Aina tulee sanomista LIVE: Uutismedia on kasvumedia

ATSL uutismedia hero.jpg

Uutismedia on kasvumedia. Se on koukku, johon laittamasi mainos tuo asiakkaan luoksesi. Se on lennokki, joka vie sanomasi korkeuksiin. Kasvuvoimalle ei voi mitään. Kun valitset uutismedian, löydät yleisön, joka haluaa kuunnella. Yleisön, joka on kiinnostunut, etukenossa ja silmät auki.  

Tervetuloa kuulemaan, miten saat uutismedialla kasvua aikaan. Katso webinaarin tallenne alta.

 

Aina tulee sanomista LIVE:
Uutismedia on kasvumedia


keskiviikkona 2.2. kello 14–15
 

Webinaarissa luvassa

Uutismedia on kasvu-
media

Hyvinvoiva ja riippumaton uutismedia on faktapohjaisen yhteiskunnan voimavara. Siksi vapaata tiedonvälitystä kannattaa vaalia. Nopea digitalisoituminen on ollut mahdollistamassa uutismedian kasvua. Kasvu näkyy niin lukijamäärissä kuin markkinoinnin tehossakin.

  • Johanna Lahti, vastaava päätoimittaja, Ilta-Sanomat
  • Kaius Niemi, vastaava päätoimittaja, Helsingin Sanomat




Katso Kaius Niemen ja Johanna Lahden haastattelun webinaaritallenne alla olevalta videolta.

Uskotko yksisarvisiin? Woltin tarina ja markkinoinnin rooli siinä

Uutinen Woltin noin seitsemän miljardin euron myyntikaupasta sai suomalaiset haukkomaan henkeään. Jotta pystytään rakentamaan poikkeuksellisia menestystarinoita, tarvitaan rohkeutta, halua oppia ja periksiantamattomuutta. Kun palaset loksahtavat kohdilleen, voi syntyä jotain ennennäkemätöntä, josta kelpaa kertoa asiakkaillekin.

Juhani Mykkänen, perustajaosakas, Wolt


Katso Juhani Mykkäsen haastattelun webinaaritallenne alla olevalta videolta.

Maailmaa muutetaan luomalla arvoa

Mitä jos ulostulo olisi myös ylösmeno, ja kaikki ympärillämme siihen johtavaa? Asettamalla työlle oikeat ja merkitykselliset mittarit voidaan saavuttaa kasvua, joka luo arvoa ei vain omalle liiketoiminnalle, vaan myös ympäröivälle yhteiskunnalle. Esimerkkejä meiltä ja maailmalta kasvuun johtaneista kampanjoista uutismediassa. 

Suvi Lähde, Executive Creative Director, SEK





Katso Suvi Lähteen haastattelun webinaaritallenne alla olevalta videolta.

Tutustu esiintyjiin

Johanna Lahti uutismedia.png

Johanna Lahti on ollut Ilta-Sanomien vastaava päätoimittaja vuodesta 2019. Aiemmin hän johti Sanoman aikauslehtiyksikköä ja työskenteli Me Naisten päätoimittajana ja toimituspäällikkönä. Sitä ennen hän oli pitkään Ilta-Sanomissa, mm. Lontoon-kirjeenvaihtajana ja viihde, tv- ja viikonvaihdetoimituksen vetäjänä. 

Kaius Niemi uutismedia.png

Kaius Niemi on työskennellyt Helsingin Sanomien vastaavana päätoimittajana kahdeksan vuoden ajan. Tätä ennen hän oli päätoimittajana Ilta-Sanomissa ja Taloussanomissa. Vuonna 2002 kustannusyhtiö Bonnier palkitsi Niemen Vuoden journalistina Afganistanin sotaraportoinnista. Vuonna 2019 hän vastaanotti lehden puolesta Suuren journalistipalkinnon maailmanlaajuisesta lehdistönvapauskampanjasta “Welcome to the Land of Free Press”. 

Kuva: Rio Gandara / HS
Juhani Mykkänen uutismedia.png

Juhani Mykkänen on yksi Woltin perustajaosakkaista. Hän on kokenut, miten ideasta jalostetaan hurjasti kasvavaa digitaalista liiketoimintaa. Nykyään Juhani vastaa Woltin lähettimallin vastuullisesta kehittämisestä ja yrityksen sisäisestä kulttuurista. Lisäksi hän on kolme kirjaa kirjoittanut ammattipuhuja, utelias reppureissaaja ja kuusi vuotta Hesarilla työskennellyt toimittaja ja esimies. 

Suvi Lähde uutismedia.png

Suvi Lähde on työskennellyt vuosia Suomen suurimpien brändien kanssa niin kotimarkkinalla kuin kansainvälisesti. Hänen työnsä on palkittu mm. Cannesissa ja viimeisimpänä vaikuttavuudesta Eurobestissä. Suvi on toiminut myös tuomarina lukuisissa alan kilpailuissa, kuten Effie Finlandin päätuomarina sekä Effie Awards Irelandissa ja Effie Awards Europessa. 

Katso myös

Kuukauden kappis Kulta Katriina artikkelikuva

Kesäkuun Kuukauden kamppis on Kulta Katriinan Eläköön suomalainen kahvikulttuuri

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Kulta Katriinan uudet spotit jatkavat hienosti tutun konseptin linjaa.
Kuukauden kamppis
TV & video
Kesäkuun Kuukauden kamppis on Kulta Katriinan Eläköön suomalainen kahvikulttuuri
Ympäristöväittämät artikkelikuva

Mainonnan ympäristöväittämät johtavat kuluttajia harhaan

Suomen ympäristökeskus SYKE selvitti tutkimushankkeessaan mainonnan ympäristöväittämiä Suomessa analysoimalla sosiaalisen median ja verkkolehtien mainoksia. Tutkimuksen mukaan jopa puolet mainoksista kertoi tuotteen tai palvelun ympäristövaikutuksista tai -parannuksista vain hyvin yleisellä tasolla.
Tutkittua
Vastuullisuus
Mainonnan ympäristöväittämät johtavat kuluttajia harhaan
Suomalaisen musiikin superviikonloppu artikkelikuva

Suomalaisen musiikin superviikonloppua juhlitaan heinäkuussa

Radio Suomipop lanseeraa tänä kesänä todellisen kotimaisen musiikin ilotulituksen käynnistämällä suomalaisen musiikin superviikonlopun juhlinnat 14.–17. heinäkuuta.
Audio & radio
Tapahtumat
TV & video
Suomalaisen musiikin superviikonloppua juhlitaan heinäkuussa
Antti Isokangas artikkelikuva

Kolme vinkkiä markkinoijalle: näin vältät viherpesun

Antti Isokankaan mukaan yrityksen tulee viestiä vastuullisuustoimistaan käytännönläheisesti, vähän yksinkertaisesti ja brutaalin rehellisesti.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vastuullisuus
Vieraskynä
Kolme vinkkiä markkinoijalle: näin vältät viherpesun