Ysäri on täällä taas – HitMix nuorten aikuisten suosikki

HitMix
Viime lokakuussa lanseerattu Nelonen Median ja Mediatakojien yhteinen 90-luvun musiikkiin painottunut musiikkikanava HitMix on löytänyt kuulijajoukkonsa nopeasti.

Marras-tammikuun mittauksen tulosten mukaan HitMix tavoittaa viikossa 239 000 kuuntelijaa. HitMix ampaisi nopeasti kuuntelijamäärässään Loopin, NRJ:n ja Kissin tasolle 25–44-vuotiaissa. Kanavan kuunteluajat ovat hyvin pitkiä.

Jatkossakin HitMixin hieno markkinoiden valloitus jatkuu, sillä kanava tulee laajenemaan myös mm. Ouluun, Lahteen ja Vaasaan.

Nelonen Median radiokanavat saavat yhteensä yli puolet 25–44-vuotiaiden kaupallisten kanavien kuunteluun käyttämästä ajasta. Monipuolinen kanavaportfolio tavoittaa viikossa 2,3 miljoonaa suomalaista (9+).

Lähde: Finnpanel Oy, KRT 11/2017-1/2018

HitMixille jäätävä startti >