Miten tehdä hittipodcast? -webinaari

Miten tehdä hittipodcast -webinaari 4.11.
Suomen Podcastmedia tutki Media-alan tutkimussäätiön apurahalla yhteistyössä Sanoman kanssa sitä, miten tehdään hittipodcast. Tutkimuksessa seurattiin Suplan 20 suosituinta podcastia yli puolen vuoden ajan ja saatua käyttäjädataa verrattiin podcastien markkinointitoimiin. Tuloksena on Suomen oloissa ainutlaatuista tietoa siitä, miten podcastit keräävät kuuntelijoita.
4.11. järjestetyssä webinaarissa käytiin tutkimuksen tuloksia läpi ja keskusteltiin lisäksi kaupallisen podcastin kulmakivistä ja sudenkuopista. Mukana tilaisuudessa olivat Suomen Podcastmedian Senior Advisor Juhani Pajunen ja käsikirjoittaja Marena Ahonen, Suplan sisältöpäällikkö Jani Junnila sekä tapahtumaa isännöinyt Sanoma Median radioiden Business Manager Kasper Kahila.
Katso webinaaritallenne
Tutkimustulosten esittely
Käsikirjoittaja Marena Ahonen, Suomen Podcastmedia
Kaupallisen podcastin kulmakivet
Senior Advisor Juhani Pajunen, Suomen Podcastmedia
Sisältöpäällikkö Jani Junnila, Supla
Audio Business Manager Kasper Kahila, Sanoma Media
Muuta ajankohtaista

Kuntamarkkinointia timanttisella yhteistyöllä

Tunteet tekevät sponsoroinnista vaikuttavaa
