Case Järvikylä hero

Case Järvikylä

Tuloksellinen kampanja toi ennätysluvut myyntiin

Monikanavainen Kaada kaamos -kampanja toi runsaasti näkyvyyttä ja kaikkien aikojen myynnin marraskuulle.

Kampanjan tavoite

Case_6

Kaada kaamos -kampanjan tavoitteena oli kasvattaa tietoisuutta Järvikylän yrteistä ja salaateista, tarjota inspiraatiota reseptien muodossa ja lisätä myyntiä perinteisesti hiljaisempaan sesonkiin.

Ratkaisu

Helsingin Sanomien, Aamulehden ja Satakunnan Kansa monikanavaiset etusivut 18.11., Me Naisten monikanavainen kokosivu 23.11., kokosivun ilmoitus Glorian Ruoka & Viini -lehdessä sekä dynaaminen digikokosivun karuselli ja somenosto 18.11.‒4.12.2022 ohjasivat tutustumaan Järvikylän smoothie-resepteihin ja Kaada kaamos -kampanjaviestiin. Samaan aikaan pyöri radiokampanja Sanoman kanavilla.  

Tulokset

Kampanja tuotti yhteensä yli 7 miljoonaa kontaktia. Dynaamisen mainonnan digikokosivun karusellitoteutuksen sitoutumisprosentti oli todella hyvä: 4,8 prosenttia näytöistä klikattiin tai pyyhkäistiin. Radio toi lisää huomiota kampanjalle. Järvikylä teki syksyn aikana kaikkien aikojen myyntiennätyksen.

Case asiakkaan kommentti

Kun haluamme hyvää näkyvyyttä, Sanoma on helppo ja luonnollinen ratkaisu. Monikanavaisuus on meille tärkeää, kun kampanjaa pystyy pilkkomaan eri kanaviin. Tavoittavuusluvut olivat hurjat, Sanoman tarjoama sisältö tukee brändimielikuvaamme ja Sanoman kautta tavoitamme kiinnostunutta yleisöä.

Olemme erittäin tyytyväisiä. Tulemme jatkamaan Kaada kaamos -kampanjaa ja mahdollisesti laajentamaan muihinkin kampanjoihin Sanoman ratkaisuja.

Sini Memonen, markkinointipäällikkö, Famifarm

Katso myös: 

Ennätysmyynti ja näkyvyyttä tuloksellisella kampanjalla