Suomen suurin viihdetalo syksy 2021
Suomen suurin viihdetalo esittää:
markkinoinnin heimoneuvosto
Kenen strategia on paras? Kenellä on peliliikkeet hallussa? Tarvitaanko koskemattomuuspalkintoa, kun Juuso Mäkilähde kutsuu alan parhaat heimoneuvostoon Selviytyjien tyyliin?
Viihteen merkitys ihmisten elämässä on kiistaton. Markkinoijille se luo mahdollisuuden saada tähtipölyä tuotteen tai palvelun ympärille sekä kertoa yrityksen tarinaa tavalla, joka tarjoaa aidon syyn kiinnostua brändistä ja sitoutua siihen. Aina tulee sanomista LIVE -webinaarissa on luvassa laadukasta keskustelua markkinoinnin ja viihteen rikkoutumattomasta liitosta.
Aina tulee sanomista LIVE
Markkinoinnin heimoneuvosto
19. elokuuta 2021Katso webinaarin tallenne alta.
Katso tallenne
Ei aikaa katsoa tallennetta? Lue yhteenvedot keskusteluista!

Kannattaa olla rohkea että erottuu
Heini Häyrinen & Päivi Koivunen, Nelonen Media
Katso keskustelun yhteenveto

Luovuus on laji, joka harvemmin kukkii komiteoissa
Lauri Toivonen, SOK
Pauli Waroma, Aava & Lääkärikeskus Pikkujätti
Katso keskustelun yhteenveto

Artisti- ja tapahtumakumppanuudella on mahdollisuus tuoda brändiin tunnetta
Sipe Santapukki, Apulanta
Jari Rask, Sanoma Media B2B
Katso keskustelun yhteenveto
Heimoneuvostossa luvassa
Markkinoinnin heimoneuvostossa luvassa
Luovuus on viimeinen epäreilu kilpailuetu
-
Lauri Toivonen ja Pauli Waroma
Jokainen markkinoija haluaa, että juuri se oma tuote tai brändi herättäisi ihmisten mielenkiinnon. Viihteen avulla se onnistuu, ja parhaimmillaan mainontakin on viihdettä. Lauri Toivonen ja Pauli Waroma kirjoittavat kirjaa intohimoisesta vaikuttamisesta. Heimoneuvostossa on luvassa kurkistus kirjan sisältöön sekä SOK:n menestystarinoita viihteen maailmasta.
Kuluttajien huomio on voitettava joka päivä uudelleen – nyt on viihteen aika
-
Heini Häyrinen ja Päivi Koivunen
Kilpailu kuluttajien huomiosta on kovempaa kuin koskaan aikaisemmin, ja kanavauskollisuus on vain kaunis muisto. Millä aseilla kotimainen peluri lähtee juonittelemaan tässä kilpailukentässä? Inspiroiva case viihteen markkinoinnista Heini Häyrisen ja Päivi Koivusen kertomana.
Viihteen, populaarikulttuurin ja markkinoinnin kolmiyhteys on tie kuluttajien sydämiin
-
Sipe Santapukki ja Jari Rask
Viihdetähtien lumovoima yhdistettynä tuotteeseen tai palveluun valloittaa monikanavaisesti eri kohderyhmät. Oli kyse sitten luovasta ratkaisusta, televisiosta, radiosta, tapahtumista, artistiyhteistyötä tai niiden yhdistelmästä, aina tulee sanomista. Sipe Santapukki ja Jari Rask kertovat, miten osoitat arvosi todeksi tekojen kautta.
Heimoneuvoston jäsenet
Markkinoinnin heimoneuvoston jäsenet

Pauli Waroma
markkinointi- ja viestintäjohtaja
Lääkärikeskus Aava & Pikkujätti
Pauli on linjan markkinoinnin, brändinrakennuksen ja johtamisen ammattilainen, joka elää jatkuvan muutoksen keskellä. Pauli on tehnyt strategiatyötä lukuisten Suomen eturivin yritysten kanssa. Hän uskoo elämän tarkoituksen olevan evoluutio: on jatkuvasti kyettävä uusiutumaan sekä ihmisenä että organisaationa.

Lauri Toivonen
markkinointijohtaja
SOK
Lauri on auttanut urallaan globaalilla markkinalla kilpailevia suomalaisyrityksiä konsultoimalla brändistrategioita ja suunnittelemalla digitaalisia palveluita. Vuodesta 2014 lähtien Lauri on muutosjohtanut markkinoinnin tekemisen tapaa ja kulttuuria SOK:lla. Hän katselee maailmaa ja sisältöjä asiakkaan silmin.

Heini Häyrinen
markkinointijohtaja
Nelonen Media
Heini Häyrinen vastaa unelmatyössään Nelonen Median brändiportfoliosta. Asema Suomen parhaiden sisältöjen ja hohdokkaimpien viihdebrändien leikkauspisteessä vaatii näkemyksellisyyttä, vahvaa johtajuutta ja rohkeutta.

Päivi Koivunen
markkinointipäällikkö
Nelonen Media
Päivi Koivunen on intohimoisesti markkinointia ja viihdettä rakastava alan kokenut konkari, joka ei pienestä säikähdä. Tänä syksynä Päivi on uransa isoimman haasteen edessä ja on nyt valmis jakamaan oppinsa.

Sipe Santapukki
Rumpali / toimitusjohtaja
Apulanta
Sipe Santapukki on rumpalin uransa ohella säveltänyt sinfonian, avannut Apulanta-museon ja panostanut arvopaperikauppaan. Miten säilytetään punk-bändin rouhea katu-uskottavuus ja tehdään samalla miljoonaluokan liiketoimintaa vuodesta toiseen?

Jari Rask
Business Manager, Events
Sanoma B2B
Viihteen monimies on kuin rocktähti itsekin. Jari Rask sukkuloi viihteen maailmassa kuin kotonaan avaten brändeille mahdollisuuksia osallistua ihmisten parhaimpiin muistoihin niin tapahtumien kuin artistiyhteistöiden kautta.
Aiemmat Suomen suurin viihdetalo -tapahtumat
Kurkkaa aiemmat Suomen suurin viihdetalo -tapahtumat

Suomen suurin viihdetalo syksy 2020
Keskustelimme Jaajo Linnonmaan johdolla viihteen ja markkinoinnin liitosta ensimmäisen kerran marraskuussa 2020.

Suomen suurin viihdetalo kevät 2021
Keväällä 2021 pääsimme seuraamaan markkinoinnin iltapäivänuotiota, jossa Kuronen grillasi markkinointitähtiä.
Kirjoituksia markkinoinnista
Kirjoituksia markkinoinnista

Vastuullisuudessa teot ratkaisevat – eivät tavoitteet

Miten mainostajien kannattaa reagoida muuttuneisiin katselutapoihin?

Ketä tavoitteletkaan, me tavoitamme hänet

Ruokakaupan hyllyltä verkkokaupan ostoskoriin

Huhtikuun Kuukauden kamppis on HSL:n Mitta täynnä
