Näköalapaikalla: Elintarvikemarkkinointi

Nakoalapaikalla-elintarvike.jpg

Näköalapaikalla-webinaari

Elintarvikemarkkinointi – Miten voittaa kisa
kuluttajasuhteiden luomisessa?


Kuluttajaymmärryksellä luodaan pohja brändin ja kuluttajan suhteen rakentamiselle. Kun tiedät, mitä kuluttajat arvostavat ja mitä he haluavat, pystyt tekemään brändistäsi heille entistä merkityksellisemmän ja vahvistamaan sen menestystä.

Miten elintarvikebrändit voivat paremmin ymmärtää asiakkaitaan ja miten valjastaa tieto liiketoiminnan kasvun ajuriksi? Tästä teemasta tarjoamme sinulle näkemyksiä, inspiraatiota ja työkaluja tilaisuudessamme.

Voit katsoa webinaarin tallenteen alta.


Näköalapaikalla-webinaari tiistaina 13.4.

Elintarvikemarkkinointi – Miten voittaa kisa kuluttajasuhteiden luomisessa?
 

NÄKEMYKSIÄ
Vastuullisuus ja elintarvikebrändien markkinointi

Sanoman tuoreen kyselytutkimuksen mukaan yhä suurempi osa suomalaisista kiinnittää huomiota vastuullisuuteen ostopäätöksiä tehdessään. Mitä paremmin asiakkaasi ymmärtävät brändisi edustamat arvot ja asenteet, sitä helpompi heidän on sitoutua siihen ja kokea se itselleen relevantiksi ja läheiseksi.

Tuoreesta tutkimustiedosta kertoo Paula Hernetkoski, Director, Insight and AgenciesSanoma Media Finland.

INSPIRAATIOTA
How to make an old iconic brand relevant to modern customer?

Kraft Heinz Companyn juuret ulottuvat 150 vuoden päähän Yhdysvaltain Pittsburghiin. Nykyisin yhtiö on yksi maailman suurimmista kansainvälisistä yrityksistä. Kraft Heinz on varmistanut ikonisten brändiensä olemassaolon ja kasvun vastaamalla modernin kuluttajan tarpeisiin vastuullisuusstrategialla ja hyödyntämällä mm. elintarvikemarkkinoinnissa nousussa olevaa Direct to Consumer -mallia.

Kraft Heinz Companyn tekemistä meille avaa Matthew Mill, Marketing Lead, Meals Northern Europe.

Lue yhteenveto Matthew Millin haastattelusta

TYÖKALUJA
Sinä tunnet asiakkaasi – mekin tunnemme heidät

Sanoma tavoittaa 95 % suomalaisista ja käytössämme on valtava määrä dataa suomalaisista kuluttajista. Miten elintarvike- ja juoma-alan markkinoijat pystyvät hyödyntämään Sanoman dataa, yhdistämään sitä omaan asiakastietoonsa ja jalkauttamaan tämän tiedon markkinoinnin suunnitteluun ja toteuttamiseen.

Työkalupakkinsa meille esittelevät Sanoma Media Finlandin Digital Strategistit Anssi Hämäläinen ja Matti Laine.

Katso myös

Case Fazer Real Kaura artikkelikuva

Fazer Real Kauran onnistunut lanseeraus ylitti myyntitavoitteet

Lue lisää
Valio Kakkugeneraattori artikkelikuva.jpg

Valion Kakkugeneraattori toi pelillistämisen reseptiikkaan

Lue lisää