Viihde ja vapaa-aika

Viihde ja vapaa-aika

Saavuta tavoitteesi toimialaratkaisujen avulla

Kuluttajat ovat jo siirtyneet tai siirtymässä vauhdikkaasti takaisin tuttuihin vapaa-ajanviettotapoihinsa – esimerkiksi rahankäyttö ravintolaruokailuun on kasvussa. Myös ystäviä ja sukulaisia nähdään tulevaisuudessa useammin*.

Ravintolatoimialalle merkittävä kasvun ajuri on asiakasvirtojen varmistaminen sekä uusasiakashankinnalla tai käyntiuseutta lisäämällä. Keskeistä on ymmärtää erilaisten kuluttajaryhmien motiivit ja tarpeet vapaa-ajan palveluille ja viedä tämä ymmärrys osaksi palvelujen ja kommunikaation suunnittelua.

Tutustu viihteen ja vapaa-ajan toimijoiden menestystarinoihin ja Sanoman monipuolisiin markkinointiratkaisuihin, joilla vastaat asiakkaidesi muuttuviin tarpeisiin.

 

* Sanoman Koronatutkimus V 10/2021

Menestystarinoita toimialaltasi

Kotipizza TVOF Pyhimys artikkelikuva

Kumppanuus ilmiöohjelman kanssa tuo tuloksia

”Ohjelmayhteistyöt ovat olleet todella hyviä. Ne tuovat meille ihan suoraan lisämyyntiä, ja samaan aikaan ne rakentavat brändiä.”

– Rainer Lindqvist, Kotipizza Group
Lue lisää
Case Hartwall artikkelikuva

Hartwallin ja Teflon Brothersin after ski -keikka piristi koronan kurittamaa kansaa

"Sanoman kanssa oli helppo tehdä yhteistyötä ja lopputulos oli meidän näköinen. Olen siihen erittäin tyytyväinen."

– Ella Lindberg, Hartwall
Lue lisää
Kotipizza_Rainer ja Heidi.jpg

Kun kaikki suunnitelmat menivät pieleen…syntyi Kotipizzan Kotisporttituur

”Olemme olleet erittäin tyytyväisiä niin yhteistyön sujuvuuteen kuin myös kaupallisiin tuloksiin.”

– Rainer Lindqvist, Kotipizza Group
Lue lisää
Kotipizza Rainer Heidi Mervi

Näkyvyyttä oikeassa kohderyhmässä – The Voice of Finland -ohjelmayhteistyö kasvatti Kotipizzan myyntiä

”Monikanavaisen yhteistyön imagolliset vaikutukset ovat kiistattomia.”

– Rainer Lindqvist, Kotipizza Group
Lue lisää
Subway Temptation Island

Kaikkia houkutuksia ei tarvitse vastustaa – ”Tiesimme heti, että tämä on meidän juttumme”

”Ohjelmayhteistyö oli myynnillisesti tuloksellista koko kevään ajan.  Olemme olleet siihen erittäin tyytyväisiä.”

– Pia Ikonen, Subway® Suomi
Lue lisää
Radisson Blu artikkelikuva

Radisson Blu tavoitti kohderyhmänsä – natiiviartikkelit kiinnostivat ja erottuivat

"Koemme tulosten valossa, että kampanja tavoitti hyvin kohderyhmän. Ja mikä ilahduttavinta, kohderyhmä koki sisällön kannaltaan relevantiksi ja kiinnostavaksi. "

– Marileea Järnefelt, Suomen Radisson Blu Hotellit
Lue lisää

Ratkaisuja toimialallesi

Ymmärrä kohderyhmiäsi paremmin

Sanomalla on laaja työkalupakki kuluttajaymmärryksen lisäämiseen ja ymmärrämme, millainen mainonta puhuttelee. Autamme myös mittaamaan mainonnan tuloksia.

Tutustu kuluttajaymmärrys -palveluihin

Paranna viestisi tehoa kohdennetulla markkinoinnilla

Kohdennetun markkinoinnin palveluilla jakelet ja kohdennat yleisöillesi osuvaa viestintää entistä paremmin, jolloin markkinointipanostustesi kannattavuus paranee.

Lue lisää markkinoinnin kohdentamisesta

Näy monikanavaisesti

Sanoman monikanavaisen tarjoaman avulla saat kasvatettua tunnettuutta ja ylläpidettyä muistamista kuluttajien mielissä.

Tutustu monikanavaisiin ratkaisuihin

Tavoita asiakkaasi paikallisesti

Olemme kumppanisi sekä valtakunnallisessa mainonnassa että paikallisesti. Kanssamme pystyt kohdentamaan mainontaasi tehokkaasti halutun alueen yleisölle.

Lue lisää alueellisen mainonnan palveluistamme

Ratkaisuja kaikille toimialoille

Tarjoamme monipuolisia ratkaisuja erilaisiin tavoitteisiin. Inspiroidu myös muiden toimialojen menestystarinoista.

Tutustu muihin toimialoihin

Ota yhteyttä

Heräsikö kysyttävää toimialaratkaisuista? Voit laittaa meille viestiä sivun oikeassa alakulmassa olevan painikkeen kautta tai ottaa suoraan yhteyttä Sanoman yhteyshenkilöösi.

Kysy lisää myynnin yhteyshenkilöltäsi