Case Menevä hero

Case Menevä

Natiivikampanja IS.fi:ssä toi piikin taksiyhtiön rekrytointiin

Artikkelin sivulataus- ja kävijämäärät nousivat selkeästi keskimääräisiä vertailulukuja korkeammiksi. Lukijat kokivat  sisällön kiinnostavaksi ja viihtyivät sen parissa.

Kampanjan tavoite

Case_6

Kampanjan tavoitteena oli tuoda Menevän rekrytointiviesti laajan yleisön tietoisuuteen.

Toteutus

Natiivikampanja IS.fi:ssä 3.12.–9.12.2021. Yhden päivän nosto IS.fi-etusivulla, yläpaikka 7 päivän ajan IS Autot -osiossa.

Tulokset

Case Menevä kollaasi

Mitä jos lähtisit sähköauton kuljettajaksi? Saat 2500 euron takuupalkan ja mahdollisuuden rakastua -artikkelilla tavoitettiin hyvin lukijoita.  Sivulataus- ja kävijämäärät nousivat selkeästi keskimääräisiä vertailulukuja korkeammiksi. Myös lukuajat olivat todella pitkät, eli lukijat ovat kokeneet sisällön kiinnostavaksi ja viihtyneet sen parissa.

Sivunäyttöjä artikkelilla oli 29 465 ja kävijöitä 26 287.

Artikkelin lukijoista enemmistö oli miehiä. Sisällöllä tavoitettiin erityisesti 45–54-vuotiaita lukijoita, mutta myös 25-34-vuotiaat korostuivat median yleisestä profiilista. 

Case asiakkaan kommentti

Natiivissa saa avattua aihetta perinteistä mainoksesta poikkeavalla tavalla. Arviomme on, että saimme suoraan natiivin ansiosta 120 hakemusta. Kampanja oli monin tavoin onnistunut.”

Arto Peisa, myynti- ja markkinointijohtaja, Menevä Oy

Lue myös: 

Taksiyhtiön rekrytointikampanja sai vauhtia natiiviartikkelista