
Case Menevä
Natiivikampanja IS.fi:ssä toi piikin taksiyhtiön rekrytointiin
Artikkelin sivulataus- ja kävijämäärät nousivat selkeästi keskimääräisiä vertailulukuja korkeammiksi. Lukijat kokivat sisällön kiinnostavaksi ja viihtyivät sen parissa.
Kampanjan tavoite

Kampanjan tavoitteena oli tuoda Menevän rekrytointiviesti laajan yleisön tietoisuuteen.
Toteutus
Natiivikampanja IS.fi:ssä 3.12.–9.12.2021. Yhden päivän nosto IS.fi-etusivulla, yläpaikka 7 päivän ajan IS Autot -osiossa.
Tulokset

Mitä jos lähtisit sähköauton kuljettajaksi? Saat 2500 euron takuupalkan ja mahdollisuuden rakastua -artikkelilla tavoitettiin hyvin lukijoita. Sivulataus- ja kävijämäärät nousivat selkeästi keskimääräisiä vertailulukuja korkeammiksi. Myös lukuajat olivat todella pitkät, eli lukijat ovat kokeneet sisällön kiinnostavaksi ja viihtyneet sen parissa.
Sivunäyttöjä artikkelilla oli 29 465 ja kävijöitä 26 287.
Artikkelin lukijoista enemmistö oli miehiä. Sisällöllä tavoitettiin erityisesti 45–54-vuotiaita lukijoita, mutta myös 25-34-vuotiaat korostuivat median yleisestä profiilista.

Natiivissa saa avattua aihetta perinteistä mainoksesta poikkeavalla tavalla. Arviomme on, että saimme suoraan natiivin ansiosta 120 hakemusta. Kampanja oli monin tavoin onnistunut.”
Arto Peisa, myynti- ja markkinointijohtaja, Menevä Oy
Lue myös:
Taksiyhtiön rekrytointikampanja sai vauhtia natiiviartikkelista