Näköalapaikalla: Vähittäiskaupan markkinointi

Näköalapaikalla-webinaari
Vähittäiskaupan markkinointi
– Omnichannel-asiakaskokemuksen johtaminen
Asiakaskokemukseen vaikuttaa niin asiakkaan ennakko-odotukset ja mielikuvat kuin todelliset kokemukset kaikissa eri kohtaamispisteissä. Digitalisaation jättiloikan myötä entistä useampi kuluttaja käyttää entistä useampia kanavia entistä monipuolisemmin ostoprosessin eri vaiheissa.
Miten luoda ja johtaa yhtenäistä asiakaskokemusta kanavasta riippumatta? Miten tunnistaa kuluttaja ja tarjota hänelle yhtä hyvä ja sujuva, ostoprosessin eri vaiheita tukeva kokemus jokaisessa mahdollisessa kohtauspisteessä? Tästä teemasta tarjoamme näkemyksiä, inspiraatiota ja työkaluja vähittäiskaupan markkinoijille.
Katso tilaisuuden tallenne alta.
HUOM: Tekijänoikeudellisista syistä Ken Hughesin esitys The Joy of CX: Why Customer Experince is Core to Retail Relevance ei ole mukana tallenteessa. Voit pyytää sitä erikseen alla olevasta linkistä.
Näköalapaikalla-webinaari tiistaina 25.5.2021Vähittäiskaupan markkinointi – Omnichannel-asiakaskokemuksen johtaminen
NÄKEMYKSIÄ
The Joy of CX: Why Customer Experience is Core to Retail Relevance
Näkemyksiään aiheesta kertoo Ken Hughes, joka on yksi maailman johtavista osto- ja kuluttajakäyttäytymisen asiantuntijoista ja strategeista. Hänellä on 20 vuoden kokemus työstä kuluttaja-insightin parissa ja hän on toimii useiden isojen brändien neuvonantajana mm. asiakaskokemukseen ja omnichannel-strategiaan liittyvissä asioissa.
INSPIRAATIOTA
Kokonaisvaltainen asiakaskokemuksen johtaminen
Miten S-ryhmässä johdetaan omnichannel-asiakaskokemusta ja mitä se vähittäiskaupan markkinoijalta edellyttää? Entä kumppanilta? SOK:n markkinointijohtaja Lauri Toivonen kertoo kokemuksiaan haastattelussa.
TYÖKALUJA
Vahvempaa kuluttajaymmärrystä ja vaikuttavampia kohtaamisia
Miten Sanoma voi auttaa vähittäiskaupan markkinoijaa kuluttajien tunnistamisessa, ymmärtämisessä ja heihin vaikuttamisessa? Sanoman data- ja digityökalupakkia avaa Head of Digital Tero Tiainen.