Etusivu
Aina tulee sanomista
Sinulla on sanoma. Jokaisella yrityksellä on. Viestisi perille vieminen juuri oikealle yleisölle sopivalla hetkellä ja valituin välinein on meidän päätyömme. Sen me osaamme. Sitä työtä me teemme innolla yhdessä kanssasi.
Kaiku ei vastaa kuiskaukseen. Ihmiset eivät puhu siitä mistä he eivät tiedä. Mutta jos he kohtaavat viestisi ja se vaikuttaa heihin aidosti, kiinnostus herää ja aiheesta syntyy keskustelu. Kun tekee mitä tahansa intohimoisesti, aina tulee sanomista – sitä ostetaan, mistä puhutaan. Sen me ja moni asiakkaamme voi numeroin todistaa.
Kuka haluaisi tehdä markkinointia, josta ei tule mitään sanomista?
Kirjoituksia markkinoinnista
Katso ajankohtaiset sisältömmeTaktista markkinointia kotisohvalta
Tutustu Ad Manageriin
Kirjoituksia markkinoinnista

Hesarin monikanavaisen etusivun avulla huimiin tuloksiin – Lumoral 14-kertaisti myyntinsä
7.2.2023
Etusivun natiivimainoksella saatiin herätettyä juuri oikeanlaista kiinnostusta oikeassa kohderyhmässä.
Case
Uutismedia

Joonas Imeläinen on nimitetty vastaamaan tv:n ja videon mainosratkaisujen kaupallistamisesta
7.2.2023
Joonas Imeläinen on nimitetty Head of TV & Video -rooliin vastaamaan tv:n ja videon mainosratkaisujen kaupallistamisesta Sanomalla.
TV & video

Sanoman radiot hallitsivat viime vuotta
6.2.2023
Kansallisen radiotutkimuksen (KRT) tulosten mukaan radiota lähetysaikaan kuunneltiin vuonna 2022 kokonaisuudessaan hieman vähemmän kuin edellisvuonna, mutta Sanoman radioiden parissa vietetty aika kasvoi.
Audio & radio
Tutkittua

Tavoittavin kaupallinen liikkuvan kuva talo – hyödynnä tv:n ja videon voima
3.2.2023
Ruutu ja Sanoman videoverkosto tarjoavat liikkuvan kuvan kampanjoillesi lisää tavoittavuutta ja vaikuttavaa näkyvyyttä.
Tutkittua
TV & video

Kuntamarkkinointia timanttisella yhteistyöllä
27.1.2023
Kuntamarkkinointi, kuten markkinointi yleensäkin, on pitkäjänteistä tekemistä ja parhaat tulokset syntyvät silloin, kun yhteistyökumppanit oppivat toinen toisiltaan yhteisten projektien myötä, kirjoittaa Sini Hartikka. Miten tällaista yhteistä oppimista voi rakentaa?
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä

Case Svenska Kulturfonden i Björneborg – Myyttien murtaminen tarinoilla herätti kiinnostuksen yli odotusten
26.1.2023
Tarinankerronnalla ylitettiin tavoite ennätysajassa. Tuplakielellä julkaistulla natiiviartikkelilla tehtiin myös historiaa mediaympäristössä.
Alueellinen mainonta
Case
Natiivimainonta