Case DNA erikoisartikkeli hero

Case DNA

HS Vision mediaympäristö tuki erinomaisesti natiiviartikkelin teemaa

Erikoisartikkeli HS Visiossa keräsi yhdeksänkertaisen lukijamäärän tavoitelukuihin verrattuna.  

Kampanjan tavoite

Kampanjassa haluttiin tehdä DNA:n yritysliiketoiminnan julkaisema teknologiatrendiraportti tutuksi HS.fi:n lukijoille ja kerätä raportille lisää latauksia.

Ratkaisu

Kampanjaan sisältyi HS.fi:ssä julkaistu erikoisartikkeli, johon ohjattiin HS.fi:n etusivulta ja HS Visio -osiosta. Erikoisartikkeliin ohjattiin myös natiivi-CPC-nostolla läpi Sanoman verkoston.

HS.fi:n etusivunostossa käytettiin animoitua kuvitusta lisäliikenteen synnyttämiseksi.

Tulokset

Case DNA erikoisartikkeli koostekuva
83 996
sivunäyttöä
54 164
kävijöitä artikkelissa

Vastaavan laajuisten kampanjoiden mediaanilukuihin nähden artikkeli saavutti yli yhdeksänkertaisen määrän sivunäyttöjä ja kävijöitä vertailulukuihin verrattuna. Sivunäyttöjä oli 83 996 ja kävijöitä artikkelissa 54 164. Erikoisartikkelin kautta teknologiaraporttia ladattiin 65 kertaa. HS näköislehdestä, josta ohjattiin älyartikkeliin, latauksia kertyi kaikkiaan 98 kappaletta.

Oli kiva yllätys, että erikoisartikkeli toimi näin hyvin. HS Visio on mediana meille uusi. Sitä kannattaa ilman muuta hyödyntää jatkossakin.”

- Riikka Hautala, markkinointipäällikkö,
DNA:n yritysmarkkinointi

Katso myös: 

Teknologiatrendit kiinnostivat HS Vision lukijoita