Moi-mobiili-case-hero.jpg

Case Moi Mobiili

Myynnin ja tunnettuuden kasvattaminen

Hesarin etusivu auttoi Moi Mobiilia tekemään kaikkien aikojen parhaan myynnin. 

Kampanjan tavoite

Case_6

Kampanjan tavoitteena oli uusien Moi-liittymien lanseeraus sekä niiden myynnin ja tunnettuuden kasvattaminen HS:n monikanavaisen etusivun avulla.   

Toteutus

HS monikanavainen etusivu 7.7., 14.7., 23.7., 27.8. ja 5.9. 

Tulokset

Moi Mobiili casekooste

Moi Mobiili teki kaikkien aikojen parhaan myynnin kesällä ja Q3:lla. Myös ARPU, yhtiön kuukausittainen, asiakasta kohti laskettu keskiarvolaskutus, nousi merkittävästi.

Mainos oli selkeä ja infomatiivinen ja hintakärjet olivat mukana hyvin houkuttelemassa. Kampanjan CTR oli keskimäärin 3,3 %, mikä on reippaasti yli HS:n etusivun keskiarvon.   

Case asiakkaan kommentti

”Olemme erittäin tyytyväisiä siihen, miten monikanavainen Hesarin etusivu tukee tunnettuuden kasvua ja jopa suoraan mitattavaa myyntiä, kun mainos ohjaa kuluttajaa aktiivisesti verkkoon.”

Moi Mobiilin markkinointi- ja myyntijohtaja Ulla Koivula

Katso myös: 

Moi Mobiili teki kaikkien aikojen parhaan myynnin