenttejä kannattaisi puhutella?
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Tutkittua
Mikä ruokamaailmassa puhuttaa?
Paula Seppälä artikkelikuva

Luota vaikuttavuuden ja brändinrakennuksen voimaan

Mainontaan suhtaudutaan aikakauslehdissä myönteisesti, joten aitiopaikkoja pidempiaikaiseen mieli- ja muistikuvien jättämiseen on tarjolla, kirjoittaa ToinenPHD:n Paula Seppälä.
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Luota vaikuttavuuden ja brändinrakennuksen voimaan
Jaakko Kuivalainen artikkelikuva

Omalla datalla tehoa display- ja videomainontaan

Evästemuutoksen jälkeenkin toimivia kohdennusratkaisuja on saatavilla jo nyt, kirjoittaa Sanoman B2B:n digijohtaja Jaakko Kuivalainen.
Digiratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Omalla datalla tehoa display- ja videomainontaan
Elina Bono Effie artikkelikuva

Markkinoinnin tehtävä on kysynnän luominen

Effiessä todennetaan markkinoinnin kyky osoittaa paikkansa liiketoimintastrategian toteuttajana, Elina Bono kirjoittaa.
Effie
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Markkinoinnin tehtävä on kysynnän luominen
HS paikalliset.jpg

Helsingin Sanomien pääkaupunkiseudun paikallisuutisointi on jatkossa entistä digitaalisempaa – painettu versio HS Helsinki, Espoo ja Vantaa -lehdistä päättyy vuodenvaihteessa

Paikalliset puheenaiheet löytyvät jatkossa hs.fi-sivuston lisäksi painetun kantalehden uutiskattauksesta. Alueellisten mainostajien tarpeisiin uudistetaan nykytuotteistusta ja lanseerataan uusi monikanavainen tuotteistus.
Uutismedia
Helsingin Sanomien pääkaupunkiseudun paikallisuutisointi on jatkossa entistä digitaalisempaa – painettu versio HS Helsinki, Espoo ja Vantaa -lehdistä päättyy vuodenvaihteessa
GT 2021 keskustelijat artikkelikuva

Miten kaupankäynnin syke pidetään yllä? Mikä merkitys on palvelun paikallisuudella ja henkilökohtaisuudella?

Muun muassa näitä kysymyksiä pohditaan Get Tomorrow -tapahtumassa, jonka tämän vuoden teemaksi on valittu kaupankäynti. Kansainvälisten puhujien lisäksi teemasta on mukana keskustelemassa joukko kotimaisia kovan luokan ammattilaisia.
Näkemyksiä markkinoinnista
Miten kaupankäynnin syke pidetään yllä? Mikä merkitys on palvelun paikallisuudella ja henkilökohtaisuudella?