
Case Peugeot
Radiokampanja paransi brändimielikuvia ja tavoitti kohderyhmään kuuluvat
Rohkealla luovalla toteutuksella saatiin hyviä tuloksia.
Kampanjan tavoite

Kampanjan tavoitteena oli päivittää Peugeotiin liittyjä mielikuvia tähän hetkeen ja nostaa esiin Peugeotin uniikkeja ominaisuuksia.
Toteutus
Neljä radiospottia Sanoman radiokanavilla 21.6.─11.8.2021.
Tulokset
Brändimielikuvat, kuten valikoiman laajuus, modernius, innovatiivisuus, tyylikkyys, kehittyivät kampanjan ansiosta positiiviseen suuntaan. Rohkealla luovalla toteutuksella saatiin aikaan hyviä tuloksia.
Kampanja tavoitti autoalan keskiarvoa paremmin auton ostoaikeissa olevat, mainonnan kohderyhmään itsensä kokevat kuluttajat.

Tavoitimme kampanjalla auton ostoa harkitsevien kohderyhmän alan keskiarvoa paremmin. Sanoman suurin vahvuus on monikanavaisuus. On aina helpompaa, kun pystyy yhden kumppanin kautta tekemään samaan aikaan taktista ja brändillisempää kampanjointia.”
Jukka Kortelainen, Peugeot Brand Manager, Auto-Bon Oy
Lue myös: