Näköalapaikalla: Lääkkeet ja hyvinvointituotteet

Näköalapaikalla-webinaari
Lääkkeiden ja hyvinvointituotteiden
kuluttajalähtöinen markkinointi
Kuluttajalähtöiset megatrendit kasvattavat hyvinvoinnin merkitystä ja samaan aikaan yksilön valintoja ohjaa yhä moninaisempi joukko vaikuttajia. Miten hyvinvoinnin pirstaloituminen vaikuttaa toimialan markkinointiin ja miten vastata sillä kuluttajien tarpeisiin? Tästä teemasta tarjoamme sinulle näkemyksiä, inspiraatiota ja työkaluja webinaarissamme.
Katso webinaarin tallenne alta.
Näköalapaikalla-webinaari
keskiviikkona 29.9. kello 9–10
NÄKEMYKSIÄ | Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin trendit
Kiinnostus terveyttä ja hyvinvointia kohtaan on jatkunut pitkään. Mitkä trendit kuvaavat suomalaisia terveyden ja hyvinvoinnin näkökulmasta?
- Päivi Virkkunen
Hyvä terveys -lehden päätoimittaja
INSPIRAATIOTA | Trendeistä tekoihin – kohti kuluttajalähtöistä markkinointia
Miten rakentaa asiakkuutta ja sitoa brändejä kuluttajien elämäntilanteen myötä muuttuviin tarpeisiin sekä asiakkaan hyvinvointitavoitteisiin?
- Saija Moisio
markkinointi- ja viestintäjohtaja
Verman
- Heidi Miessmer
Category Manager
Berner
- Päivi Virkkunen
Hyvä terveys -lehden päätoimittaja
- Moderaattorina Paula Hernetkoski
Strategic Sales Development Director
Sanoma Media B2B
VINKKEJÄ | Kohderyhmä vai käyttöyhteys edellä?
Kuinka hyvinvointialan toimijat saavat viestinsä perille kuluttajalähtöisesti?
- Matti Laine
Digital Strategist
Sanoman Media B2B
Lisää aiheesta

Hyvinvoinnin trendit juuri nyt
Korona on vaikuttanut hyvinvointiimme monin eri tavoin, kirjoittaa Hyvän terveyden ja ET Terveyden päätoimittaja Päivi Virkkunen.

Vagisanin natiiviartikkeli kiinnosti laajasti kaikenikäisiä naisia
IS.fi/menaiset-sivusto on tehokas tapa naiskohderyhmän tavoittamiseen.

Vuoden kestänyt sisältöyhteistyö toi Ainulle erinomaisia tuloksia
Pitkäkestoinen yhteistyö välitti tehokkaasti haluttuja mielikuvia ja vahvisti ostoaikomusta.

Kohderyhmät tehokkaasti kiinni kontekstikohdennuksella
Bayerin kampanjassa näytettiin Rennie-tuotteen mainontaa kontekstikohdennettuna tiettyjen avainsanojen yhteydessä Sanoman verkostossa.