Case Peugeot hero

Case Peugeot

Radiokampanja paransi brändimielikuvia ja tavoitti kohderyhmään kuuluvat

Rohkealla luovalla toteutuksella saatiin hyviä tuloksia. 

Kampanjan tavoite

Case_6

Kampanjan tavoitteena oli päivittää Peugeotiin liittyjä mielikuvia tähän hetkeen ja nostaa esiin Peugeotin uniikkeja ominaisuuksia.

Toteutus

Neljä radiospottia Sanoman radiokanavilla 21.6.─11.8.2021.

Tulokset

Brändimielikuvat, kuten valikoiman laajuus, modernius, innovatiivisuus, tyylikkyys, kehittyivät kampanjan ansiosta positiiviseen suuntaan. Rohkealla luovalla toteutuksella saatiin aikaan hyviä tuloksia.

Kampanja tavoitti autoalan keskiarvoa paremmin auton ostoaikeissa olevat, mainonnan kohderyhmään itsensä kokevat kuluttajat.

Case asiakkaan kommentti

Tavoitimme kampanjalla auton ostoa harkitsevien kohderyhmän alan keskiarvoa paremmin. Sanoman suurin vahvuus on monikanavaisuus. On aina helpompaa, kun pystyy yhden kumppanin kautta tekemään samaan aikaan taktista ja brändillisempää kampanjointia.”

Jukka Kortelainen, Peugeot Brand Manager, Auto-Bon Oy

Lue myös: 

Peugeot muutti mielikuvia luovalla radiokampanjalla