Case Scandinavian Outdoor Mukautetut yleisöt koostekuva

Case Scandinavian Outdoor

Mukautetut yleisöt tuo parempaa tuottoa mainonnalle

Mukautetut yleisöt -palvelu tarjoaa mainonnan kohdentamiseen toimivia keinoja. 

Kampanjan tavoite

Case_6

Relevantimpia yleisöjä ja parempaa tuottoa digimainonnalle.

Toteutus

Scandinavian Outdoor yhdisti asiakkuuksienhallinta-järjestelmänsä Custobarin kautta oman asiakasdatansa Sanoman dataan.

Mukautetut yleisöt luotiin sen perusteella, mitä he olivat ostaneet tai mitä tuotteita he olivat selanneet Scandinavian Outdoorin verkkokaupassa.

Tulokset

Scandinavian Outdoor casekooste Mukautetut yleisöt

Click-through rate nousi 0,5:stä 1,5:een.

Mainosten kautta Scandinavian Outdoorin verkkokauppaan päätyvät viettävät sivustolla runsaasti aikaa ja tekevät myös ostoksia.

Case asiakkaan kommentti

Mukautetut yleisöt on tuonut  Sanoman palveluun paljon lisää. Omaa asiakasdataamme hyödyntämällä olemme saaneet ihan suoraan parempaa tuottoa mainoksillemme. Olemme erittäin tyytyväisiä.”

Kuutti Haapanen, head of ecommerce & marketing, Scandinavian Outdoor

Katso myös: 

”Olemme saaneet ihan suoraan parempaa tuottoa mainoksillemme” 

Tutustu Mukautetut yleisöt -palveluun