Suomen suurin viihdetalo syksy 2021

Suomen suurin viihdetalo esittää:

markkinoinnin heimoneuvosto

Kenen strategia on paras? Kenellä on peliliikkeet hallussa? Tarvitaanko koskemattomuuspalkintoa, kun Juuso Mäkilähde kutsuu alan parhaat heimoneuvostoon Selviytyjien tyyliin?

Viihteen merkitys ihmisten elämässä on kiistaton. Markkinoijille se luo mahdollisuuden saada tähtipölyä tuotteen tai palvelun ympärille sekä kertoa yrityksen tarinaa tavalla, joka tarjoaa aidon syyn kiinnostua brändistä ja sitoutua siihen. Aina tulee sanomista LIVE -webinaarissa on luvassa laadukasta keskustelua markkinoinnin ja viihteen rikkoutumattomasta liitosta.


Aina tulee sanomista LIVE

Markkinoinnin heimoneuvosto
19. elokuuta 2021

Katso webinaarin tallenne alta.
 

Katso tallenne


Ei aikaa katsoa tallennetta? Lue yhteenvedot keskusteluista!

Suomen suurin viihdetalo Heini ja Päivi

Kannattaa olla rohkea että erottuu

  • Heini Häyrinen & Päivi Koivunen, Nelonen Media
Katso keskustelun yhteenveto
Suomen suurin viihdetalo Waroma ja Toivonen

Luovuus on laji, joka harvemmin kukkii komiteoissa

  • Lauri Toivonen, SOK
  • Pauli Waroma, Aava & Lääkärikeskus Pikkujätti
Katso keskustelun yhteenveto
Suomen suurin viihdetalo Sipe ja Jari

Artisti- ja tapahtumakumppanuudella on mahdollisuus tuoda brändiin tunnetta

  • Sipe Santapukki, Apulanta
  • Jari Rask, Sanoma Media B2B
Katso keskustelun yhteenveto

Heimoneuvostossa luvassa

Markkinoinnin heimoneuvostossa luvassa
 

Luovuus on viimeinen epäreilu kilpailuetu

 
  • Lauri Toivonen ja Pauli Waroma

Jokainen markkinoija haluaa, että juuri se oma tuote tai brändi herättäisi ihmisten mielenkiinnon. Viihteen avulla se onnistuu, ja parhaimmillaan mainontakin on viihdettä. Lauri Toivonen ja Pauli Waroma kirjoittavat kirjaa intohimoisesta vaikuttamisesta. Heimoneuvostossa on luvassa kurkistus kirjan sisältöön sekä SOK:n menestystarinoita viihteen maailmasta. 
 

Kuluttajien huomio on voitettava joka päivä uudelleen – nyt on viihteen aika

 
  • Heini Häyrinen ja Päivi Koivunen

Kilpailu kuluttajien huomiosta on kovempaa kuin koskaan aikaisemmin, ja kanavauskollisuus on vain kaunis muisto. Millä aseilla kotimainen peluri lähtee juonittelemaan tässä kilpailukentässä? Inspiroiva case viihteen markkinoinnista Heini Häyrisen ja Päivi Koivusen kertomana.
 

Viihteen, populaarikulttuurin ja markkinoinnin kolmiyhteys on tie kuluttajien sydämiin

  • Sipe Santapukki ja Jari Rask

Viihdetähtien lumovoima yhdistettynä tuotteeseen tai palveluun valloittaa monikanavaisesti eri kohderyhmät. Oli kyse sitten luovasta ratkaisusta, televisiosta, radiosta, tapahtumista, artistiyhteistyötä tai niiden yhdistelmästä, aina tulee sanomista. Sipe Santapukki ja Jari Rask kertovat, miten osoitat arvosi todeksi tekojen kautta.
 

Heimoneuvoston jäsenet

Markkinoinnin heimoneuvoston jäsenet
 

Suomen-suurin-viihdetalo-Pauli-Waroma.png

 

Pauli Waroma
markkinointi- ja viestintäjohtaja
Lääkärikeskus Aava & Pikkujätti

Pauli on linjan markkinoinnin, brändinrakennuksen ja johtamisen ammattilainen, joka elää jatkuvan muutoksen keskellä. Pauli on tehnyt strategiatyötä lukuisten Suomen eturivin yritysten kanssa. Hän uskoo elämän tarkoituksen olevan evoluutio: on jatkuvasti kyettävä uusiutumaan sekä ihmisenä että organisaationa. 

Suomen-suurin-viihdetalo-Lauri-Toivonen.png

 

Lauri Toivonen
markkinointijohtaja
SOK

Lauri on auttanut urallaan globaalilla markkinalla kilpailevia suomalaisyrityksiä konsultoimalla brändistrategioita ja suunnittelemalla digitaalisia palveluita. Vuodesta 2014 lähtien Lauri on muutosjohtanut markkinoinnin tekemisen tapaa ja kulttuuria SOK:lla. Hän katselee maailmaa ja sisältöjä asiakkaan silmin.

 

Suomen-suurin-viihdetalo-Heini-Hayrinen.png

 

Heini Häyrinen
markkinointijohtaja
Nelonen Media 

Heini Häyrinen vastaa unelmatyössään Nelonen Median brändiportfoliosta. Asema Suomen parhaiden sisältöjen ja hohdokkaimpien viihdebrändien leikkauspisteessä vaatii näkemyksellisyyttä, vahvaa johtajuutta ja rohkeutta. 

 

Suomen-suurin-viihdetalo-Paivi-Koivunen.png

 

Päivi Koivunen
markkinointipäällikkö
Nelonen Media

Päivi Koivunen on intohimoisesti markkinointia ja viihdettä rakastava alan kokenut konkari, joka ei pienestä säikähdä. Tänä syksynä Päivi on uransa isoimman haasteen edessä ja on nyt valmis jakamaan oppinsa.

Suomen-suurin-viihdetalo-Sipe.png

 

Sipe Santapukki
Rumpali / toimitusjohtaja
Apulanta

Sipe Santapukki on rumpalin uransa ohella säveltänyt sinfonian, avannut Apulanta-museon ja panostanut arvopaperikauppaan. Miten säilytetään punk-bändin rouhea katu-uskottavuus ja tehdään samalla miljoonaluokan liiketoimintaa vuodesta toiseen?

Suomen-suurin-viihdetalo-Jari-Rask.png

 

Jari Rask
Business Manager, Events
Sanoma B2B

Viihteen monimies on kuin rocktähti itsekin. Jari Rask sukkuloi viihteen maailmassa kuin kotonaan avaten brändeille mahdollisuuksia osallistua ihmisten parhaimpiin muistoihin niin tapahtumien kuin artistiyhteistöiden kautta.

Aiemmat Suomen suurin viihdetalo -tapahtumat

Kurkkaa aiemmat Suomen suurin viihdetalo -tapahtumat

suomen-suurin-viihdetalo-somejako.png

Suomen suurin viihdetalo syksy 2020

Keskustelimme Jaajo Linnonmaan johdolla viihteen ja markkinoinnin liitosta ensimmäisen kerran marraskuussa 2020.

Suomen suurin viihdetalo syksy 2020
Suomen-suurin-viihdetalo-kevat-2021-somejako.png

Suomen suurin viihdetalo kevät 2021

Keväällä 2021 pääsimme seuraamaan markkinoinnin iltapäivänuotiota, jossa Kuronen grillasi markkinointitähtiä.

Suomen suurin viihdetalo kevät 2021

Kirjoituksia markkinoinnista

Kirjoituksia markkinoinnista

Effie Mikael Nemeschansky

Milloin viimeksi kyseenalaistit itsesi?

Kun näkee toimintaympäristönsä rajoittuneesti, ei näe kaikkia mahdollisuuksia, kirjoittaa hasan & partnersin Mikael Nemeschansky.
Effie
Vieraskynä
Milloin viimeksi kyseenalaistit itsesi?
Effie Eeva Ingnatius

Mitä Effie merkitsee mainostajalle?

Toisin kuin monet markkinointiviestinnän luovaa suoritetta mittaavat kilpailut, Effie kiinnittää huomiota koko prosessiin ja sen taustalla olevaan ammattitaitoon, kirjoittaa Hartwallin Eeva Ignatius.
Effie
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Mitä Effie merkitsee mainostajalle?