Aina tulee sanomista LIVE: Suomen suurin viihdetalo kevät 2022

Teknologian kehittyminen ja datan hyödyntäminen yhdistettynä kuluttajien rakastamiin sisältöihin mahdollistavat viihteen tähtipölyn välittymisen brändeille. Tehokeino on vapaa, mutta jossain pitää tuntua, jos haluaa tehdä lähtemättömän vaikutuksen asiakkaisiin. Joskus, aika useinkin, ääni voi olla se tekijä, jolla saadaan asiakkaat hurmattua. Miten viihteestä pystyy ottamaan kaiken irti vaikuttavalla markkinoinnilla?
Katso tilaisuuden tallenne alta.
Aina tulee sanomista LIVE
Suomen suurin viihdetalo3. maaliskuuta kello 14–15.20
Webinaarissa luvassa
Viihteen
digitalisoituminen
Viihteen digitalisoituminen etenee vauhdilla. Miten Suomen suurin viihdetalo ottaa siitä hyödyn irti ja tarjoaa markkinoijille entistä monipuolisempia keinoja viihdemarkkinoinnin tekemiseksi?
Kari Laakso, liiketoimintajohtaja, Nelonen Media
Luovuudella lisäbuustia markkinointiviihteeseen
Vaikuttava markkinointi tuntuu, jättää muistijäljen ja saa aikaa toimintaa. Siihen tarvitaan rohkeaa ja luovaa ajattelua strategiasta toteutukseen. Miten lisätä luovuutta markkinointiviihteeseen ja auttaa markkinoija menestymään?
Pia Dahlman, toimitusjohtaja, Folk
Ville Toriseva, Business Development Director, OMG
Brändi on moniaistillinen kokemus, jossa äänellä on suuri merkitys
Mistä äänibrändäyksessä kannattaa lähteä liikkeelle ja mitkä ovat mahdolliset sudenkuopat? Äänen ammattilaiset avaavat omista näkökulmistaan (teknologia, analyysi, musiikki, soundi ja käsikirjoitus), miten kokonaisuus syntyy.
Teemu Yli-Hollo, toimitusjohtaja, Audiodraft
Heikki Puhakainen, A&R Manager, Kaiku Entertainment
Axa Fahler, Audio Strategist, Bananas Dulce
Kasper Kahila, Business Manager, Sanoma Media B2B
Tutustu puhujiin

Pia Dahlman on haasteista innostuva entinen ammattijalkapalloilija, joka uskoo uteliaisuuteen, luovaan hulluuteen ja ihmistuntemukseen. Alalla on vierähtänyt melkein pari vuosikymmentä useissa eri rooleissa. Esimerkkinä mainittakoon pitkä taival Lidlin markkinointiviestinnän parissa, jossa välillä on epäonnistuttu, useimmiten onnistuttu, mutta ainakin aina herätetty huomiota.

Ville Toriseva on katsonut markkinoinnin maailmaa mediasuunnittelijan ja markkinoijan vinkkelistä jo neljännesvuosisadan. Hänen intohimonaan on löytää yrityksille tapa markkinoida, joka täyttää ja ylittää tavoitteet sekä tekee niistä asiakaskeskeisempiä.

Axa Fahler on suunnitellut ja kirjoittanut radiomainontaa neljällä eri vuosikymmenellä. Jos jotain hän on vuosien varrella ymmärtänyt niin sen, että radio on mainonnan suunnittelijan kymmenottelun kuninkuuslaji.

Teemu Yli-Hollo on Audiodraftin perustajaosakas ja toiminut uniikin äänen ja musiikin asialla jo yli kymmenen vuotta. Hän on luonut äänibrändäykselle uutta analyyttista lähestymistä, jolla datan ja markkinaymmärryksen kautta saadaan vastattua tärkeään kysymykseen: miltä brändi kuulostaa? Teemu on ollut määrittämässä ja toteuttamassa johtavien kotimaisten ja kansainvälisten brändien äänimaisemia.

Heikki Puhakainen on ollut mukana toteuttamassa lukuisia radio- ja Spotify-hittejä Kaiku Entertainmentillä. Hän on myös toiminut yli 20 vuotta muusikkona mm. Jenni Vartiaisen, Arttu Wiskarin ja Sunrise Avenuen riveissä sekä Musical Directorin ja musiikkituottajan rooleissa lukuisissa tv-musiikkiohjelmissa. Heikin tuotantoa voi kuulla mm. Elastisen tuplaplatinaa striimanneella singlellä Loppuun Asti (feat. Johanna Kurkela) sekä Frans Harjun uusimmalla Kiitos-sinkulla.

Kari Laakson johdolla Nelonen Media on nousut Suomen suurimmaksi viihdetaloksi, joka TV:n ja radion lisäksi tarjoaa kuluttajille unohtumattomia elämyksiä myös tapahtumien, musiikin ja elokuvien maailmassa.

Kasper Kahila vastaa Sanoman radio- ja audiomainosratkaisujen kehittämisestä. Hän on työskennellyt audion ja äänimainonnan parissa yli 15 vuotta ja uskoo vahvasti audion tehoon markkinointimixissä. Kasper kannustaa markkinoijia luomaan brändeistään moniaistillisen kokemuksen kuluttajille.
Katso myös

Kuntamarkkinointia timanttisella yhteistyöllä

Case Svenska Kulturfonden i Björneborg – Myyttien murtaminen tarinoilla herätti kiinnostuksen yli odotusten

Danske Bank otti kaiken irti talk show’staan – sisältömarkkinoinnin kokonaisuus tavoitti kohderyhmän ja herätti keskustelua

Suomi kehityksen kärjessä: Uusi Total TV -mainonnan mittaus markkinan käyttöön

Natiivikampanjalla vaikuttavuutta Biolanin vastuullisuusviestintään
