Miten tehdä hittipodcast? -webinaari

Podcast-webinaari

Miten tehdä hittipodcast -webinaari 4.11.

Suomen Podcastmedia tutki Media-alan tutkimussäätiön apurahalla yhteistyössä Sanoman kanssa sitä, miten tehdään hittipodcast. Tutkimuksessa seurattiin Suplan 20 suosituinta podcastia yli puolen vuoden ajan ja saatua käyttäjädataa verrattiin podcastien markkinointitoimiin. Tuloksena on Suomen oloissa ainutlaatuista tietoa siitä, miten podcastit keräävät kuuntelijoita.

4.11. järjestetyssä webinaarissa käytiin tutkimuksen tuloksia  läpi ja keskusteltiin lisäksi kaupallisen podcastin kulmakivistä ja sudenkuopista. Mukana tilaisuudessa olivat Suomen Podcastmedian Senior Advisor Juhani Pajunen ja käsikirjoittaja Marena Ahonen, Suplan sisältöpäällikkö Jani Junnila sekä tapahtumaa isännöinyt Sanoma Median radioiden Business Manager Kasper Kahila.

Lue Juhani Pajusen kirjoitus aiheesta

Lataa tutkimusraportti

Katso webinaaritallenne

Tutkimustulosten esittely
Käsikirjoittaja Marena Ahonen, Suomen Podcastmedia

Kaupallisen podcastin kulmakivet
Senior Advisor Juhani Pajunen, Suomen Podcastmedia
Sisältöpäällikkö Jani Junnila, Supla
Audio Business Manager Kasper Kahila, Sanoma Media

Muuta ajankohtaista

Sini Hartikka artikkelikuva

Kuntamarkkinointia timanttisella yhteistyöllä

Kuntamarkkinointi, kuten markkinointi yleensäkin, on pitkäjänteistä tekemistä ja parhaat tulokset syntyvät silloin, kun yhteistyökumppanit oppivat toinen toisiltaan yhteisten projektien myötä, kirjoittaa Sini Hartikka. Miten tällaista yhteistä oppimista voi rakentaa?
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Kuntamarkkinointia timanttisella yhteistyöllä
Katri Saarikivi video artikkelikuva

Tunteet tekevät sponsoroinnista vaikuttavaa

Mitä aivoissamme tapahtuu, kun koemme erilaisia tunteita? Aivotutkija Katri Saarikivi kertoo Business Manager Jari Raskin haastattelussa tunteiden vaikutuksesta muistiin ja päätöksentekoon.
Näkemyksiä markkinoinnista
Tunteet tekevät sponsoroinnista vaikuttavaa