Näköalapaikalla: Lääkkeet ja hyvinvointituotteet

Laakkeet-ja-luontaistuotteet-hero.jpg

Näköalapaikalla-webinaari

Lääkkeiden ja hyvinvointituotteiden
kuluttajalähtöinen markkinointi


Kuluttajalähtöiset megatrendit kasvattavat hyvinvoinnin merkitystä ja samaan aikaan yksilön valintoja ohjaa yhä moninaisempi joukko vaikuttajia. Miten hyvinvoinnin pirstaloituminen vaikuttaa toimialan markkinointiin ja miten vastata sillä kuluttajien tarpeisiin? Tästä teemasta tarjoamme sinulle näkemyksiä, inspiraatiota ja työkaluja webinaarissamme.


Näköalapaikalla-webinaari
keskiviikkona 29.9. kello 9–10

Ilmoittaudu
 

NÄKEMYKSIÄ | Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin trendit


Kiinnostus terveyttä ja hyvinvointia kohtaan on jatkunut pitkään. Mitkä trendit kuvaavat suomalaisia terveyden ja hyvinvoinnin näkökulmasta?

  • Päivi Virkkunen
    Hyvä terveys -lehden päätoimittaja

INSPIRAATIOTA | Trendeistä tekoihin – kohti kuluttajalähtöistä markkinointia


Miten rakentaa asiakkuutta ja sitoa brändejä kuluttajien elämäntilanteen myötä muuttuviin tarpeisiin sekä asiakkaan hyvinvointitavoitteisiin?

  • Saija Moisio
    markkinointi- ja viestintäjohtaja
    Verman
     
  • Heidi Miessmer
    Category Manager
    Berner
     
  • Päivi Virkkunen
    Hyvä terveys -lehden päätoimittaja
     
  • Moderaattorina Paula Hernetkoski
    Strategic Sales Development Director
    Sanoma Media B2B

VINKKEJÄ | Kohderyhmä vai käyttöyhteys edellä?


Kuinka hyvinvointialan toimijat saavat viestinsä perille kuluttajalähtöisesti?

  • Matti Laine
    Digital Strategist
    Sanoman Media B2B

Katso myös

Päivi Virkkunen

Hyvinvoinnin trendit juuri nyt

Korona on vaikuttanut hyvinvointiimme monin eri tavoin, kirjoittaa Hyvän terveyden ja ET Terveyden päätoimittaja Päivi Virkkunen. 

Hyvinvoinnin trendit juuri nyt