Miten tehdä hittipodcast? -webinaari

Podcast-webinaari

Miten tehdä hittipodcast -webinaari 4.11.

Suomen Podcastmedia tutki Media-alan tutkimussäätiön apurahalla yhteistyössä Sanoman kanssa sitä, miten tehdään hittipodcast. Tutkimuksessa seurattiin Suplan 20 suosituinta podcastia yli puolen vuoden ajan ja saatua käyttäjädataa verrattiin podcastien markkinointitoimiin. Tuloksena on Suomen oloissa ainutlaatuista tietoa siitä, miten podcastit keräävät kuuntelijoita.

4.11. järjestetyssä webinaarissa käytiin tutkimuksen tuloksia  läpi ja keskusteltiin lisäksi kaupallisen podcastin kulmakivistä ja sudenkuopista. Mukana tilaisuudessa olivat Suomen Podcastmedian Senior Advisor Juhani Pajunen ja käsikirjoittaja Marena Ahonen, Suplan sisältöpäällikkö Jani Junnila sekä tapahtumaa isännöinyt Sanoma Median radioiden Business Manager Kasper Kahila.

Lue Juhani Pajusen kirjoitus aiheesta

Lataa tutkimusraportti

Katso webinaaritallenne

Tutkimustulosten esittely
Käsikirjoittaja Marena Ahonen, Suomen Podcastmedia

Kaupallisen podcastin kulmakivet
Senior Advisor Juhani Pajunen, Suomen Podcastmedia
Sisältöpäällikkö Jani Junnila, Supla
Audio Business Manager Kasper Kahila, Sanoma Media

Muuta ajankohtaista

Naomi ja Wanda Holopainen artikkelikuva

Tulevaisuuden maailma luodaan tänään

Sosiaalisen vastuun tulisi olla osa yrityksen kokonaisvaltaista toimintaa eikä yksittäisiä markkinointitekoja, korostavat Ataá Agencyn Wanda ja Naomi Holopainen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vastuullisuus
Tulevaisuuden maailma luodaan tänään
Markus Nieminen artikkelikuva

Kasvua taantumassa

Kasvu taantumassa kuulostaa hullulta ajatukselta. Sitä se ei kuitenkaan ole. Jos tutkitaan markkinoinnin historiaa ja tieteellisesti todistettuja faktoja, voidaan todeta että kyse ei ole hulluudesta ollenkaan, kirjoittaa TBWA:n Markus Nieminen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Kasvua taantumassa
Anna Lujanen artikkelikuva

Televisio elää ajassa – samoin siihen liittyvä terminologia

Englanninkielisillä sanoilla mennään vääjäämättä kohti maailmaa, jossa käytännössä kaikkien alojen ammattisanastot jäävät ilman suomenkielisiä vastineita. On kriittisen tärkeää, että Suomeen luodaan aktiivisemmin uusia sanoja, kirjoittaa Screenforcen Anna Lujanen. 
Näkemyksiä markkinoinnista
TV & video
Vieraskynä
Televisio elää ajassa – samoin siihen liittyvä terminologia