Miten tehdä hittipodcast? -webinaari

Podcast-webinaari

Miten tehdä hittipodcast -webinaari 4.11.

Suomen Podcastmedia tutki Media-alan tutkimussäätiön apurahalla yhteistyössä Sanoman kanssa sitä, miten tehdään hittipodcast. Tutkimuksessa seurattiin Suplan 20 suosituinta podcastia yli puolen vuoden ajan ja saatua käyttäjädataa verrattiin podcastien markkinointitoimiin. Tuloksena on Suomen oloissa ainutlaatuista tietoa siitä, miten podcastit keräävät kuuntelijoita.

4.11. järjestetyssä webinaarissa käytiin tutkimuksen tuloksia  läpi ja keskusteltiin lisäksi kaupallisen podcastin kulmakivistä ja sudenkuopista. Mukana tilaisuudessa olivat Suomen Podcastmedian Senior Advisor Juhani Pajunen ja käsikirjoittaja Marena Ahonen, Suplan sisältöpäällikkö Jani Junnila sekä tapahtumaa isännöinyt Sanoma Median radioiden Business Manager Kasper Kahila.

Lue Juhani Pajusen kirjoitus aiheesta

Lataa tutkimusraportti

Katso webinaaritallenne

Tutkimustulosten esittely
Käsikirjoittaja Marena Ahonen, Suomen Podcastmedia

Kaupallisen podcastin kulmakivet
Senior Advisor Juhani Pajunen, Suomen Podcastmedia
Sisältöpäällikkö Jani Junnila, Supla
Audio Business Manager Kasper Kahila, Sanoma Media

Muuta ajankohtaista

Katariina Uljas-Ahl artikkelikuva

Markkinointi on muutosmatka

Jo ennen yhtäkään pakottavaa Suurta Kriisiä markkinointi on ollut jatkuvassa muutostilassa. Seuraava Iso Pakko on vastata kiihtyneeseen kuluttajakäyttäytymisen muutokseen ja ylläpitää digiloikan vauhtia, Dagmarin Katariina Uljas-Ahl kirjoittaa.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Markkinointi on muutosmatka
Modernit naiset artikkelikuva

Mistä modernit naiset oikeasti puhuvat?

Naiset tekevät valtaosan talouksien ostopäätöksistä. Tiina Kosonen ja Satu Kaitaranta vinkkaavat, miten markkinoija voi ottaa naiset paremmin huomioon. Lataa myös selvitys moderneista naisista kuluttajina ja mediankäyttäjinä.
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Tutkittua
Mistä modernit naiset oikeasti puhuvat?
Kk-kamppis-Lidl-jakokuva.jpg

Joulukuun kuukauden kamppis on Lidlin tarinallinen joulukampanja

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Lidlin joulukampanja toi tutut satuhahmot seikkailemaan yllättävän käänteen saaviin tarinoihin.
Uutismedia
TV & video
Audio & radio
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Kuukauden kamppis
Joulukuun kuukauden kamppis on Lidlin tarinallinen joulukampanja