Näköalapaikalla: Vastuullinen elintarvikemarkkinointi

Vastuullinen elintarvikemarkkinointi hero.jpg

Vastuullinen elintarvikemarkkinointi

Näköalapaikalla-webinaari

Aito ja relevantti vastuullisuus erottaa brändin muista, lisää kuluttajien kiinnostusta ja lojaliteettia ja luo pitkällä aikavälillä kestävää kasvua. Myös elintarvikebrändien on vastattava kuluttajien huutoon, nostettava vastuullisuus strategiaan ja tehtävä toimensa näkyviksi kuluttajille.

Katso webinaarin tallenne alta.

Näköalapaikalla-webinaari

tiistaina 12. huhtikuuta
 

Tilaa Sanoman Ruoka ja vastuullisuus 2022 -yhteenveto

Vastuullisuus ja ruoka – miten vastuullisuus näyttäytyy ruuan ostopäätöksissä?

Sanoman tuore tutkimus pureutuu kuluttajien ajatuksiin ruuan vastuullisuudesta. Etsimme vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin: Miten vastuullisiin ostopäätöksiin ruokakaupassa päädytään, ja mitkä teemat ruuan vastuullisuudessa kuluttajia eniten kiinnostavat? 

Tiina Kosonen, Consumer Insight Strategist, Sanoma Media B2B 

Lue lisää ja lataa tutkimus

Case Paulig: Maistatko muutoksen? Vastuullisuus liiketoiminnan ja brändin ytimessä

Paulig uskoo vahvasti siihen, että elintarviketeollisuus voi olla merkittävä osa globaaleja ilmasto- ja terveysratkaisuja ja haluaa toimia vastuullisemman ruokakulttuurin edelläkävijänä. Miten vastuullisuus näkyy Pauligin strategiassa ja liiketoiminnassa, ja miten Paulig tekee tekonsa näkyväksi myös kuluttajille?  

Kaisa Lipponen, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, Paulig 

Lue tiivistelmä haastattelusta

Vaikuttavaa vastuullisuusviestintää sisältömarkkinoinnin avulla

Vaikuttava vastuullisuusviestintä ei ole helppoa. Miten saat viestistäsi relevantin, ja miten olla aito?

Jenni Lieto, Sanoman sisältömarkkinointi

Tutustu puhujiin

Ruoka ja vastuullisuus Kaisa Lipponen.jpg

Kaisa Lipponen on tehnyt pitkän uran vastuullisten yritysten ja brändien parissa. Nykyisessä roolissaan Pauligilla hän vastaa Pauligin vastuullisuudesta, yhteiskuntasuhteista, yritysbrändistä ja -viestinnästä ja on Pauligin johtoryhmän jäsen. Paulig on yksi elintarvikealan vastuullisista edelläkävijöistä, ja yrityksen maine on kehittynyt harppauksin vahvan vastuullisuustyön ja vuorovaikutuksen ansiosta. 

Ruoka ja vastuullisuus Tiina Kosonen.jpg

Tiina Kosonen on insight-ammattilainen, joka kaivaa datasta ja johtopäätöksistä näkemystä markkinoinnin suunnittelun tukirangaksi. Hän on luotsannut Sanoman vastuullisuustutkimuksia ja haluaa sitä kautta edistää suomalaisten brändien ymmärrystä siitä, miten kuluttajaymmärryksellä voidaan johtaa vastuullisuustyön jalkauttamista markkinoinnissa. 

Ruoka ja vastuullisuus Jenni Lieto.jpg

Jenni Lieto on median ja sisältömarkkinoinnin konkari, joka auttaa yrityksiä päättämään mistä niiden pitäisi puhua. Hän on rakentanut sisältömarkkinointistrategioita ja erottuvaa vastuullisuusviestintää Suomen suurimmille ja kiinnostavimmille yrityksille.

Katso myös

Sini Hartikka artikkelikuva

Kuntamarkkinointia timanttisella yhteistyöllä

Kuntamarkkinointi, kuten markkinointi yleensäkin, on pitkäjänteistä tekemistä ja parhaat tulokset syntyvät silloin, kun yhteistyökumppanit oppivat toinen toisiltaan yhteisten projektien myötä, kirjoittaa Sini Hartikka. Miten tällaista yhteistä oppimista voi rakentaa?
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Kuntamarkkinointia timanttisella yhteistyöllä
Segmenttien tv katselu artikkelikuva

Suomi kehityksen kärjessä: Uusi Total TV -mainonnan mittaus markkinan käyttöön  

Tv-sisältöjen katselutavat monipuolistuvat ja suoratoistopalvelujen katselu kasvaa. Uusi Total TV -mainonnan mittaus antaa mainonnan ostajille ja myyjille kokonaisnäkymän tv- ja suoratoistomainonnan kampanjan tuloksiin. Yhteismitallisuus, läpinäkyvyys ja luotettavuus mahdollistavat mittauksen käytön myös mainonnan valuuttana. 
TV & video
Suomi kehityksen kärjessä: Uusi Total TV -mainonnan mittaus markkinan käyttöön  
Ifolor artikkelikuva

Liikkuva kuva on Ifolorin sisältömarkkinointitekemisen ytimessä

Ifolor käynnisti sisältömarkkinointiyhteistyön Sanoman kanssa viime keväänä. Liikkuvan kuvan mahdollisuuksia halutaan hyödyntää tekemisen kautta, tuloksia tutkien.
Case
Natiivimainonta
Sisältömarkkinointi
Liikkuva kuva on Ifolorin sisältömarkkinointitekemisen ytimessä