Miten tehdä hittipodcast? -webinaari

Podcast-webinaari

Miten tehdä hittipodcast -webinaari 4.11.

Tutkimustulokset sen kertovat: Mikä on hittipodcastin salaisuus?
Tule kuuntelemaan, miten saat todistetusti kuulijoita podillesi ja miten vältät sudenkuopat.

Sanoma ja Suomen Podcastmedia tutkivat lähes vuoden ajan Suplan käyttäjädataa ja vertasivat sitä podcastien yleisömarkkinoinnin toimenpiteisiin. Näin saimme selville, miten podcastille oikeasti saadaan kuulijoita ja mitkä ovat podin tekemisen sudenkuoppia. Webinaarissa esittelemme kattavan tutkimuksen tulokset ensimmäistä kertaa Suomessa.

Huom! Teknisten ongelmien vuoksi jouduimme siirtämään webinaarin ajankohtaa. Uusi ajankohta on keskiviikko 4.11. klo 10–11. Webinaarista tulee myös tallenne.

Ohjelma

Tutkimustulosten esittely 
Senior Advisor Juhani Pajunen ja käsikirjoittaja Marena Ahonen, Suomen Podcastmedia

Kaupallisen podcastin kulmakivet 
Juhani Pajunen ja Business Manager Kasper Kahila, Sanoma Media 

Suplan rooli podcastien jakelussa
Online-päällikkö Jani Junnila, Nelonen Media

Ilmoittaudu mukaan

Tervetuloa!

Muuta ajankohtaista

Carla Buzasi artikkelikuva

Miten pandemia vaikuttaa kuluttajaan?

Koronapandemia vaikutti meidän kaikkien elämään radikaalisti. Se näkyy myös kuluttamisessa. Maailman johtavan trendejä ennustavan yrityksen WGSN:n toimitusjohtaja Carla Buzasi kertoi näkemyksiään tulevaisuuden kuluttajasta Sanoman markkinoijille suunnatussa Get the New Tomorrow -tilaisuudessa.
Vieraskynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Miten pandemia vaikuttaa kuluttajaan?
Kari Laakso artikkelikuva

TV on nyt monipuolisen vahva

Lupaamme tavoittaa isoja yleisöjä ja tarjota elämyksiä parhaan kotimaisen viihteen parissa, Nelonen Median liiketoimintajohtaja Kari Laakso kirjoittaa.
TV & video
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
TV on nyt monipuolisen vahva