Viihde ja vapaa-aika
Arjen helpottaminen ja elämykset korostuvat
Kuluttajat kaipaavat pandemian jälkeen takaisin elämysten pariin, mutta alan kasvua rajoittaa taloudellinen epävarmuus.
Ravintolatoimialalle merkittävä kasvun ajuri on asiakasvirtojen varmistaminen sekä uusasiakashankinnalla tai käyntiuseutta lisäämällä. Keskeistä on ymmärtää erilaisten kuluttajaryhmien motiivit ja tarpeet vapaa-ajan palveluille ja viedä tämä ymmärrys osaksi palvelujen ja kommunikaation suunnittelua.
Ratkaisuja toimialallesi
Asiakastarinoita toimialaltasi
Miten muuttaa tacoemoji oikeaksi tacoksi? – Monikanavainen kampanja lisäsi tacojen myyntiä 480 %
Taco Bell on Suomessa matkalla kohti isompaa tunnettuutta. Monikanavainen ja rohkea näkyvyys avaintuotteen ympärillä toi erinomaisia myynnillisiä tuloksia.
Hartwallin ja Teflon Brothersin after ski -keikka piristi koronan kurittamaa kansaa
IS.fi:n natiiviartikkeli tavoitti lähes tuplasti vertailulukuja enemmän kävijöitä.
Kotipizzan Kotisporttituur - Kun poikkeukselliset ajat vaativat poikkeuksellisia tekoja
Kevät 2020 tullaan muistamaan aikana, jolloin oltiin kotona. Ja jolloin kaikki sportti maailmassa oli tauolla. Tämä ei kuitenkaan meitä lannistanut. Poikkeukselliset ajat vaativat poikkeuksellisia tekoja. Kotisporttituur jatkoi Hokituurin ja Sporttituurin perinteitä levittäen positiivista fiilistä.
Näkyvyyttä oikeassa kohderyhmässä – The Voice of Finland -ohjelmayhteistyö kasvatti Kotipizzan myyntiä
Kotipizza loi oman ravintolamaailmansa The Voice of Finlandin bäkkärille. Kotipizzan valikoimaan kuuluvien Pepsin makushottien lanseeraus toteutettiin onnistuneesti The Voice on Finland -ohjelmayhteistyöllä.
Radisson Blu tavoitti kohderyhmänsä – natiiviartikkelit kiinnostivat ja erottuivat
Radisson Blun natiivikampanja HS.fi:ssä sekä ilmoitukset Helsingin Sanomissa, Kuukausiliitteessä sekä Tiede-lehdessä tavoittivat hyvin kohderyhmänsä. Mainonta onnistui kasvattamaan merkittävästi harkintaa ja ostoaikomusta.
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä ja jutellaan, miten saisimme tavoitteesi yhdessä saavutettua.