Suomen suurin viihdetalo kevät 2021

Suomen-suurin-viihdetalo-parallax-mobiili.jpg


Suomen suurin viihdetalo esittää:
viihteen ja markkinoinnin liitto

Keskiviikkona 21.4. klo 14–15

Viihteen merkitys ihmisten elämässä on kuluneen vuoden aikana korostunut entisestään. Markkinoijille se antaa mahdollisuuden saada tähtipölyä tuotteen tai palvelun ympärille sekä kertoa yrityksen tarinaa tavalla, joka tarjoaa aidon syyn kiinnostua brändistä ja sitoutua siihen.

Viihdettä voi hyödyntää markkinoinnissa monin tavoin. Tässä virtuaalitilaisuudessa käymme keskustelua markkinoinnin ja viihteen lainalaisuuksista sekä esittelemme vaikuttavia caseja, inspiroivia näkemyksiä ja rohkeita tekoja.

Lue lisää viihteen hyödyntämisestä markkinoinnissa


Katso tilaisuuden tallenne alta.

Kurosen iltapäivägrillissä luvassa

Viihdetalo-Sami-Kuronen.png


 

Sami Kuronen grillaa suorassa lähetyksessä markkinoinnin ammattilaisia iltapäivänuotiolla Temptation Islandilta tuttuun tyyliin.

 

 

Päätökset tehdään tunteella ei järjellä – monikanavaista vaikuttamista tarinoilla  

Ilmiöitä yli mediarajojen luvassa, kun Folkin Tommi Laiho ja Sanoman Karri Ahonen pohtivat Kurosen Grillissä viihteen ja markkinoinnin yhteenkuuluvuutta.

Ikonisia hetkiä iltanuotiolla – presidentillisellä markkinointiviihteellä menestykseen

Markkinointiviihteen suurin sanansaattaja Tomi Wirtanen Pauligilta ja Sanoman Minna Andersson kertovat, miten brändin houkuttelevuutta pidetään yllä uudistuen ja historiaa kunnioittaen.

Aloitteita ja epäkohtia – seikkailijan
otteella kohti parempaa tulevaisuutta  

Toimittaja Riku Rantala, Fortumin Jussi Mälkiä ja Sanoman Liisa Palomäki grillattavana vastuullisuuden ja brändiviihteen yhdistämisestä. Parhaimmillaan markkinoinnilla parannetaan maailmaa. Luottamus lähtee keskustelusta.

Viihdetalo-Tommi-Laiho.png

Tommi Laiho,
Creator, Folk Finland

Viihdetalo-Karri-Ahonen.png

Karri Ahonen, 
johtaja, Sanoma

Viihdetalo-Tomi-Wirtanen.png

Tomi Wirtanen,
Director, Global Brands & Portfolio, Paulig 

Viihdetalo-Minna-Andersson.png

Minna Andersson, 
Head of TV, Audio & Events, Sanoma

Viihdetalo-Jussi-Malkia.png

Jussi Mälkiä,
Brand Manager, Fortum

Viihdetalo-Liisa-Palomaki.png

Liisa Palomäki,
Commercial Creative Manager, Sanoma

Viihdetalo-Riku-Rantala.png

Riku Rantala,
Toimittaja

Katso myös

Keskustelimme Jaajo Linnonmaan johdolla viihteen ja markkinoinnin liitosta edellisen kerran marraskuussa. Katso tilaisuuden tallenne alta ja tutustu teemaan tarkemmin.

Verkkokauppa Kuukauden kamppis

Verkkokauppa.comin 30-vuotiskampanja erottuu ja tarjoaa aitoa 90-luvun tunnelmaa

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Syyskuun valinta on Verkkokauppa.comin Back to '92.
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
TV & video
Verkkokauppa.comin 30-vuotiskampanja erottuu ja tarjoaa aitoa 90-luvun tunnelmaa
Anna Lujanen artikkelikuva

Televisio elää ajassa – samoin siihen liittyvä terminologia

Englanninkielisillä sanoilla mennään vääjäämättä kohti maailmaa, jossa käytännössä kaikkien alojen ammattisanastot jäävät ilman suomenkielisiä vastineita. On kriittisen tärkeää, että Suomeen luodaan aktiivisemmin uusia sanoja, kirjoittaa Screenforcen Anna Lujanen. 
Näkemyksiä markkinoinnista
TV & video
Vieraskynä
Televisio elää ajassa – samoin siihen liittyvä terminologia
Case Bocuse dOr artikkelikuva

K-ryhmän teko suomalaisen ruokakulttuurin puolesta erottui edukseen

Tähtikokkien Bocuse d’Or -tv-ohjelma ja siihen liittyvät monipuoliset sisällöt tavoittivat erittäin hyvin ruokasisällöistä kiinnostuneita.
Case
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Näkemyksiä markkinoinnista
Sisältömarkkinointi
TV & video
K-ryhmän teko suomalaisen ruokakulttuurin puolesta erottui edukseen
Kuukauden kamppis Ässätiimi

Prisman hintaviestinnästä ei puutu huumoria eikä itseironiaa – ”Tehtävämme on myös viihdyttää”

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Elokuun valinta on Prisman Influensseri, joka jatkaa onnistuneesti Yhtä halpa kuin halvin -konseptia.
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
TV & video
Prisman hintaviestinnästä ei puutu huumoria eikä itseironiaa – ”Tehtävämme on myös viihdyttää”
Vain elämää kausi 13 artikkelikuva

Vain elämää nyt myös radiossa!

Yhdeksi merkittävimmistä musiikki-ilmiöistä noussut Vain elämää saa jatkoa jälleen tänä syksynä. Uuden, järjestyksessään kolmannentoista kauden myötä 10-vuotisjuhliaan viettävä ohjelma on nostanut aiempaa suurempaan suosioon monia kotimaisia esiintyjiä vieden heitä aina stadioneille asti.
Audio & radio
TV & video
Vain elämää nyt myös radiossa!