Aina tulee sanomista LIVE: Uutismedia on kasvumedia

Uutismedia on kasvumedia. Se on koukku, johon laittamasi mainos tuo asiakkaan luoksesi. Se on lennokki, joka vie sanomasi korkeuksiin. Kasvuvoimalle ei voi mitään. Kun valitset uutismedian, löydät yleisön, joka haluaa kuunnella. Yleisön, joka on kiinnostunut, etukenossa ja silmät auki.
Tervetuloa kuulemaan, miten saat uutismedialla kasvua aikaan. Katso webinaarin tallenne alta.
Aina tulee sanomista LIVE:
Uutismedia on kasvumedia
keskiviikkona 2.2. kello 14–15
Webinaarissa luvassa
Uutismedia on kasvu-
media
Hyvinvoiva ja riippumaton uutismedia on faktapohjaisen yhteiskunnan voimavara. Siksi vapaata tiedonvälitystä kannattaa vaalia. Nopea digitalisoituminen on ollut mahdollistamassa uutismedian kasvua. Kasvu näkyy niin lukijamäärissä kuin markkinoinnin tehossakin.
-
Johanna Lahti, vastaava päätoimittaja, Ilta-Sanomat
-
Kaius Niemi, vastaava päätoimittaja, Helsingin Sanomat
Katso Kaius Niemen ja Johanna Lahden haastattelun webinaaritallenne alla olevalta videolta.
Uskotko yksisarvisiin? Woltin tarina ja markkinoinnin rooli siinä
Uutinen Woltin noin seitsemän miljardin euron myyntikaupasta sai suomalaiset haukkomaan henkeään. Jotta pystytään rakentamaan poikkeuksellisia menestystarinoita, tarvitaan rohkeutta, halua oppia ja periksiantamattomuutta. Kun palaset loksahtavat kohdilleen, voi syntyä jotain ennennäkemätöntä, josta kelpaa kertoa asiakkaillekin.
Juhani Mykkänen, perustajaosakas, Wolt
Katso Juhani Mykkäsen haastattelun webinaaritallenne alla olevalta videolta.
Maailmaa muutetaan luomalla arvoa
Mitä jos ulostulo olisi myös ylösmeno, ja kaikki ympärillämme siihen johtavaa? Asettamalla työlle oikeat ja merkitykselliset mittarit voidaan saavuttaa kasvua, joka luo arvoa ei vain omalle liiketoiminnalle, vaan myös ympäröivälle yhteiskunnalle. Esimerkkejä meiltä ja maailmalta kasvuun johtaneista kampanjoista uutismediassa.
Suvi Lähde, Executive Creative Director, SEK
Katso Suvi Lähteen haastattelun webinaaritallenne alla olevalta videolta.
Tutustu esiintyjiin

Johanna Lahti on ollut Ilta-Sanomien vastaava päätoimittaja vuodesta 2019. Aiemmin hän johti Sanoman aikauslehtiyksikköä ja työskenteli Me Naisten päätoimittajana ja toimituspäällikkönä. Sitä ennen hän oli pitkään Ilta-Sanomissa, mm. Lontoon-kirjeenvaihtajana ja viihde, tv- ja viikonvaihdetoimituksen vetäjänä.

Kaius Niemi on työskennellyt Helsingin Sanomien vastaavana päätoimittajana kahdeksan vuoden ajan. Tätä ennen hän oli päätoimittajana Ilta-Sanomissa ja Taloussanomissa. Vuonna 2002 kustannusyhtiö Bonnier palkitsi Niemen Vuoden journalistina Afganistanin sotaraportoinnista. Vuonna 2019 hän vastaanotti lehden puolesta Suuren journalistipalkinnon maailmanlaajuisesta lehdistönvapauskampanjasta “Welcome to the Land of Free Press”.
Kuva: Rio Gandara / HS

Juhani Mykkänen on yksi Woltin perustajaosakkaista. Hän on kokenut, miten ideasta jalostetaan hurjasti kasvavaa digitaalista liiketoimintaa. Nykyään Juhani vastaa Woltin lähettimallin vastuullisesta kehittämisestä ja yrityksen sisäisestä kulttuurista. Lisäksi hän on kolme kirjaa kirjoittanut ammattipuhuja, utelias reppureissaaja ja kuusi vuotta Hesarilla työskennellyt toimittaja ja esimies.

Suvi Lähde on työskennellyt vuosia Suomen suurimpien brändien kanssa niin kotimarkkinalla kuin kansainvälisesti. Hänen työnsä on palkittu mm. Cannesissa ja viimeisimpänä vaikuttavuudesta Eurobestissä. Suvi on toiminut myös tuomarina lukuisissa alan kilpailuissa, kuten Effie Finlandin päätuomarina sekä Effie Awards Irelandissa ja Effie Awards Europessa.
Katso myös

Radion tekijät: Jussi Ridanpää

Neljä hyvää syytä valita Sanoman uutismedia

IS on myös syventävien sisältöjen koti

BookBeat kasvatti tunnettuuttaan äänikirjamarkkinoilla monikanavaisella mainonnalla

Case Julkee x Lempee – erottuvaa ja vaikuttavaa mainontaa Sanoma Ad Managerin avulla
