Case Tacobell hero

Case Taco Bell

Rohkea näkyvyys avaintuotteen ympärillä toi hyviä myynnillisiä tuloksia

Monikanavainen kampanja lisäsi tacojen myyntiä 480 %

Kampanjan tavoite

Case_6

Kampanjan tavoitteena oli kasvattaa Taco Bellin tunnettuutta ja myyntiä.

Toteutus

HS:n monikanavainen etusivu, tv-kampanja ja katkodominanssi radio Suomipopilla.   

Tulokset

Taco bell HS etusivu.jpg

Maanantaina 4.10., jolloin jaossa oli ilmaisia tacoja, Suomen Taco Bellin ostokuittien määrä kasvoi 76 %. Myytyjen tacojen määrä koko viikon aikana kasvoi 480 %.

Case asiakkaan kommentti

Olemme kampanjaan todella tyytyväisiä. Sanoman laajasta portfoliosta pystyy helposti valitsemaan sopivia kanavia. Tässäkin kampanjassa oli kaksi eri näkökulmaa. Ne molemmat saatiin katettua ja vielä sillä tavalla, että tavoitimme ihmiset oikeasti.”

Alina Nikkarikoski, markkinointipäällikkö, Taco Bell Suomi

Lue myös: 

Miten muuttaa tacoemoji oikeaksi tacoksi? – Monikanavainen kampanja lisäsi tacojen myyntiä 480 %