Vastuullinen matkailumarkkinointi hero.jpg

Vastuullisuudella vaikuttavuutta matkailumarkkinointiin

Näköalapaikalla-webinaari

Korona ja Ukrainan sota ovat vaikuttaneet matkailuun poikkeuksellisella voimalla. Kuluttajien keskuudessa on tällä hetkellä paljon patoutunutta matkailukysyntää, mutta samanaikaisesti päätöksentekoon vaikuttaa yhä vahvemmin kasvaneet odotukset vastuullisuudesta. Matkailualan toimijoille tämän asettaa uudenlaisia vaatimuksia. Tästä teemasta tarjoamme sinulle näkemyksiä ja työkaluja webinaarissamme. Kuuntele tallenne alta!

 

Vastuullinen matkailumarkkinointi

24.11. kello 10–11
 

Tapahtumaan liittyvät sisällöt

Vastuullisuuskartta matkailu artikkelikuva

Lähes puolet suomalaisista pitää vastuullisuutta tärkeänä matkaa varatessaan

Lataa maistiaiset matkailuun keskittyvästä vastuullisuuskartasta.

Lue lisää
Vastuullinen matkailumarkkinointi artikkelikuva

Näköalapaikalla-webinaari tarjosi näkemyksiä matkailualan vastuullisuusteoista

Miten matkailubrändit vastaavat kuluttajien vahvistuneisiin vastuullisuusvaatimuksiin? Miten tehdä entistä vastuullisempia tekoja ja viestiä niistä kuluttajille?

Lue lisää

Webinaarissa luvassa

Ruoka ja vastuullisuus Tiina Kosonen.jpg

Vastuullisuuden merkitys kuluttajien matkailupäätöksissä

Jo ennen koronaa vastuullisuus- ja ilmastoteemat olivat vahvasti esillä. Miten kuluttajat näitä asioita arvottavat tällä hetkellä ja miten sen näkyy matkailun ostopäätöksissä? Puheenvuorossa avataan uunituoreen Vastuullisuus matkailussa -tutkimuksen päätuloksia.

Tiina Kosonen, Consumer Insight Strategist , Sanoma B2B
Anna Hämäläinen Paula Hernetkoski.jpg

Vastuullisuus matkailumarkkinoinnissa

Miten matkailubrändit vastaavat kuluttajien vahvistuneisiin vastuullisuusvaatimuksiin? Miten tehdä entistä vastuullisempia tekoja, viestiä niistä kuluttajille ja menestyä? 

Ida Toikka-Everi, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Eckerö Line
Anna Hämäläinen, varapuheenjohtaja & hotellinjohtaja, Kuopio-Tahko Markkinointi Oy

Paula Hernetkoski, Strategic Sales Development Director, Sanoma B2B
Vilma Karkkainen Annika Green.jpg

Vaikuttavuutta matkailualan markkinointiviestintään

Sanoma tarjoaa matkailualan markkinoijille monia työkaluja vaikuttavamman markkinointiviestinnän tekemiseen. Vinkkejä vastuullisuusmarkkinoinnin tekemiseksi näkyväksi tarjoavat Sanoman luovat strategit.

Vilma Kärkkäinen, luova strategi, Sanoma B2B
Annika Green, luova strategi, Sanoma B2B

Matkailu ja liikenne

Tutustu matkailun menestystarinoihin ja toimialallesi sopiviin markkinointiratkaisuihin

Tutustu

Katso myös

Nina Kupula artikkelikuva

Miten kuluttajat suhtautuvat vastuullisuuteen juuri nyt?

Lue lisää
Antti Isokangas artikkelikuva

Kolme vinkkiä markkinoijalle: näin vältät viherpesun

Lue lisää
Case Viking Line HS Teema artikkelikuva

Näyttävä natiivimainonnan kokonaisuus HS Teemassa sopi täydellisesti Viking Linen kesäkampanjaan

Lue lisää
Case-Visit-Lahti-Paijanne-artikkeli.jpeg

Panostus näkyvyyteen vaikutti Lahden seudun kävijämääriin ja mielikuviin

Lue lisää