Aikakausmedian lukijoita kiinnostaa raha ja säästäminen

Aikakausmedian lukijoita kiinnostaa raha ja säästäminen
Aikakausmedioidemme naiskohdeyleisöä kiinnostaa juuri nyt raha ja säästäminen, joten Me Naiset puhuu isosti rahasta, säästämisestä ja sijoittamisesta.

Vastauksena lukijoiden toiveisiin Me Naiset aloitti marraskuussa juttusarjan, joka ilmestyy lehdessä joka viikko 2-4 sivun pituisena. Sisällöissä kerrotaan rahaan ja säästämiseen liittyviä tarinoita, inspiroidaan, vinkataan ja haastetaan lukijoita. Jutut tehdään samaistuttavien ihmisten ja heidän tarinoidensa kautta. Tavallisia ihmisiä elämässä tavallista elämää, mutta heillä on tavallisuudesta poikkeava tarina, joka innostaa ja inspiroi muitakin.

Me Naiset 1 / 2018 teemana eläke | Juttusarjan kaupallisena yhteistyökumppanina toimii Nordea.

Rikastamo – säästämisestä ja sijoittamisesta keskusteleva uusi blogi Me Naisissa

Aiheeseen liittyen Me Naisissa aloittivat myös uudet bloggaajat ja kolumnistit, säästämisen ja sijoittamisen asiantuntijat Unna Lehtipuu ja Terhi Majasalmi. Rikastamossa naiset puhuvat rahasta, urasta ja merkityksellisyydestä. Sijoitusbloggarit Terhi Majasalmi ja Unna Lehtipuu uskovat, että vaurastuminen on jokaisen naisen oikeus iästä ja taustasta riippumatta. Rikastamo tarjoilee siihen keinoja, mahdollisuuksia ja vertaistukea.

Kiinnostaisiko sinua inspiroida ja innostaa jo valmiiksi tunnelmaan viritettyä kohdeyleisöä heidän lempimediassaan? Ota yhteyttä ja mietitään yhdessä sinun brändillesi parhaiten sopivat sisällöt ja mediaympäristö, joka takaa parhaat kaupalliset tai imagolliset tulokset.

 

Syvyyttä & inspiraatiota - Sanoma aikakausmedia takaa laatuaikaa myös mainonnalle

Sanoman aikakausmedia rikastuttaa suomalaisten elämää tarjoamalla elämyksiä, auttamalla arjessa ja inspiroimalla juhlassa – omaa aikaa minulle tärkeiden aiheiden äärellä. Mikä parasta, aikakausmediassa mainonta koetaan kiinteäksi osaksi lukuelämystä, jopa palveluksi.