case_nooa-artic-hero.jpg

Case NOOA-Arctic

Myyntiä Aamulehden ratkaisuilla

Paikalliset sanomalehdet tavoittavat tehokkaasti sekä diginä että printtinä. Mainosmuotona natiiviartikkeli, jossa ihmiset omalla äänellä ja omilla kasvoillaan kertovat tarinansa, sopi NOOA-Arcticin laitureille.

Kampanjan tavoite ja toteutus

Case_6

NOOA-Arctic-laitureiden viime kesän markkinointi toteutettiin Aamulehdessä kahtena natiivi-artikkelina, joista toinen sisälsi printissä julkaistun kuvitetun tekstin lisäksi digiartikkeliin upotetun videon. Natiivimainonnalla laitureiden tarina tuotiin esiin ihmisten itsensä kertomana.

Laituri on kertahankinta, asiakas harvoin ostaa toista laituria, ainakaan samaan kohteeseen, ja siksi mainonnalla pitää tavoittaa laajasti uusia potentiaalisia asiakkaita. Aamulehden tavoittavuus Pirkanmaalla on ainutlaatuisen suuri. Paikallinen uutismedia on luotettava ja kotimainen mediaympäristö, jossa markkinointiviestit nähdään kiinnostavien asioiden yhteydessä.

Lue NOOA-Artic-laitureiden natiiviartikkelit:

Mökkirannassa kaikki hyvin! – Tässä on laituri, joka ei ainoastaan kestä luonnonvoimia vaan ymmärtää niitä

Voiko laituri olla ikuinen? – Sitä ei Veikko lupaa, mutta Pohjolan luonnon haasteisiin NOOA-Arctic -laiturin rakenteet vastaavat

Tulokset

case-nooa-arctic-natiivimainonta.jpg

Yhdeksän kymmenestä NOOA-Arctic -laiturista ostetaan Aamulehdessä tehdyn markkinoinnin perusteella. Kahden natiiviartikkelin ja yhden videon ansiosta viime kesänä laitureita asennettiin yli kaksinkertainen määrä ennakoituun nähden.

Case asiakkaan kommentti

Heti toukokuisen sunnuntain lehdessä olleen ensimmäisen artikkelin jälkeen piti maanantaiaamuna kääriä hihat ja alkaa tarjousten tekoon. Laituriasennuksia tehtiin kesän aikana yli kaksinkertainen määrä odotettuun nähden."

Veikko Salli, Nooa-Arctic Oy

Katso myös Veikon kommentit videolla:

Yhdeksän kymmenestä laiturista ostetaan Aamulehdessä tehdyn markkinoinnin perusteella >

Ota yhteyttä

Innostuitko?

Ota rohkeasti yhteyttä omaan mediamyyjääsi ja kysy natiivimainonnan mahdollisuuksista Aamulehdessä. Sanoman sisältömarkkinointitiimi toteuttaa artikkelit ja videot tarvittaessa avaimet käteen -periaatteella.

Tutustu natiivivideotuotantoon