Case Mutti Hero

Case Mutti

Brändiviihteellä tuloksiin

Erottuvat videoratkaisut ja vahva ohjaus sisällön pariin saivat katsojatavoitteet ylittymään reippaasti. 

Kampanjan tavoite

Mutti oli toteuttamassa brändiviihdeohjelmaa ja etsi ohjelmalleen jakelukanavaa, jonka kautta sarja saisi ansaitsemansa näkyvyyden.

Ratkaisu

Henri ja Sirly Italiassa -sarjan kolme 7–8 minuutin jaksoa yhdistettiin 23-minuuttiseksi ohjelmaksi, jotka esitettiin Nelosella ja Livillä yhteensä 10 kertaa marras-joulukuussa. Ruudussa ohjelma on katsottavissa jakso kerrallaan. Jaksojen pariin ohjattiin videomainonnalla Sanoman verkostosta. Mainontaa kohdennettiin ruuanlaitosta kiinnostuneille.

Tulokset

466 000
katsojaa Nelosella ja Livillä
20 226
jakson käynnistystä Ruudussa

Ohjelmaan liittyvien sisältöjen tavoittavuus on yhteensä kolme miljoonaa. Nelosella ja Livillä ohjelma tavoitti yhteensä 466 000 katsojaa. Ruudussa sarjan jaksoja on käynnistetty 20 226 kertaa. Marraskuussa sarja oli Ruudun toiseksi katsotuin ruokaohjelma.

Katsojatavoitteet ylittyivät heittämällä. Tulokset olivat erinomaiset numeroiden valossa. Kokemus brändiviihdeyhteistyöstä Sanoman kanssa oli todella hyvä. Innolla odotan, mitä keksitään seuraavaksi.”

- Emma Vuorenmaa, Brand Manager Nordic Countries, Mutti

Katso myös: 

Kiinnostava tarina, teemaan sopivat tähdet ja aitous – eli brändiviihdettä parhaimmillaan