Case Netvisor hero

Case Netvisor

Natiiviartikkelit HS Visiossa tavoittivat erittäin hyvin lukijoita ja kasvattivat harkintaa.

"Olemme tosi tyytyväisiä tuloksiin. Lukijamäärä yllätti positiivisesti, kun kohderyhmä on kuitenkin rajattu."

Kampanjan tavoite

Case_6

Kampanjan tavoitteena oli tavoitella uutta B2B-kohderyhmää ja kasvattaa Visma Netvisor taloushallinto -ohjelmiston tunnettuutta valitussa kohderyhmässä.

Toteutus

HS Vision sisältöihin kohdennettu natiivikampanja oli osa laajempaa brändillistä kampanjakokonaisuutta. Natiivikampanja 5.10. –2.11.2021 sisälsi kolme artikkelia.

Tulokset

Case Netvisor kollaasi

Natiiviartikkelit tavoittivat erittäin hyvin lukijoita ja keräsivät yhteensä lähes 45 000 sivunäyttöä ja 31 000 kävijää.

Erityisesti yrittäjä Jutta Larmista kertova artikkeli kiinnosti lukijoita ja keräsi huomattavasti keskimääräistä korkeammat tavoittavuusluvut. Myös lukuajat olivat erittäin hyvät, eli sisällön parissa vietettiin hyvin aikaa.

Artikkelien lukijoista enemmistö oli miehiä, mutta sisältö kiinnosti myös naislukijoita. Kampanjalla tavoitettiin erityisesti 35–44-vuotiaat.

Mainonnan vaikuttavuustutkimuksen tulosten mukaan noin kuusi kymmenestä vastaajasta luki artikkelin ainakin osittain ja neljännes koki kuuluvansa mainonnan kohderyhmään.

Artikkeleita pidettiin etenkin tietoa antavina ja selkeinä. Mainostaja tuli hyvin esille artikkeleista.

Mainosartikkelit onnistuivat vahvistamaan myönteistä mielikuvaa ja lisäämään kiinnostusta Netvisoria kohtaan.

Harkinta lisääntyi mainonnan ansiosta huikeat 558 %. 

Case asiakkaan kommentti

Vahvuutena on nopea ja joustava yhteistyö. Kampanjat saadaan nopeasti käyntiin, ja kokonaisuuden rakentaminen on helppoa, kun eri mediat ovat saatavilla samasta talosta ja mietitty kohderyhmämme mukaisesti. Olemme tosi tyytyväisiä tuloksiin. Lukijamäärä yllätti positiivisesti, kun kohderyhmä on kuitenkin rajattu."

Monica Andersson, Product Marketing Speacialist, Visma Solutions  

Katso myös: 

Mediaympäristöllä on merkitystä – Natiivikampanja HS Visiossa lisäsi kiinnostusta Netvisoria kohtaan