Aina tulee sanomista LIVE: Suomen suurin viihdetalo kevät 2022

Suomen suurin viihdetalo kevat -22 hero.png

Teknologian kehittyminen ja datan hyödyntäminen yhdistettynä kuluttajien rakastamiin sisältöihin mahdollistavat viihteen tähtipölyn välittymisen brändeille. Tehokeino on vapaa, mutta jossain pitää tuntua, jos haluaa tehdä lähtemättömän vaikutuksen asiakkaisiin. Joskus, aika useinkin, ääni voi olla se tekijä, jolla saadaan asiakkaat hurmattua. Miten viihteestä pystyy ottamaan kaiken irti vaikuttavalla markkinoinnilla?

Katso tilaisuuden tallenne alta.

Aina tulee sanomista LIVE
Suomen suurin viihdetalo

3. maaliskuuta kello 14–15.20

Webinaarissa luvassa

Viihteen
digitalisoituminen

Viihteen digitalisoituminen etenee vauhdilla.  Miten Suomen suurin viihdetalo ottaa siitä hyödyn irti ja tarjoaa markkinoijille entistä monipuolisempia  keinoja viihdemarkkinoinnin tekemiseksi?  

Kari Laakso, liiketoimintajohtaja, Nelonen Media  

Luovuudella lisäbuustia markkinointiviihteeseen

Vaikuttava markkinointi tuntuu, jättää muistijäljen ja saa aikaa toimintaa. Siihen tarvitaan rohkeaa ja luovaa ajattelua strategiasta toteutukseen. Miten lisätä luovuutta markkinointiviihteeseen ja auttaa markkinoija menestymään?

Pia Dahlman, toimitusjohtaja, Folk
Ville Toriseva, Business Development Director, OMG  

Brändi on moniaistillinen kokemus, jossa äänellä on suuri merkitys

Mistä äänibrändäyksessä kannattaa lähteä liikkeelle ja mitkä ovat mahdolliset sudenkuopat? Äänen ammattilaiset avaavat omista näkökulmistaan (teknologia, analyysi, musiikki, soundi ja käsikirjoitus), miten kokonaisuus syntyy.

Teemu Yli-Hollo, toimitusjohtaja, Audiodraft
Heikki Puhakainen, A&R Manager, Kaiku Entertainment 
Axa Fahler, Audio Strategist, Bananas Dulce 
Kasper Kahila, Business Manager, Sanoma Media B2B 

Tutustu puhujiin

Pia Dahlman.png

 

Pia Dahlman on haasteista innostuva entinen ammattijalkapalloilija, joka uskoo uteliaisuuteen, luovaan hulluuteen ja ihmistuntemukseen. Alalla on vierähtänyt melkein pari vuosikymmentä useissa eri rooleissa. Esimerkkinä mainittakoon pitkä taival Lidlin markkinointiviestinnän parissa, jossa välillä on epäonnistuttu, useimmiten onnistuttu, mutta ainakin aina herätetty huomiota. 

Ville Toriseva.png

 

Ville Toriseva on katsonut markkinoinnin maailmaa mediasuunnittelijan ja markkinoijan vinkkelistä jo neljännesvuosisadan. Hänen intohimonaan on löytää yrityksille tapa markkinoida, joka täyttää ja ylittää tavoitteet sekä tekee niistä asiakaskeskeisempiä.

Axa Fahler.png

 

Axa Fahler on suunnitellut ja kirjoittanut radiomainontaa neljällä eri vuosikymmenellä. Jos jotain hän on vuosien varrella ymmärtänyt niin sen, että radio on mainonnan suunnittelijan kymmenottelun kuninkuuslaji. 

Teemu Yli-Hollo.png

 

Teemu Yli-Hollo on Audiodraftin perustajaosakas ja toiminut uniikin äänen ja musiikin asialla jo yli kymmenen vuotta. Hän on luonut äänibrändäykselle uutta analyyttista lähestymistä, jolla datan ja markkinaymmärryksen kautta saadaan vastattua tärkeään kysymykseen: miltä brändi kuulostaa? Teemu on ollut määrittämässä ja toteuttamassa johtavien kotimaisten ja kansainvälisten brändien äänimaisemia. 

Heikki Puhakainen.png

 

Heikki Puhakainen on ollut mukana toteuttamassa lukuisia radio- ja Spotify-hittejä Kaiku Entertainmentillä. Hän on myös toiminut yli 20 vuotta muusikkona mm. Jenni Vartiaisen, Arttu Wiskarin ja Sunrise Avenuen riveissä sekä Musical Directorin ja musiikkituottajan rooleissa lukuisissa tv-musiikkiohjelmissa. Heikin tuotantoa voi kuulla mm. Elastisen tuplaplatinaa striimanneella singlellä Loppuun Asti (feat. Johanna Kurkela) sekä Frans Harjun uusimmalla Kiitos-sinkulla. 

Kari Laakso.png

 

Kari Laakson johdolla Nelonen Media on nousut Suomen suurimmaksi viihdetaloksi, joka TV:n ja radion lisäksi tarjoaa kuluttajille unohtumattomia elämyksiä myös tapahtumien, musiikin ja elokuvien maailmassa.  

Kasper Kahila.png

 

Kasper Kahila vastaa Sanoman radio- ja audiomainosratkaisujen kehittämisestä. Hän on työskennellyt audion ja äänimainonnan parissa yli 15 vuotta ja uskoo vahvasti audion tehoon markkinointimixissä. Kasper kannustaa markkinoijia luomaan brändeistään moniaistillisen kokemuksen kuluttajille.  

Katso myös

Sini Hartikka artikkelikuva

Kuntamarkkinointia timanttisella yhteistyöllä

Kuntamarkkinointi, kuten markkinointi yleensäkin, on pitkäjänteistä tekemistä ja parhaat tulokset syntyvät silloin, kun yhteistyökumppanit oppivat toinen toisiltaan yhteisten projektien myötä, kirjoittaa Sini Hartikka. Miten tällaista yhteistä oppimista voi rakentaa?
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Kuntamarkkinointia timanttisella yhteistyöllä
Segmenttien tv katselu artikkelikuva

Suomi kehityksen kärjessä: Uusi Total TV -mainonnan mittaus markkinan käyttöön  

Tv-sisältöjen katselutavat monipuolistuvat ja suoratoistopalvelujen katselu kasvaa. Uusi Total TV -mainonnan mittaus antaa mainonnan ostajille ja myyjille kokonaisnäkymän tv- ja suoratoistomainonnan kampanjan tuloksiin. Yhteismitallisuus, läpinäkyvyys ja luotettavuus mahdollistavat mittauksen käytön myös mainonnan valuuttana. 
TV & video
Suomi kehityksen kärjessä: Uusi Total TV -mainonnan mittaus markkinan käyttöön  
Ifolor artikkelikuva

Liikkuva kuva on Ifolorin sisältömarkkinointitekemisen ytimessä

Ifolor käynnisti sisältömarkkinointiyhteistyön Sanoman kanssa viime keväänä. Liikkuvan kuvan mahdollisuuksia halutaan hyödyntää tekemisen kautta, tuloksia tutkien.
Case
Natiivimainonta
Sisältömarkkinointi
Liikkuva kuva on Ifolorin sisältömarkkinointitekemisen ytimessä