Suomen suurin viihdetalo kevät 2021

Suomen suurin viihdetalo esittää:
viihteen ja markkinoinnin liitto
Keskiviikkona 21.4. klo 14–15
Viihteen merkitys ihmisten elämässä on kuluneen vuoden aikana korostunut entisestään. Markkinoijille se antaa mahdollisuuden saada tähtipölyä tuotteen tai palvelun ympärille sekä kertoa yrityksen tarinaa tavalla, joka tarjoaa aidon syyn kiinnostua brändistä ja sitoutua siihen.
Viihdettä voi hyödyntää markkinoinnissa monin tavoin. Tässä virtuaalitilaisuudessa käymme keskustelua markkinoinnin ja viihteen lainalaisuuksista sekä esittelemme vaikuttavia caseja, inspiroivia näkemyksiä ja rohkeita tekoja.
Lue lisää viihteen hyödyntämisestä markkinoinnissa
Katso tilaisuuden tallenne alta.
Kurosen iltapäivägrillissä luvassa

Sami Kuronen grillaa suorassa lähetyksessä markkinoinnin ammattilaisia iltapäivänuotiolla Temptation Islandilta tuttuun tyyliin.
Päätökset tehdään tunteella ei järjellä – monikanavaista vaikuttamista tarinoilla
Ilmiöitä yli mediarajojen luvassa, kun Folkin Tommi Laiho ja Sanoman Karri Ahonen pohtivat Kurosen Grillissä viihteen ja markkinoinnin yhteenkuuluvuutta.
Ikonisia hetkiä iltanuotiolla – presidentillisellä markkinointiviihteellä menestykseen
Markkinointiviihteen suurin sanansaattaja Tomi Wirtanen Pauligilta ja Sanoman Minna Andersson kertovat, miten brändin houkuttelevuutta pidetään yllä uudistuen ja historiaa kunnioittaen.
Aloitteita ja epäkohtia – seikkailijan
otteella kohti parempaa tulevaisuutta
Toimittaja Riku Rantala, Fortumin Jussi Mälkiä ja Sanoman Liisa Palomäki grillattavana vastuullisuuden ja brändiviihteen yhdistämisestä. Parhaimmillaan markkinoinnilla parannetaan maailmaa. Luottamus lähtee keskustelusta.

Tommi Laiho,
Creator, Folk Finland

Karri Ahonen,
johtaja, Sanoma

Tomi Wirtanen,
Director, Global Brands & Portfolio, Paulig

Minna Andersson,
Head of TV, Audio & Events, Sanoma

Jussi Mälkiä,
Brand Manager, Fortum

Liisa Palomäki,
Commercial Creative Manager, Sanoma

Riku Rantala,
Toimittaja
Katso myös
Keskustelimme Jaajo Linnonmaan johdolla viihteen ja markkinoinnin liitosta edellisen kerran marraskuussa. Katso tilaisuuden tallenne alta ja tutustu teemaan tarkemmin.

Suomi kehityksen kärjessä: Uusi Total TV -mainonnan mittaus markkinan käyttöön

Batteryn ja padelin yhteistyö tehtiin näkyväksi

FOX on tammikuussa STAR Channel

Kolme hyvää syytä valita liikkuvan kuvan kumppaniksi Sanoma

Valovoimaisia tähtiä ja suuria tunteita – Sanoma TV tarjoaa molempia
