Aina tulee sanomista LIVE: Uutismedia on kasvumedia

ATSL uutismedia hero.jpg

Uutismedia on kasvumedia. Se on koukku, johon laittamasi mainos tuo asiakkaan luoksesi. Se on lennokki, joka vie sanomasi korkeuksiin. Kasvuvoimalle ei voi mitään. Kun valitset uutismedian, löydät yleisön, joka haluaa kuunnella. Yleisön, joka on kiinnostunut, etukenossa ja silmät auki.  

Tervetuloa kuulemaan, miten saat uutismedialla kasvua aikaan. 

Ilmoittaudu webinaariin

Aina tulee sanomista LIVE:
Uutismedia on kasvumedia


keskiviikkona 2.2. kello 14–15
 

Webinaarissa luvassa

Uutismedia on kasvu-
media

Mitä enemmän saamme tietoa, sitä kovemmin haluamme sitä lisää. Suuri yleisö etsii tahoja, joita seurata, joihin sitoutua. Totuus tekee brändeistä valittuja ja medioista uskottavia. Kun ihminen kohtaa tarinasi, haluat hänen ottavan sen tosissaan. Niin mekin haluamme. 

Johanna Lahti, vastaava päätoimittaja, Ilta-Sanomat

Kaius Niemi, vastaava päätoimittaja, Helsingin Sanomat

Uskotko yksisarvisiin? Woltin tarina ja markkinoinnin rooli siinä

Uutinen Woltin noin seitsemän miljardin euron myyntikaupasta sai suomalaiset haukkomaan henkeään. Jotta pystytään rakentamaan poikkeuksellisia menestystarinoita, tarvitaan rohkeutta, halua oppia ja periksiantamattomuutta. Kun palaset loksahtavat kohdilleen, voi syntyä jotain ennennäkemätöntä, josta kelpaa kertoa asiakkaillekin.

Juhani Mykkänen, perustajaosakas, Wolt

Maailmaa muutetaan luomalla arvoa

Mitä jos ulostulo olisi myös ylösmeno, ja kaikki ympärillämme siihen johtavaa? Asettamalla työlle oikeat ja merkitykselliset mittarit voidaan saavuttaa kasvua, joka luo arvoa ei vain omalle liiketoiminnalle, vaan myös ympäröivälle yhteiskunnalle. Esimerkkejä meiltä ja maailmalta kasvuun johtaneista kampanjoista uutismediassa. 

Suvi Lähde, Executive Creative Director, SEK

Tutustu esiintyjiin

Johanna Lahti uutismedia.png

Johanna Lahti on ollut Ilta-Sanomien vastaava päätoimittaja vuodesta 2019. Aiemmin hän johti Sanoman aikauslehtiyksikköä ja työskenteli Me Naisten päätoimittajana ja toimituspäällikkönä. Sitä ennen hän oli pitkään Ilta-Sanomissa, mm. Lontoon-kirjeenvaihtajana ja viihde, tv- ja viikonvaihdetoimituksen vetäjänä. 

Kaius Niemi uutismedia.png

Kaius Niemi on työskennellyt Helsingin Sanomien vastaavana päätoimittajana kahdeksan vuoden ajan. Tätä ennen hän oli päätoimittajana Ilta-Sanomissa ja Taloussanomissa. Vuonna 2002 kustannusyhtiö Bonnier palkitsi Niemen Vuoden journalistina Afganistanin sotaraportoinnista. Vuonna 2019 hän vastaanotti lehden puolesta Suuren journalistipalkinnon maailmanlaajuisesta lehdistönvapauskampanjasta “Welcome to the Land of Free Press”. 

Kuva: Rio Gandara / HS
Juhani Mykkänen uutismedia.png

Juhani Mykkänen on yksi Woltin perustajaosakkaista. Hän on kokenut, miten ideasta jalostetaan hurjasti kasvavaa digitaalista liiketoimintaa. Nykyään Juhani vastaa Woltin lähettimallin vastuullisesta kehittämisestä ja yrityksen sisäisestä kulttuurista. Lisäksi hän on kolme kirjaa kirjoittanut ammattipuhuja, utelias reppureissaaja ja kuusi vuotta Hesarilla työskennellyt toimittaja ja esimies. 

Suvi Lähde uutismedia.png

Suvi Lähde on työskennellyt vuosia Suomen suurimpien brändien kanssa niin kotimarkkinalla kuin kansainvälisesti. Hänen työnsä on palkittu mm. Cannesissa ja viimeisimpänä vaikuttavuudesta Eurobestissä. Suvi on toiminut myös tuomarina lukuisissa alan kilpailuissa, kuten Effie Finlandin päätuomarina sekä Effie Awards Irelandissa ja Effie Awards Europessa. 

Katso myös

Satu Salminen artikkelikuva

5 vinkkiä julkishallinnon markkinointiin

Kotimainen ja luotettava mediaympäristö tukee julkishallinnon viestintää, kirjoittaa Client Manager Satu Salminen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
5 vinkkiä julkishallinnon markkinointiin
Jaakko Lintunen artikkelikuva

Markkinointi – hokemia vai hajusuolaa?

Markkinointiväki voisi ottaa roolin strategiatyön oraakkelina, kirjoittaa Jaakko Lintunen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Markkinointi – hokemia vai hajusuolaa?
Podcast jakokuva2.png

Aina tulee sanomista nyt myös podcastin ja videon muodossa

Myyntijohtaja Stinde Mäkinen haastattelee markkinoijia, joilla on paljon sanomista. Stinde paneutuu vieraittensa kanssa kiinnostaviin markkinointiaiheisiin ilmiöihin, tekoihin ja kampanjoihin.
Näkemyksiä markkinoinnista
Aina tulee sanomista nyt myös podcastin ja videon muodossa