
Case Lantmännen
HS monikanavainen etusivu herätti kiinnostusta mainostajaa kohtaan
Lantmännenin mainos oli informatiivinen, mielenkiintoinen ja erottui muusta mainonnasta.
Kampanjan tavoite

Tavoitteena oli rakentaa maatalousosuuskunta Lantmännenin Ilmasto & Luonto -viljelyohjelman tunnettuutta.
Toteutus
HS monikanavainen etusivu 8.9.2021.
Tulokset

Mainonnan vaikuttavuustutkimuksen mukaan ilmoitus onnistui kiinnittämään lukijoiden huomion. Yli kahdeksan kymmenestä vastaajasta muisti nähneensä mainoksen. Valtaosan mielestä mainos oli heille relevantti, ja mainoksen pääviestit välittyivät vastaanottajille hyvin.
Mainosta pidettiin informatiivisena, mielenkiintoisena ja muusta mainonnasta erottuvana. Kiinnostus mainostajaa kohtaan heräsi, ja yli kolmannes vastaajista aikoi etsiä lisää tietoa aiheesta mainonnan perusteella.

Meillä oli teemana kestävä viljely, joten kontekstin pitää olla uskottava ja luotettava. Haluamme tavoittaa valtakunnallisella ohjelmalla mahdollisimman laajasti suurta yleisöä.”
Mari Dunderfelt, viestintäjohtaja, Lantmännen Unibaken Suomen ja Baltian tuoreleipäliiketoiminta
Katso myös:
Lantmännen viesti Ilmasto & Luonto -viljelyohjelmastaan HS monikanavainen etusivun välityksellä