Näköalapaikalla: B2B-markkinointi murroksessa

B2B-markkinointi murroksessa
Näköalapaikalla-webinaari
Pandemian jälkeisessä hybridimaailmassa yritysten välinen kaupankäynti on murroksessa. Ostamisen digitalisoituminen sekä muutokset taloudessa, yritysten arvoissa ja päättäjien asenteissa vaativat uudenlaista ajattelua, luovuutta ja kanavia kasvun tekemiseen. On aika määritellä B2B-markkinointi uudelleen.
Miten hyödyntää kuluttajamarkkinoinnin lainalaisuuksia myös B2B-markkinoinnissa? Miten rakentaa entistä vahvempia B2B-brändejä? Miten löytää uudet tavat tavoittaa ja vaikuttaa B2B-päättäjiin? Näihin kysymyksiin etsimme vastauksia webinaarissamme.
Katso webinaarin tallenne alta.
Näköalapaikalla
B2B-markkinointi murroksessa
torstaina 2.12. kello 9–10
Webinaarissa luvassa

Näkemyksiä
Rethinking B2B Marketing
WARC on yksi maailman arvostetuimmista organisaatiosta, joka kerää ja tuottaa tutkimuksia, dataa, caseja ja parhaita käytäntöjä ympäri maailman markkinoijien tueksi. WARC on koostanut oppaan, jossa käydään läpi B2B-markkinoinnin murrosta ja sitä, miten yritysten pitää markkinoinnissaan ottaa huomioon turvatakseen kasvunsa tässä muuttuvassa maailmassa.
Imaad Ahmed, Head of Advisory, EMEA, WARC

Inspiraatiota
Case Visma: Brändimielikuvan kasvattaminen ja palvelujen tunnettuuden lisääminen
Tunnettuudesta ja brändistä on pidettävä huolta ja asiakkaiden mielessä on oltava silloin, kun päätöksiä tehdään. Visma on B2B-markkinoinnin edelläkävijä mitä tulee monikanavaiseen brändimarkkinointiin.
Terhi Karasjärvi, toimistusjohtaja, Visma Passeli Oy

Vinkkejä
Vaikuta päättäjiin muutoksen keskellä
Miten tavoittaa suomalaiset yrityspäättäjät muutoksen keskellä ja mitkä ovat parhaat keinot vaikuttaa heihin?
Vilma Kärkkäinen, luova strategi, Sanoma Media B2B
Katso myös

Näköalapaikalla: Miten B2B-markkinoija turvaa kasvun muuttuvassa maailmassa?
Markkinoinnin fundamentaaliset totuudet sopivat myös B2B-brändeille, toteaa WARCin head of advisory Imaad Ahmed Sanoman Näköalapaikalla-webinaarin puheenvuorossaan.

Diili on Vismalle erinomainen mediaympäristö
”Haluamme olla esillä siellä, missä kohderyhmämmekin on", kertoo Visma Passeli Oy:n ja Visma Payn toimitusjohtaja Terhi Karasjärvi.

Huhtikuun kuukauden kamppis on Gigantin Freeze Frame
Hauska ja samaistuttava kampanja on jo näkynyt Gigantin yritysmyynnin verkkokaupan kävijämäärissä ja myynnissä.