Aina tulee sanomista LIVE: Suomen suurin viihdetalo kevät 2022

Suomen suurin viihdetalo kevat -22 hero.png

Teknologian kehittyminen ja datan hyödyntäminen yhdistettynä kuluttajien rakastamiin sisältöihin mahdollistavat viihteen tähtipölyn välittymisen brändeille. Tehokeino on vapaa, mutta jossain pitää tuntua, jos haluaa tehdä lähtemättömän vaikutuksen asiakkaisiin. Joskus, aika useinkin, ääni voi olla se tekijä, jolla saadaan asiakkaat hurmattua. Miten viihteestä pystyy ottamaan kaiken irti vaikuttavalla markkinoinnilla?

Katso tilaisuuden tallenne alta.

Aina tulee sanomista LIVE
Suomen suurin viihdetalo

3. maaliskuuta kello 14–15.20

Webinaarissa luvassa

Viihteen
digitalisoituminen

Viihteen digitalisoituminen etenee vauhdilla.  Miten Suomen suurin viihdetalo ottaa siitä hyödyn irti ja tarjoaa markkinoijille entistä monipuolisempia  keinoja viihdemarkkinoinnin tekemiseksi?  

Kari Laakso, liiketoimintajohtaja, Nelonen Media  

Luovuudella lisäbuustia markkinointiviihteeseen

Vaikuttava markkinointi tuntuu, jättää muistijäljen ja saa aikaa toimintaa. Siihen tarvitaan rohkeaa ja luovaa ajattelua strategiasta toteutukseen. Miten lisätä luovuutta markkinointiviihteeseen ja auttaa markkinoija menestymään?

Pia Dahlman, toimitusjohtaja, Folk
Ville Toriseva, Business Development Director, OMG  

Brändi on moniaistillinen kokemus, jossa äänellä on suuri merkitys

Mistä äänibrändäyksessä kannattaa lähteä liikkeelle ja mitkä ovat mahdolliset sudenkuopat? Äänen ammattilaiset avaavat omista näkökulmistaan (teknologia, analyysi, musiikki, soundi ja käsikirjoitus), miten kokonaisuus syntyy.

Teemu Yli-Hollo, toimitusjohtaja, Audiodraft
Heikki Puhakainen, A&R Manager, Kaiku Entertainment 
Axa Fahler, Audio Strategist, Bananas Dulce 
Kasper Kahila, Business Manager, Sanoma Media B2B 

Tutustu puhujiin

Pia Dahlman.png

 

Pia Dahlman on haasteista innostuva entinen ammattijalkapalloilija, joka uskoo uteliaisuuteen, luovaan hulluuteen ja ihmistuntemukseen. Alalla on vierähtänyt melkein pari vuosikymmentä useissa eri rooleissa. Esimerkkinä mainittakoon pitkä taival Lidlin markkinointiviestinnän parissa, jossa välillä on epäonnistuttu, useimmiten onnistuttu, mutta ainakin aina herätetty huomiota. 

Ville Toriseva.png

 

Ville Toriseva on katsonut markkinoinnin maailmaa mediasuunnittelijan ja markkinoijan vinkkelistä jo neljännesvuosisadan. Hänen intohimonaan on löytää yrityksille tapa markkinoida, joka täyttää ja ylittää tavoitteet sekä tekee niistä asiakaskeskeisempiä.

Axa Fahler.png

 

Axa Fahler on suunnitellut ja kirjoittanut radiomainontaa neljällä eri vuosikymmenellä. Jos jotain hän on vuosien varrella ymmärtänyt niin sen, että radio on mainonnan suunnittelijan kymmenottelun kuninkuuslaji. 

Teemu Yli-Hollo.png

 

Teemu Yli-Hollo on Audiodraftin perustajaosakas ja toiminut uniikin äänen ja musiikin asialla jo yli kymmenen vuotta. Hän on luonut äänibrändäykselle uutta analyyttista lähestymistä, jolla datan ja markkinaymmärryksen kautta saadaan vastattua tärkeään kysymykseen: miltä brändi kuulostaa? Teemu on ollut määrittämässä ja toteuttamassa johtavien kotimaisten ja kansainvälisten brändien äänimaisemia. 

Heikki Puhakainen.png

 

Heikki Puhakainen on ollut mukana toteuttamassa lukuisia radio- ja Spotify-hittejä Kaiku Entertainmentillä. Hän on myös toiminut yli 20 vuotta muusikkona mm. Jenni Vartiaisen, Arttu Wiskarin ja Sunrise Avenuen riveissä sekä Musical Directorin ja musiikkituottajan rooleissa lukuisissa tv-musiikkiohjelmissa. Heikin tuotantoa voi kuulla mm. Elastisen tuplaplatinaa striimanneella singlellä Loppuun Asti (feat. Johanna Kurkela) sekä Frans Harjun uusimmalla Kiitos-sinkulla. 

Kari Laakso.png

 

Kari Laakson johdolla Nelonen Media on nousut Suomen suurimmaksi viihdetaloksi, joka TV:n ja radion lisäksi tarjoaa kuluttajille unohtumattomia elämyksiä myös tapahtumien, musiikin ja elokuvien maailmassa.  

Kasper Kahila.png

 

Kasper Kahila vastaa Sanoman radio- ja audiomainosratkaisujen kehittämisestä. Hän on työskennellyt audion ja äänimainonnan parissa yli 15 vuotta ja uskoo vahvasti audion tehoon markkinointimixissä. Kasper kannustaa markkinoijia luomaan brändeistään moniaistillisen kokemuksen kuluttajille.  

Katso myös

Verkkokauppa Kuukauden kamppis

Verkkokauppa.comin 30-vuotiskampanja erottuu ja tarjoaa aitoa 90-luvun tunnelmaa

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Syyskuun valinta on Verkkokauppa.comin Back to '92.
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
TV & video
Verkkokauppa.comin 30-vuotiskampanja erottuu ja tarjoaa aitoa 90-luvun tunnelmaa
Naomi ja Wanda Holopainen artikkelikuva

Tulevaisuuden maailma luodaan tänään

Sosiaalisen vastuun tulisi olla osa yrityksen kokonaisvaltaista toimintaa eikä yksittäisiä markkinointitekoja, korostavat Ataá Agencyn Wanda ja Naomi Holopainen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vastuullisuus
Tulevaisuuden maailma luodaan tänään
Markus Nieminen artikkelikuva

Kasvua taantumassa

Kasvu taantumassa kuulostaa hullulta ajatukselta. Sitä se ei kuitenkaan ole. Jos tutkitaan markkinoinnin historiaa ja tieteellisesti todistettuja faktoja, voidaan todeta että kyse ei ole hulluudesta ollenkaan, kirjoittaa TBWA:n Markus Nieminen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Kasvua taantumassa
Anna Lujanen artikkelikuva

Televisio elää ajassa – samoin siihen liittyvä terminologia

Englanninkielisillä sanoilla mennään vääjäämättä kohti maailmaa, jossa käytännössä kaikkien alojen ammattisanastot jäävät ilman suomenkielisiä vastineita. On kriittisen tärkeää, että Suomeen luodaan aktiivisemmin uusia sanoja, kirjoittaa Screenforcen Anna Lujanen. 
Näkemyksiä markkinoinnista
TV & video
Vieraskynä
Televisio elää ajassa – samoin siihen liittyvä terminologia