
Case Scandinavian Outdoor
Mukautetut yleisöt tuo parempaa tuottoa mainonnalle
Mukautetut yleisöt -palvelu tarjoaa mainonnan kohdentamiseen toimivia keinoja.
Kampanjan tavoite

Relevantimpia yleisöjä ja parempaa tuottoa digimainonnalle.
Toteutus
Scandinavian Outdoor yhdisti asiakkuuksienhallinta-järjestelmänsä Custobarin kautta oman asiakasdatansa Sanoman dataan.
Mukautetut yleisöt luotiin sen perusteella, mitä he olivat ostaneet tai mitä tuotteita he olivat selanneet Scandinavian Outdoorin verkkokaupassa.
Tulokset

Click-through rate nousi 0,5:stä 1,5:een.
Mainosten kautta Scandinavian Outdoorin verkkokauppaan päätyvät viettävät sivustolla runsaasti aikaa ja tekevät myös ostoksia.

Mukautetut yleisöt on tuonut Sanoman palveluun paljon lisää. Omaa asiakasdataamme hyödyntämällä olemme saaneet ihan suoraan parempaa tuottoa mainoksillemme. Olemme erittäin tyytyväisiä.”
Kuutti Haapanen, head of ecommerce & marketing, Scandinavian Outdoor
Katso myös:
”Olemme saaneet ihan suoraan parempaa tuottoa mainoksillemme”