
Case K-Citymarket
Pystyvideo toi tehoa viestin läpimenoon
Sosiaalisen median kanaviin verrattuna videota katsottiin enemmän loppuun saakka, mikä toi tehoa viestin läpimenoon.
Kampanjan tavoite

Kampanjan tavoitteena oli huomioarvo ja viestin läpimeno laajassa kohderyhmässä.
Toteutus
Instream-pystyvideo IS.fi:n uutisvideoiden yhteydessä 28.4.‒15.5.2022.
Tulokset
Kampanjaan saatiin pystyvideolla kustannustehokasta lisäpeittoa muun videomainonnan rinnalle. Sosiaalisen median kanaviin verrattuna videota katsottiin enemmän loppuun saakka, mikä toi tehoa viestin läpimenoon.
Mainonnan vaikuttavuustutkimuksen mukaan mainonnalle altistuneista K-Citymarketin mainoksen huomasi 42 % ja 43 %:n mielestä mainoksen vaikutus brändimielikuvaan oli positiivinen. Mainoksen nähtyään lähes kolmasosa aikoo vierailla mainostajan verkkosivuilla.

Ratkaisu on todella hyvä. On kätevää, että voimme hyödyntää samoja aineistoja kuin somekampanjassa ja saamme lisätavoittavuutta.”
Anni Kolehmainen, Data-driven Marketing Planner, Kesko
Katso myös: