Tele
Tele
Saavuta tavoitteesi toimialaratkaisujen avulla
ICT-alan toimijoille jokainen suomalainen on potentiaalinen asiakas. Se reitti, mitä kautta kuluttaja muuttuu asiakkaaksi, ei kuitenkaan ole yksinkertainen. Vaikutukset näkyvät myös markkinoinnissa – brändin rakentamisen monialaisuus kumpuaa toimialan monialaisuudesta.
Asiakkaan arvo määräytyy kuitenkin lopulta ristiinmyynnin ja asiakaspidon kautta, joka on hintatietoisella toimialalla todella tärkeää. Top- of-mindin ylläpidon ohella on yhä tärkeämpää ymmärtää kuluttajien tarpeita ja kiinnostuksen kohteita aiempaa tarkemmin, sillä toimialan palveluportfolio laajenee.
Tutustu teletoimialan menestystarinoihin ja Sanoman monipuolisiin markkinointiratkaisuihin, joilla vastaat asiakkaidesi muuttuviin tarpeisiin.
Tutkimustietoa toimialaltasi
Sanoma tutki: Brändiin panostaminen kannattaa telealan kilpailussa markkinassa
Puhelin- ja nettiliittymien harkintalistalla on ostovaiheessa vain yhdestä kahteen brändiä
Tutkimuksen mukaan palveluntarjoajien verkkosivut nousevat tiedonhakuvaiheessa isoon rooliin, joten brändin kannattaa olla ensimmäisenä kuluttajan mielessä.
Menestystarinoita toimialaltasi

Heinäkuun Kuukauden kamppis on DNA:n Verkko ei ole tärkeä. Elämä on.
”Hyvä mainonta herättää tietysti aina tunteita puolesta ja vastaan”
– Sinikka Alanne, DNA

Maaliskuun kuukauden kamppis on Telian #yhdessä
”Päätimme tukea yrittäjiä myös ostamalla lisää mediatilaa, jotta saamme nostettua esille useamman yrittäjän.”
– Kaisa Pajari, Telia

Ohjelmayhteistyö toi Moi Mobiilille erinomaisia myynnillisiä tuloksia
”Olemme ennenkin huomanneet, että ilmiöohjelmien vaikutus ostopolun nopeutumiseen on avainasemassa.”
– Ulla Koivula, Moi Mobiili

Ideasta tuotantoon – Ruutu Live Treenikämpällä syntyi ketterästi parissa viikossa
”Meillä on Sanoman kanssa pitkä ja luottamuksellinen yhteistyö, joten oli helppoa lähteä tähän mukaan. ”
– Riikka Pellosniemi, DNA

DNAn ja Sanoman yhteistyö vietiin uudelle tasolle − #iotnextlevel-hankkeen tavoitteena on parantaa suomalaisen yhteiskunnan kilpailukykyä
” Mielikuva perinteisestä teleoperaattorista laajeni kattamaan digitaalisen ekosysteemin toimijan. ”
– Elina Mansner, DNA

Hesarin monikanavainen etusivu auttoi Moi Mobiilia saamaan aikaan merkittäviä tuloksia.
”Olemme erittäin tyytyväisiä siihen, miten monikanavainen Hesarin etusivu tukee tunnettuuden kasvua ja jopa suoraan mitattavaa myyntiä, kun mainos ohjaa kuluttajaa aktiivisesti verkkoon.”
– Ulla Koivula, Moi Mobiili
Ratkaisuja toimialallesi
Kohdenna mainontaasi datan avulla
Asiantuntijamme auttavat kysymään datasta ja sen käytöstä oikeita kysymyksiä, jotta voit tehdä markkinointia vaikuttavasti.
Tutustu datan ja kohdentamisen ratkaisuihin
Ymmärrä kohderyhmiäsi paremmin
Laaja-alainen ymmärryksemme kuluttajista auttaa kohdentamaan palveluitasi oikeille kohderyhmille ja rakentamaan asiakassegmentoinnista markkinoinnin suunnitteluun sopivaa työkalua.
Tutustu kuluttajaymmärrys -palveluihin
Tuotamme sisältöjä kaikkiin haluamiisi kanaviin
Sisältömuotoilumetodiemme avulla konseptoimme juuri sinun brändillesi sopivan vaikuttavan median – oli se sitten nettisivu, asiakaslehti, podcast-sarja, uutiskirje tai vaikka bookazine.
Lue lisää sisältömarkkinoinnin ratkaisuistamme
Ratkaisuja kaikille toimialoille
Tarjoamme monipuolisia ratkaisuja erilaisiin tavoitteisiin. Inspiroidu myös muiden toimialojen menestystarinoista.
Tutustu muihin toimialoihin
Ota yhteyttä
Heräsikö kysyttävää toimialaratkaisuista? Voit laittaa meille viestiä sivun oikeassa alakulmassa olevan painikkeen kautta tai ottaa suoraan yhteyttä Sanoman yhteyshenkilöösi.