Näköalapaikalla: Finanssialan markkinointi

Finanssi-hero.jpg

Näköalapaikalla-webinaari

Finanssialan markkinointi – kasvua aktiivimarkkinan avulla

Elämänvaiheet, brändin ja aktivoinnin tasapaino sekä pankkisalaisuuden rampauttaman oman datan jalkauttaminen puhuttavat finanssialaa.

Miten finanssialan markkinoija pystyy tunnistamaan aktiivisen markkinan kohderyhmät ja valintahetket ajoissa ja hyödyntämään niitä markkinaosuuden kasvattamisessa? Entä miten tukea näihin hetkiin liittyvää markkinointia brändimarkkinoinnilla? Tästä teemasta tarjoamme sinulle näkemyksiä, inspiraatiota ja työkaluja webinaarissamme.

Katso webinaarin tallenne alta.


Näköalapaikalla-webinaari torstaina 10.6. kello 9–10

Finanssialan markkinointi – kasvua aktiivimarkkinan avulla
 

NÄKEMYKSIÄ | Elämänvaiheen muutoksista potentiaalia  

Finanssialan potentiaalisimmat kohderyhmät elävät usein keskellä suuria elämämuutoksia: yhteen muuttoa, perheen kasvamista, kolmatta elämänvaihetta. Miten isoissa elämänmuutoksissa kohderyhmille pitäisi puhua, jotta viestisi on oikealla kohderyhmälle relevantti ja herättää tunteita? Toimialan kuumimmista kohderyhmistä kertoo

  • Tiina Kosonen,
    Insight Strategist,
    Sanoma Media Finland

INSPIRAATIOTA | Trendeistä tekoihin

What are the key trends impacting marketing and sales of financial services and how are they effecting the marketers? How to balance the long term branding and short term tactical activities? How to use customer insight and data in more personalized marketing and communication? Kansainvälistä näkökulmaa finanssialan markkinoijille antaa

  • Christoph Kullnig,
    Head of Marketing,
    Raiffeisen Bank International
     
  • Haastattelijana Mikko Lähdeoja,
    Client Group Director,
    Sanoma Media Finland

VINKKEJÄ | Data, digi ja elämän tärkeät virstanpylväät  

Löytyykö Suomen markkinoilta yhtäläisyyksiä Euroopan markkinoihin ja miten Sanoma pystyy auttamaan suomalaisia finanssialan markkinoijia taklaamaan markkinoinnin haasteita? Vinkkejä aiheesta antavat

  • Petri Berglund,
    Digital Strategist,
    Sanoma Media Finland
     
  • Veli-Matti Nurmela,
    Data Partnership Manager,
    Sanoma Media Finland

Katso myös