Autot
Autot
Saavuta tavoitteesi toimialaratkaisujen avulla
Autotoimiala on muutoksen alla: ostaminen monikanavaistuu, käyttövoimissa siirrytään kohti sähköä ja autoilu muuttuu voimakkaammin liikkumisen palveluksi, jossa omistaminen on vain yksi autoilun muodoista. Yhä tärkeämpää on puhutella kohderyhmiä heidän moninaisempien tarpeidensa ja arvostuksiensa mukaisesti ja kohdentaa viestintää oikea-aikaisesti kuluttajan ostoprosessi huomioiden.
Tutustu autotoimialan menestystarinoihin ja Sanoman monipuolisiin markkinointiratkaisuihin, joilla vastaat asiakkaidesi muuttuviin tarpeisiin.
Sanoma tutki: Automainonta toimii tiedon lähteenä ja innostuksen herättäjänä
Auton hankintaa harkitsevat arvostavat asiantuntevaa, informatiivista, kohdennettua ja vertailevaa mainontaa.
Kokosimme yhteenvetoon tärkeimmät löydökset auton ostoprosessi-
tutkimuksestaLataa yhteenveto
Tutustu tuoreeseen tutkimustietoon autoilusta ja liikkumisesta
Lue lisää
Elämäntyyli ja arvopohjaiset päätökset vaikuttavat yhä enemmän autoiluun ja liikkumiseen
Uudet käyttövoimat kiinnostavat: täyssähköauton voisi hankkia jo lähes joka kolmas ja hybridin 45 % suomalaisista.
Menestystarinoita toimialaltasi

Peugeot muutti mielikuvia luovalla radiokampanjalla
”Yhteistyömme on tiivistä. Saamme kohderyhmän kiinni eri kanavissa, eri viesteillä ja eri ostopolun vaiheissa.”
– Jukka Kortelainen, Auto-Bon Oy

ALD Carmarketin natiivikampanja ylitti odotukset
”Yhteistyö Sanoman porukan kanssa oli sujuvaa ja rentohenkistä. Sanomalla on selkeä konsepti natiivimainontaan ja kampanjaraportointiin.”
– Tommi Tuominiemi, ALD Automotive

HS etusivu toi Beelyn sivuille 700 prosentin kävijämäärän kasvun
”Elo-syyskuun myyntimme on ylittänyt tavoitteemme ja uskon, että tämän on aiheuttanut laaja markkinointi Sanoman kaikissa kanavissa.”
– Jonna Hiltunen, Beely

Startup Beely nousi puolessa vuodessa tunnettuudessa toimialansa kolmanneksi
”Yhteistyö eri mediaryhmien asiantuntijoiden kanssa on ollut antoisaa ja hyvin jouhevaa. ”
– Jonna Hiltunen, Beely

Uudenlainen koeajo Renault Capturilla
"Piirrosidea oli uusi ja poikkeava, ja yhteistyö Sanoman kanssa sujui vallan mainiosti. Kampanjasta on tullut paljon positiivista palautetta. Ja mikä tärkeintä: kampanjan myyntitavoitteet täyttyivät."
– Riitta Leskinen, Renault

Monikanavainen etusivu tuo asiakkaita ja vahvistaa Käyttöauton tunnettuutta
”Etusivun merkittävä huomioarvo on ollut meille tärkeä kriteeri mainospaikan valinnassa. Digin ja printin yhdistelmä on toiminut hyvin ja suunnittelemme tulevia markkinointipanostuksia ottaen opiksi onnistuneista kampanjoista.”
– Jari Hakanen, Käyttöauto
Ratkaisuja toimialallesi
Kohdenna mainontaasi datan avulla
Autamme sinua tuomaan kohderyhmäymmärryksen osaksi palvelujesi kehittämistä. Asiantuntijamme auttavat oikean puhuttelutavan valinnassa sekä toimivat markkinointitiimisi tukena sinulle sopivan mediaratkaisun suunnittelussa.
Tutustu datan ja kohdentamisen ratkaisuihin
Kaikki mediakanavat samalle viivalle
ROMI-mallinnus asettaa kaikki mediakanavat samalle viivalle objektiivisesti ja arvioi tuloksia sijoitetun pääoman tuotolla. Näiden tulosten perusteella sekä sisäinen että kumppaneiden tai johtoryhmän kanssa käytävä keskustelu muuttuu huomattavasti rakentavammaksi.
Lue lisää ROMI-mallinnuksesta
Hyödynnä omaa dataa tehokkaammin
Evästemuutoksen myötä oman datan hyödyntäminen on entistä tärkeämpää. Oman asiakasrekisterin dataa voi hyödyntää yhteistyössä Sanoman kanssa: oikea-aikaisesti kohdennettu viestintä halutulle kohdeyleisölle nostaa mainonnan vaikuttavuutta.
Lue lisää markkinoinnin kohdentamisesta
Ratkaisuja kaikille toimialoille
Tarjoamme monipuolisia ratkaisuja erilaisiin tavoitteisiin. Inspiroidu myös muiden toimialojen menestystarinoista.
Tutustu muihin toimialoihin
Ota yhteyttä
Heräsikö kysyttävää toimialaratkaisuista? Voit laittaa meille viestiä sivun oikeassa alakulmassa olevan painikkeen kautta tai ottaa suoraan yhteyttä Sanoman yhteyshenkilöösi.