Näköalapaikalla: Vähittäiskaupan markkinointi

Nakoalapaikalla-vähittäiskauppa.jpg

Näköalapaikalla-webinaari

Vähittäiskaupan markkinointi
– Omnichannel-asiakaskokemuksen johtaminen

Asiakaskokemukseen vaikuttaa niin asiakkaan ennakko-odotukset ja mielikuvat kuin todelliset kokemukset kaikissa eri kohtaamispisteissä. Digitalisaation jättiloikan myötä entistä useampi kuluttaja käyttää entistä useampia kanavia entistä monipuolisemmin ostoprosessin eri vaiheissa.  

Miten luoda ja johtaa yhtenäistä asiakaskokemusta kanavasta riippumatta? Miten tunnistaa kuluttaja ja tarjota hänelle yhtä hyvä ja sujuva, ostoprosessin eri vaiheita tukeva kokemus jokaisessa mahdollisessa kohtauspisteessä? Tästä teemasta tarjoamme näkemyksiä, inspiraatiota ja työkaluja vähittäiskaupan markkinoijille.  

Ilmoittaudu


Näköalapaikalla-webinaari tiistaina 25.5. kello 9–10

Vähittäiskaupan markkinointi – Omnichannel-asiakaskokemuksen johtaminen
 

NÄKEMYKSIÄ

The Joy of CX: Why Customer Experience is Core to Retail Relevance

Näkemyksiään aiheesta kertoo Ken Hughes, joka on yksi maailman johtavista osto- ja kuluttajakäyttäytymisen asiantuntijoista ja strategeista. Hänellä on 20 vuoden kokemus työstä kuluttaja-insightin parissa ja hän on toimii useiden isojen brändien neuvonantajana mm. asiakaskokemukseen ja omnichannel-strategiaan liittyvissä asioissa.

INSPIRAATIOTA

Kokonaisvaltainen asiakaskokemuksen johtaminen  

Miten S-ryhmässä johdetaan omnichannel-asiakaskokemusta ja mitä se vähittäiskaupan markkinoijalta edellyttää? Entä kumppanilta? SOK:n markkinointijohtaja Lauri Toivonen kertoo kokemuksiaan haastattelussa. 

TYÖKALUJA

Vahvempaa kuluttajaymmärrystä ja vaikuttavampia kohtaamisia

Miten Sanoma voi auttaa vähittäiskaupan markkinoijaa kuluttajien tunnistamisessa, ymmärtämisessä ja heihin vaikuttamisessa? Sanoman data- ja digityökalupakkia avaa Head of Digital Tero Tiainen.