Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
Saavuta tavoitteesi toimialaratkaisujen avulla
Kuluttajat priorisoivat entistä enemmän omaa hyvinvointiaan ja henkistä terveyttään. Hyvinvointi megatrendinä näkyy myös ostopäätöksissä: enää ei hoideta pelkästään sairauksia vaan halutaan ennaltaehkäistä niitä ja voida hyvin mahdollisimman pitkään. Samaan aikaan yksilön valintoja ohjataan yhä moninaisemmilta tahoilta – terveyden asiantuntijat ja ammattilaiset ovat saaneet rinnalleen mm. sosiaalisen median vaikuttajia ja personal trainereita.
Hyvinvoinnin pirstaloituminen vaikuttaa myös toimialan markkinointiin ja vaikeuttaa kuluttajien tarpeisiin vastaamista. Kotimaisena mediatalona tarjoamme luotettavia ja laadukkaita mediaratkaisuja niin massamedian kuin kohdennetunkin mainonnan osalta.
Tutustu lääkkeet ja hyvinvointituotteet -toimialan menestystarinoihin ja Sanoman monipuolisiin markkinointiratkaisuihin, joilla vastaat asiakkaidesi muuttuviin tarpeisiin.
Tutkimustietoa toimialaltasi
Sanoma tutki: Hyvinvoinnin kannalta tärkeintä on hyvä uni
Erityisesti hyvään uneen ja säännölliseen liikuntaan halutaan jatkossa panostaa enemmän, Sanoman tekemästä hyvinvointitutkimuksesta selviää.
Hyvä uni on ehdottomasti tärkein hyvinvointiin liittyvä asia. Miltei 70 % Sanoman tekemään kyselyyn vastanneista kokee unen erittäin tärkeäksi oman hyvinvointinsa kannalta.

Näköalapaikalla-webinaari
Menestystarinoita toimialaltasi

Case Avainapteekit – Rakastetun asiakasmedian tekeminen vaatii kuuntelua
”Kun kokoonnumme Sanoman kanssa, pöytä on täynnä ideoita ja me voimme vain valita niistä parhaat.”
– Aino Gostowski, Avainapteekit

”Kontekstuaalinen mainonta on hyvä tuki brändille”
”Kontekstuaalinen mainonta on hyvä tuki brändille, joten mielellämme teemme vastaavia kampanjoita jatkossakin”
– Kaisa Kunnas, Orkla Care Finland

Vagisanin natiiviartikkeli kiinnosti laajasti kaikenikäisiä naisia
”Yhteistyö Sanoman kanssa oli erittäin helppoa ja sujuvaa. Sanoman vahvuus on korkea kohderyhmien tavoittavuus sekä laaja verkosto.”
– Kati Kekkonen, Sirowa Finland

Kohderyhmät tehokkaasti kiinni kontekstikohdennuksella
”Sanoman avulla saimme tuotettua nopeasti ja ketterästi luovaa ja kekseliästä materiaalia toimialalle, joka on hyvin säännelty.”
– Jenny Jokinen, Bayer

Natiiviartikkelit kasvattivat merkittävästi Colonic Plus® -tuotteen ostoaikomusta
”Kampanjan toteutus sujui vaivattomasti, ja materiaali oli hyvän näköistä ja toimivaa.”
– Sari Tuukki, Hankintatukku
Ratkaisuja toimialallesi
Kohdenna mainoksesi tehokkaammin datan avulla
Autamme sinua ymmärtämään tärkeimpiä kohderyhmiäsi paremmin ja tekemään heille kohdennettuja mediasuunnitelmia, joilla tavoitat kaupallisesti riittävän suuren yleisön. Avullamme voit myös kohdentaa digikanavissa sellaisiin konteksteihin, joissa kohderyhmäsi liikkuvat tai jotka ovat tuotteesi käyttötarkoitukselle merkityksellisiä.
Tutustu datan ja kohdentamisen ratkaisuihin
Ymmärrä kohderyhmiäsi paremmin
Sanomalla on valtavasti tietoa suomalaisista – myös hyvinvointialan kohderyhmistä. Työkalujemme avulla ymmärrät kohderyhmiäsi syvemmin ja pääset seuraamaan kuluttajakäyttäytymisen yhä kiihtyvää muutosta.
Tutustu kuluttajaymmärrys -palveluihin
Tuotamme sisältöjä kaikkiin haluamiisi kanaviin
Ainutlaatuisen sisältömuotoiluprosessimme ansiosta tiedämme, millaiset viestit puhuttelevat kohderyhmääsi vaikuttavasti. Maailmassa on jo tarpeeksi tylsiä sisältöjä – me tiedämme, mikä on kiinnostavaa.
Lue lisää sisältömarkkinoinnin ratkaisuistamme
Ratkaisuja kaikille toimialoille
Tarjoamme monipuolisia ratkaisuja erilaisiin tavoitteisiin. Inspiroidu myös muiden toimialojen menestystarinoista.
Tutustu muihin toimialoihin
Ota yhteyttä
Heräsikö kysyttävää toimialaratkaisuista? Voit laittaa meille viestiä sivun oikeassa alakulmassa olevan painikkeen kautta tai ottaa suoraan yhteyttä Sanoman yhteyshenkilöösi.