Vastuullinen elintarvikemarkkinointi
Näköalapaikalla-webinaari
Aito ja relevantti vastuullisuus erottaa brändin muista, lisää kuluttajien kiinnostusta ja lojaliteettia ja luo pitkällä aikavälillä kestävää kasvua. Myös elintarvikebrändien on vastattava kuluttajien huutoon, nostettava vastuullisuus strategiaan ja tehtävä toimensa näkyviksi kuluttajille.
Näköalapaikalla-webinaari
tiistaina 12.4.2022
Katso tallenne
Tilaa Sanoman Ruoka ja vastuullisuus 2022 -yhteenveto
Vastuullisuus ja ruoka – miten vastuullisuus näyttäytyy ruuan ostopäätöksissä?
Sanoman tuore tutkimus pureutuu kuluttajien ajatuksiin ruuan vastuullisuudesta. Etsimme vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin: Miten vastuullisiin ostopäätöksiin ruokakaupassa päädytään, ja mitkä teemat ruuan vastuullisuudessa kuluttajia eniten kiinnostavat?
Tiina Kosonen, Consumer Insight Strategist, Sanoma Media B2B
Case Paulig: Maistatko muutoksen? Vastuullisuus liiketoiminnan ja brändin ytimessä
Paulig uskoo vahvasti siihen, että elintarviketeollisuus voi olla merkittävä osa globaaleja ilmasto- ja terveysratkaisuja ja haluaa toimia vastuullisemman ruokakulttuurin edelläkävijänä. Miten vastuullisuus näkyy Pauligin strategiassa ja liiketoiminnassa, ja miten Paulig tekee tekonsa näkyväksi myös kuluttajille?
Kaisa Lipponen, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, Paulig
Vaikuttavaa vastuullisuusviestintää sisältömarkkinoinnin avulla
Vaikuttava vastuullisuusviestintä ei ole helppoa. Miten saat viestistäsi relevantin, ja miten olla aito?
Jenni Lieto, Sanoman sisältömarkkinointi
Tutustu puhujiin
Kaisa Lipponen on tehnyt pitkän uran vastuullisten yritysten ja brändien parissa. Nykyisessä roolissaan Pauligilla hän vastaa Pauligin vastuullisuudesta, yhteiskuntasuhteista, yritysbrändistä ja -viestinnästä ja on Pauligin johtoryhmän jäsen. Paulig on yksi elintarvikealan vastuullisista edelläkävijöistä, ja yrityksen maine on kehittynyt harppauksin vahvan vastuullisuustyön ja vuorovaikutuksen ansiosta.
Tiina Kosonen on insight-ammattilainen, joka kaivaa datasta ja johtopäätöksistä näkemystä markkinoinnin suunnittelun tukirangaksi. Hän on luotsannut Sanoman vastuullisuustutkimuksia ja haluaa sitä kautta edistää suomalaisten brändien ymmärrystä siitä, miten kuluttajaymmärryksellä voidaan johtaa vastuullisuustyön jalkauttamista markkinoinnissa.
Jenni Lieto on median ja sisältömarkkinoinnin konkari, joka auttaa yrityksiä päättämään mistä niiden pitäisi puhua. Hän on rakentanut sisältömarkkinointistrategioita ja erottuvaa vastuullisuusviestintää Suomen suurimmille ja kiinnostavimmille yrityksille.
Katso myös
Alueellinen radiomainonta tavoittaa ja toimii
Asiakkuusjohtaja Henri Savilahti kertoo, miksi alueellinen radiomainonta on oivallinen valinta.
Sanomalla hieno edustus Native Advertising Awards -kilpailussa
Kansainvälisen natiivimainonnan kilpailun Native Advertising Awardsin ehdokaslistalle on päässyt neljä työtä Sanomalta. Voittajat julkistetaan Kööpenhaminassa 12.–13.6. Native Advertising Days -tapahtumassa.
Sanoma tutki: Digitaalisen audion kulutus jatkaa kasvuaan, eniten on lisääntynyt podcastien suosio
Sanoman digiaudiotutkimuksessa selvitettiin digitaalisen audion sisältöjen kulutusta Suomessa. Digitaalisen audion kuuntelu korostuu nuorten ja nuorten aikuisten parissa, lapsiperhetalouksissa sekä suurissa kaupungeissa asuvien keskuudessa.
Mitä on ohjelmallinen ostaminen kolmannen osapuolen evästeiden jälkeen? Näin kohdennat mainontaa tulevaisuudessa
Kohdentaminen onnistuu ilman kolmannen osapuolen evästeitäkin. Sanoman palveluista löydät sekä asiakkaasi että otollisimmat kontekstit mainonnalle.
Alueellinen tv-mainonta on kustannustehokasta ja ketterää toteuttaa
Suuret joukot tavoittava televisio lisää tunnettuutta tehokkaasti. Jos yritys toimii tietyllä maantieteellisellä alueella ja sen asiakkaat tulevat samalta alueelta, kannattaa tv-mainonta kohdentaa sille alueelle. Siinä säästää selvää rahaa.
Radio on todellinen kesämedia!
Kesä 2024 kuulostaa hyvältä – radion kautta tavoitat myös lomailevat suomalaiset.