Etusivu

Kerro, mitä hyvää haluat sanoa asiakkaillesi. Me välitämme sen.

Mietitään sinulle paras mahdollinen ratkaisu kriisin aikana ja sen jälkeen.

Ota yhteyttä

Kirjoituksia markkinoinnista

Näytä aiheen mukaan
mutusta_mittarointiin_parallax.jpg

Asiakasymmärrys markkinoinnin työkaluna

Mutusta mittarointiin -webinaarisarjan ensimmäinen osa avasi osallistujille suomalaisten mediapäivää ja sitä, miten tuota tietoa voidaan tehokkaasti hyödyntää markkinoinnissa. Olli Ikäheimon vieraina aiheesta olivat keskustelemassa Sanoman B2B insight -tutkimuspäällikkö Heli Virola ja Käyttöauto Tampereen aluejohtaja Harri Mylläri.
Tapahtumat
Näkemyksiä markkinoinnista
Asiakasymmärrys markkinoinnin työkaluna
Maria Riala artikkelikuva

10 vuotta verkkokauppaa: suomalaisten nettishoppailun muutokset

Älypuhelin on kymmenen vuoden aikana vähitellen vallannut yhä suuremman osan vapaa-ajastamme ja mediankäytöstämme. Seuraava muutos saattaa olla verkkokaupan laajeneminen uusille aloille, dentsun Maria Riala kirjoittaa.
Vieraskynä
Näkemyksiä markkinoinnista
10 vuotta verkkokauppaa: suomalaisten nettishoppailun muutokset
Maria Kerminen

Luotettava kotimainen media on aina varma valinta

Kotimainen mediaympäristö takaa lapsille turvallisen hetken lastenohjelmien parissa. Luotettava media on varma valinta myös markkinoijalle, Client Manager Maria Kerminen kirjoittaa.
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Luotettava kotimainen media on aina varma valinta
Tuomas Waris

Faksiajasta itseostokanavaan

Sanoma Ad Manager tekee ostamisesta helppoa, Head of Digital Platform Tuomas Waris lupaa.
Digiratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Faksiajasta itseostokanavaan