HS Tehopaketti - PK seudun tehokkain kaupantekijä

HS-Tehopaketti-hero.jpg

HS Tehopaketti - pääkaupunkiseudun tehokkain kaupantekijä

Helsingin Sanomien alueellinen Kauppapaikka ja paikallislehdet muodostavat yhdessä HS Tehopaketin, pääkaupunkiseudun ylivoimaisimman mainosratkaisun. Ratkaisu tavoittaa jopa 70% alueen talouksista.

HS-Tehopaketti-lehdet.jpg

HS alueellinen Kauppapaikka näkyy myös HS-tilaajan oman alueen digitaalisessa näköislehdessä. HS paikallislehtien näköislehdet ovat kaikkien suomalaisten luettavissa. Paikallislehtien latausmäärä on keskimäärin 130 000 /vko (lähde: HS analytiikka). HS paikallislehtiä on jaossa myös 500:ssa lehtitelineessä pääkaupunkiseudulla.

Tehopaketin mediatiedot

Kohdenna mainosviestisi haluamallesi alueelle

Voit kohdentaa mainontaa koko pääkaupunkiseudulle tai vain haluamallesi alueelle. Kohdentamisvaihtoehdot ovat itä, länsi ja keskusta.

HS Tehopaketti kartta.png

Miksi HS Tehopaketti?

Voit kohdentaa mainonnan valitsemallesi alueelle, joten maksat vain haluamasi alueen kontakteista.

Mainontasi näkyy arvostetussa ja luotettavassa mediaympäristössä.

Saat lisää vaikuttavuutta viestillesi, sillä yhdellä tehopaketilla vaikutat kahden päivän ajan.*

HS Tehopaketilla vaikutat erityisesti loppuviikon ostopäätöksiin.

* Mainonta julkaistaan keskiviikko-aamun Hesarissa ja iltapäivällä/illalla ilmaisjakelussa jaettavassa paikallislehdessä. Lisäksi paikallislehti jaetaan torstaina aamulla Hesarin välissä.

HS Tehopaketti vastaa erinomaisesti TR-Kalusteen markkinoinnin tarpeisiin.

Lue yrityksen tarina täältä

Sanomalehtimainos huomataan – näin suunnittelet tehokkaan mainoksen

Routa_printtimainonnan_opas

Mitkä asiat vaikuttavat printtimainonnan huomioarvoon? Kuinka suunnitellaan mainos, joka pysäyttää sanomalehden lukijat? Lataa Roudan* maksuton Printtimainonnan opas, sen avulla suunnittelet toimivan ja onnistuneen mainoksen!

Lataa tästä

*Routa on osa Sanomaa

Sanomalehtien mainonnasta keskimäärin 59% huomataan.

Jopa 68% printtimainonnan huomanneista myös perehtyy mainokseen.

Lukijat suhtautuvat sanomalehtimainontaan myönteisesti, niin painetussa lehdessä, verkossa kuin sovelluksissakin.