
Case Vetcare
Natiiviartikkelilla näkyvyyttä lemmikkien makupalatuotesarja NousNousille
Pelkän tuotemainonnan sijaan NousNous-tuotteiden käyttömahdollisuuksista tarjottiin kuluttajaa kiinnostava näkökulma natiiviartikkelina.
Kampanjan tavoite

Kampanjan tavoitteena oli saada mahdollisimman paljon lukijoita uusista NousNous-tuotteista kertovalle artikkelille.
Toteutus
Natiiviartikkeli ”Muista nämä kolme asiaa, kun koulutat koiranpentua” -julkaistiin IS.fi:n kumppaniosiossa. Artikkeliin ohjattiin IS.fi:n etusivulta sekä IS Perhe -osiosta. Kampanja oli käynnissä 27.11.–4.12.
Tulokset

Artikkelin keskimääräistä pidemmät lukuajat osoittivat, että sen sisältö kiinnosti lukijoita. Artikkeli tavoitti yhteensä lähes 45 000 lukijaa, joten kampanja oli kokonaisuudessaan erittäin onnistunut.

”Sanoma on tarjonnut erilaisia ideoita ja toteutustapoja siihen, kuinka voimme tavoittaa kohderyhmämme mahdollisimman laajasti ja tuoda tuotteitamme esille monipuolisesti käyttämällä useita eri mainonnan keinoja.”
Markkinointi- ja avainasiakaspäällikkö Päivi Klemm, Vetcare

Vetcare Oy on suomalaisten eläinlääkäreiden perustama kotimainen eläinlääkealan yritys, joka on palvellut suomalaisten eläinlääkärien, apteekkihenkilökunnan, eläintenomistajien ja eläinten tarpeita jo vuodesta 1992 lähtien. Yritys tutkii, kehittää ja myy eläinlääkkeitä ja eläimille tarkoitettuja vapaan kaupan valmisteita sekä ruoka- ja herkkutuotteita.
Katso myös:
Mainosartikkeli toi runsaasti silmäpareja lemmikkien makupalatuotteille