NOOA-Arcticin laitureille myyntiä Aamulehden ratkaisuilla
Kampanjan tavoite ja toteutus
NOOA-Arctic-laitureiden viime kesän markkinointi toteutettiin Aamulehdessä kahtena natiivi-artikkelina, joista toinen sisälsi printissä julkaistun kuvitetun tekstin lisäksi digiartikkeliin upotetun videon. Natiivimainonnalla laitureiden tarina tuotiin esiin ihmisten itsensä kertomana.
Laituri on kertahankinta, asiakas harvoin ostaa toista laituria, ainakaan samaan kohteeseen, ja siksi mainonnalla pitää tavoittaa laajasti uusia potentiaalisia asiakkaita. Aamulehden tavoittavuus Pirkanmaalla on ainutlaatuisen suuri. Paikallinen uutismedia on luotettava ja kotimainen mediaympäristö, jossa markkinointiviestit nähdään kiinnostavien asioiden yhteydessä.
Lue NOOA-Artic-laitureiden natiiviartikkelit:
Mökkirannassa kaikki hyvin! – Tässä on laituri, joka ei ainoastaan kestä luonnonvoimia vaan ymmärtää niitä
Voiko laituri olla ikuinen? – Sitä ei Veikko lupaa, mutta Pohjolan luonnon haasteisiin NOOA-Arctic -laiturin rakenteet vastaavat
Tulokset
Yhdeksän kymmenestä NOOA-Arctic -laiturista ostetaan Aamulehdessä tehdyn markkinoinnin perusteella. Kahden natiiviartikkelin ja yhden videon ansiosta viime kesänä laitureita asennettiin yli kaksinkertainen määrä ennakoituun nähden.
Heti toukokuisen sunnuntain lehdessä olleen ensimmäisen artikkelin jälkeen piti maanantaiaamuna kääriä hihat ja alkaa tarjousten tekoon. Laituriasennuksia tehtiin kesän aikana yli kaksinkertainen määrä odotettuun nähden.
Katso myös Veikon kommentit videolla:
Yhdeksän kymmenestä laiturista ostetaan Aamulehdessä tehdyn markkinoinnin perusteella >
Innostuitko?
Ota rohkeasti yhteyttä omaan mediamyyjääsi ja kysy natiivimainonnan mahdollisuuksista Aamulehdessä. Sanoman sisältömarkkinointitiimi toteuttaa artikkelit ja videot tarvittaessa avaimet käteen -periaatteella.