Get Tomorrow 2022 Notes for Growth

GET TOMORROW 2022 – NOTES FOR GROWTH

Millaisilla tulevaisuuden nuoteilla suomalaiset yritykset pysyvät kasvussa?

 

Suomen suurin maksuton markkinointialan virtuaalitapahtuma Get Tomorrow tarjoaa jälleen liiketoiminta- ja markkinointipäättäjille näkemyksiä markkinoinnin tulevaisuudesta. Tänä vuonna tapahtuman teemana on Notes for Growth. Päivän aikana saat tutkimustietoa, esimerkkejä ja inspiraatiota kasvun luontiin olosuhteista riippumatta. Toivotamme tervetulleiksi kaikki markkinoinnin tekijät ja alasta kiinnostuneet!

Evento Awards -palkittu
Get Tomorrow virtuaalisena
6.10.2022 kello 9–14

Ilmoittaudu

 

Tilaisuuden aikataulu
 

Klo 9–11 Kasvun mahdollisuudet ja edellytykset 2023

  • Tomorrow People. Consumer Trends for 2030.
  • The key to meaningful growth: people, not purpose

Klo 11–12 Tauko

Klo 12–14  Notes for Growth – kasvucaseja meiltä ja maailmalta

  • Case Isadore: Cycling Struggles
  • Case IKEA: The Trash Collection 2021
  • Kumpi murtuu ensin, pää vai seinä?

Keynote-puheenvuorot

Tomorrow People. Consumer Trends for 2030

Drivers to quantify the world of 2030, highlight consumer needs that will grow, showcase early signal innovations and recommend marketing approaches.

Richard Cope, Senior Trend Consultant, Mintel Consulting

The key to meaningful growth: people, not purpose

How brands can cut through the purpose jungle and create meaningful growth. In an evolving post-purpose market, values or actions are not enough. It’s increasingly about a continuous push to help people live better lives. It’s time for brands to be bold and truly put people first.

Thomas Kolster, Founder and Creative Director, Goodvertising Agency


Kumpi murtuu ensin,
pää vai seinä?

One Eyed Spirits -yrityksen matka maailmalle alkoi baari-illan vitsistä. Matkan varrella on testattu otsalohkon kestämistä oikein urakalla. Kuinka jaksaa, kun tehtaat palavat, puukkoja sataa selkään, yhtiökumppani kuolee, konkurssin uhka leijuu yllä ja häkki heilahtaa?

Olli Hietalahti, toimitusjohtaja, One Eyed Spirits


Notes for Growth –
kasvucaseja maailmalta

Case Isadore: Cycling Struggles. How to create not only awareness but active interest in the brand and break the sales records. Effie Awards Europe 2021, GOLD Retail. 

Juraj Pobjecký, Head of Brand Strategy, Isadore Apparel, Slovakia


Case IKEA: The Trash Collection 2021. Making trash into gold - How a brutally honest brand approach broke through the sustainable clutter of modern marketing. Cannes Lions 2022, GOLD Print & Publishing, Corporate Purpose & Social Responsibility,

Caroline Riis, Senior Creative, Try, Norway


Tutustu puhujiin

Richard Cope 1200x1200.jpg

Richard Cope has two decades of experience in market research, macro trends and futurology.

Thomas Kolster 1200x1200.jpg

Thomas Kolster is a marketing activist on a mission to make business put people and planet first.

Olli Hietalahti 1200x1200.jpg

Olli Hietalahti on mainosmies, josta tuli viinakauppias.

Get Tomorrow 2022 Notes for Growth Caroline Riis 1200x1200.jpg

Caroline Riis is a senior creative who started her career at Wieden + Kennedy in London, working for clients like Coca-Cola and Nike.

Juraj Pobjecký 1200x1200.jpg

Juraj Pobjecký has been working in the advertising industry for 12 years.

Virittäydy tunnelmaan

Keskustelimme syyskuun alussa suomalaisten yritysjohtajien kanssa Notes for Growth -teemasta. Ohessa inspiraatioksi kyseisessä tilaisuudessa nähdyt alustusvideot.

Menneet Get Tomorrow -tapahtumat

Kirjoituksia markkinoinnista

Markus Nieminen artikkelikuva

Kasvua taantumassa

Kasvu taantumassa kuulostaa hullulta ajatukselta. Sitä se ei kuitenkaan ole. Jos tutkitaan markkinoinnin historiaa ja tieteellisesti todistettuja faktoja, voidaan todeta että kyse ei ole hulluudesta ollenkaan, kirjoittaa TBWA:n Markus Nieminen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Kasvua taantumassa