Miten tehdä hittipodcast? -webinaari

Podcast-webinaari

Miten tehdä hittipodcast -webinaari 4.11.

Suomen Podcastmedia tutki Media-alan tutkimussäätiön apurahalla yhteistyössä Sanoman kanssa sitä, miten tehdään hittipodcast. Tutkimuksessa seurattiin Suplan 20 suosituinta podcastia yli puolen vuoden ajan ja saatua käyttäjädataa verrattiin podcastien markkinointitoimiin. Tuloksena on Suomen oloissa ainutlaatuista tietoa siitä, miten podcastit keräävät kuuntelijoita.

4.11. järjestetyssä webinaarissa käytiin tutkimuksen tuloksia  läpi ja keskusteltiin lisäksi kaupallisen podcastin kulmakivistä ja sudenkuopista. Mukana tilaisuudessa olivat Suomen Podcastmedian Senior Advisor Juhani Pajunen ja käsikirjoittaja Marena Ahonen, Suplan sisältöpäällikkö Jani Junnila sekä tapahtumaa isännöinyt Sanoma Median radioiden Business Manager Kasper Kahila.

Lue Juhani Pajusen kirjoitus aiheesta

Lataa tutkimusraportti

Katso webinaaritallenne

Tutkimustulosten esittely
Käsikirjoittaja Marena Ahonen, Suomen Podcastmedia

Kaupallisen podcastin kulmakivet
Senior Advisor Juhani Pajunen, Suomen Podcastmedia
Sisältöpäällikkö Jani Junnila, Supla
Audio Business Manager Kasper Kahila, Sanoma Media

Muuta ajankohtaista

Tiina Hosiokoski artikkelikuva

Vastuullisuudessa teot ratkaisevat – eivät tavoitteet

Organisaatiot viestivät vahvasti erilaisista vastuullisuustavoitteistaan. Tavoitteet ovat tärkeitä, mutta ennen kaikkea tarvitsemme tekoja, jotka johtavat tavoitteisiin. Brändin rakentamisen ja viestinnän näkökulmasta pelkillä tavoitteilla on enää vaikea erottua. Ja erottautumistahan me haluamme, kirjoittaa SEKin Tiina Hoisiokoski.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vastuullisuus
Vieraskynä
Vastuullisuudessa teot ratkaisevat – eivät tavoitteet
Johanna Widomski artikkeli

Ruokakaupan hyllyltä verkkokaupan ostoskoriin

Johanna Widomski kertoi Kasvua verkkokaupasta -webinaarissa, miten Fazer vastaa digitaalisen kaupankäynnin kasvuun ja etsii tietään suoraan kuluttajasuhteeseen.
Digiratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Ruokakaupan hyllyltä verkkokaupan ostoskoriin