Tele

Tele

Saavuta tavoitteesi toimialaratkaisujen avulla

ICT-alan toimijoille jokainen suomalainen on potentiaalinen asiakas. Se reitti, mitä kautta kuluttaja muuttuu asiakkaaksi, ei kuitenkaan ole yksinkertainen. Vaikutukset näkyvät myös markkinoinnissa – brändin rakentamisen monialaisuus kumpuaa toimialan monialaisuudesta.

Asiakkaan arvo määräytyy kuitenkin lopulta ristiinmyynnin ja asiakaspidon kautta, joka on hintatietoisella toimialalla todella tärkeää. Top- of-mindin ylläpidon ohella on yhä tärkeämpää ymmärtää kuluttajien tarpeita ja kiinnostuksen kohteita aiempaa tarkemmin, sillä toimialan palveluportfolio laajenee.

Tutustu teletoimialan menestystarinoihin ja Sanoman monipuolisiin markkinointiratkaisuihin, joilla vastaat asiakkaidesi muuttuviin tarpeisiin.

Tutkimustietoa toimialaltasi

Sanoma tutki: Brändiin panostaminen kannattaa telealan kilpailussa markkinassa

Puhelin- ja nettiliittymien harkintalistalla on ostovaiheessa vain yhdestä kahteen brändiä

Tutkimuksen mukaan palveluntarjoajien verkkosivut nousevat tiedonhakuvaiheessa isoon rooliin, joten brändin kannattaa olla ensimmäisenä kuluttajan mielessä.

Lue lisää

 

Menestystarinoita toimialaltasi

Kuukauden kamppis DNA artikkelikuva

Heinäkuun Kuukauden kamppis on DNA:n Verkko ei ole tärkeä. Elämä on.

”Hyvä mainonta herättää tietysti aina tunteita puolesta ja vastaan”

Sinikka Alanne, DNA
Lue lisää
telia yhdessä

Maaliskuun kuukauden kamppis on Telian #yhdessä

”Päätimme tukea yrittäjiä myös ostamalla lisää mediatilaa, jotta saamme nostettua esille useamman yrittäjän.”

– Kaisa Pajari, Telia
Lue lisää
Ulla Koivula Moi Mobiili

Ohjelmayhteistyö toi Moi Mobiilille erinomaisia myynnillisiä tuloksia

”Olemme ennenkin huomanneet, että ilmiöohjelmien vaikutus ostopolun nopeutumiseen on avainasemassa.”

– Ulla Koivula, Moi Mobiili
Lue lisää
Ruutu Live Treenikämpällä

Ideasta tuotantoon – Ruutu Live Treenikämpällä syntyi ketterästi parissa viikossa

”Meillä on Sanoman kanssa pitkä ja luottamuksellinen yhteistyö, joten oli helppoa lähteä tähän mukaan. ”

– Riikka Pellosniemi, DNA
Lue lisää
DNA ja Sanoma

DNAn ja Sanoman yhteistyö vietiin uudelle tasolle − #iotnextlevel-hankkeen tavoitteena on parantaa suomalaisen yhteiskunnan kilpailukykyä

” Mielikuva perinteisestä teleoperaattorista laajeni kattamaan digitaalisen ekosysteemin toimijan. ”

– Elina Mansner, DNA
Lue lisää
Case Moi nostokuva

Hesarin monikanavainen etusivu auttoi Moi Mobiilia saamaan aikaan merkittäviä tuloksia.

”Olemme erittäin tyytyväisiä siihen, miten monikanavainen Hesarin etusivu tukee tunnettuuden kasvua ja jopa suoraan mitattavaa myyntiä, kun mainos ohjaa kuluttajaa aktiivisesti verkkoon.” 

– Ulla Koivula, Moi Mobiili
Lue lisää

Ratkaisuja toimialallesi

Ymmärrä kohderyhmiäsi paremmin

Laaja-alainen ymmärryksemme kuluttajista auttaa kohdentamaan palveluitasi oikeille kohderyhmille ja rakentamaan asiakassegmentoinnista markkinoinnin suunnitteluun sopivaa työkalua.

Tutustu kuluttajaymmärrys -palveluihin

Tuotamme sisältöjä kaikkiin haluamiisi kanaviin

Sisältömuotoilumetodiemme avulla konseptoimme juuri sinun brändillesi sopivan vaikuttavan median – oli se sitten nettisivu, asiakaslehti, podcast-sarja, uutiskirje tai vaikka bookazine.

Lue lisää sisältömarkkinoinnin ratkaisuistamme

Ratkaisuja kaikille toimialoille

Tarjoamme monipuolisia ratkaisuja erilaisiin tavoitteisiin. Inspiroidu myös muiden toimialojen menestystarinoista.

Tutustu muihin toimialoihin

Ota yhteyttä

Heräsikö kysyttävää toimialaratkaisuista? Voit laittaa meille viestiä sivun oikeassa alakulmassa olevan painikkeen kautta tai ottaa suoraan yhteyttä Sanoman yhteyshenkilöösi.

Kysy lisää myynnin yhteyshenkilöltäsi