Suomen suurin viihdetalo kevät 2021

Suomen-suurin-viihdetalo-parallax-mobiili.jpg


Suomen suurin viihdetalo esittää:
viihteen ja markkinoinnin liitto

Keskiviikkona 21.4. klo 14–15

Viihteen merkitys ihmisten elämässä on kuluneen vuoden aikana korostunut entisestään. Markkinoijille se antaa mahdollisuuden saada tähtipölyä tuotteen tai palvelun ympärille sekä kertoa yrityksen tarinaa tavalla, joka tarjoaa aidon syyn kiinnostua brändistä ja sitoutua siihen.

Viihdettä voi hyödyntää markkinoinnissa monin tavoin. Tässä virtuaalitilaisuudessa käymme keskustelua markkinoinnin ja viihteen lainalaisuuksista sekä esittelemme vaikuttavia caseja, inspiroivia näkemyksiä ja rohkeita tekoja.

Lue lisää viihteen hyödyntämisestä markkinoinnissa


Katso tilaisuuden tallenne alta.

Kurosen iltapäivägrillissä luvassa

Viihdetalo-Sami-Kuronen.png


 

Sami Kuronen grillaa suorassa lähetyksessä markkinoinnin ammattilaisia iltapäivänuotiolla Temptation Islandilta tuttuun tyyliin.

 

 

Päätökset tehdään tunteella ei järjellä – monikanavaista vaikuttamista tarinoilla  

Ilmiöitä yli mediarajojen luvassa, kun Folkin Tommi Laiho ja Sanoman Karri Ahonen pohtivat Kurosen Grillissä viihteen ja markkinoinnin yhteenkuuluvuutta.

Ikonisia hetkiä iltanuotiolla – presidentillisellä markkinointiviihteellä menestykseen

Markkinointiviihteen suurin sanansaattaja Tomi Wirtanen Pauligilta ja Sanoman Minna Andersson kertovat, miten brändin houkuttelevuutta pidetään yllä uudistuen ja historiaa kunnioittaen.

Aloitteita ja epäkohtia – seikkailijan
otteella kohti parempaa tulevaisuutta  

Toimittaja Riku Rantala, Fortumin Jussi Mälkiä ja Sanoman Liisa Palomäki grillattavana vastuullisuuden ja brändiviihteen yhdistämisestä. Parhaimmillaan markkinoinnilla parannetaan maailmaa. Luottamus lähtee keskustelusta.

Viihdetalo-Tommi-Laiho.png

Tommi Laiho,
Creator, Folk Finland

Viihdetalo-Karri-Ahonen.png

Karri Ahonen, 
johtaja, Sanoma

Viihdetalo-Tomi-Wirtanen.png

Tomi Wirtanen,
Director, Global Brands & Portfolio, Paulig 

Viihdetalo-Minna-Andersson.png

Minna Andersson, 
Head of TV, Audio & Events, Sanoma

Viihdetalo-Jussi-Malkia.png

Jussi Mälkiä,
Brand Manager, Fortum

Viihdetalo-Liisa-Palomaki.png

Liisa Palomäki,
Commercial Creative Manager, Sanoma

Viihdetalo-Riku-Rantala.png

Riku Rantala,
Toimittaja

Katso myös

Keskustelimme Jaajo Linnonmaan johdolla viihteen ja markkinoinnin liitosta edellisen kerran marraskuussa. Katso tilaisuuden tallenne alta ja tutustu teemaan tarkemmin.

kk-kamppis-sini-artikkelikuva.jpg

Uudelle ajattelulle on tilaa siivouksen saralla – SINI puhdistusainetabletit vähentävät muoviroskaa

Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Helmikuun tunnustus menee Sinituotteen hienolle vastuullisuusteolle.
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
TV & video
Uutismedia
Vastuullisuus
Uudelle ajattelulle on tilaa siivouksen saralla – SINI puhdistusainetabletit vähentävät muoviroskaa
ATS LIVE Toriseva ja Dahlman

”Heitä pelko huithemmettiin”

Vaikuttava markkinointi tuntuu, jättää muistijäljen ja saa aikaa toimintaa. Folkin Pia Dahlman ja OMG:n Ville Toriseva keskustelivat Aina tulee sanomista LIVE -webinaarissa siitä, miten lisätä luovuutta markkinointiviihteeseen ja auttaa markkinoija menestymään.
Audio & radio
Näkemyksiä markkinoinnista
TV & video
”Heitä pelko huithemmettiin”
ATS LIVE Kari Laakso artikkelikuva

”Tärkeintä on, että kotimainen sisältö pysyy kiinnostavana”

Nelonen Median liiketoimintajohtaja Kari Laakso kertoi Aina tulee sanomista LIVE -webinaarissa, miten Suomen suurin viihdetalo vastaa viihteen digitalisoitumiseen.
Audio & radio
Näkemyksiä markkinoinnista
TV & video
”Tärkeintä on, että kotimainen sisältö pysyy kiinnostavana”