Sanoman uudet kohdennustuotteet ja data-ale maaliskuun loppuun asti

Sanoman data
Sanoman datakarhu on talviunilla, joten ohjelmallisen datan hinnoittelu on jäänyt ilman vartijaa. Olemmekin siis rohkaistuneet polkaisemaan käyntiin maaliskuun loppuun asti kestävän data-alen sekä Adformissa että DV360:ssa.

Kaikkien kohdennusten hintaa on laskettu. Tässä esimerkki uusista hinnoista suosituimmissa segmenteissä:

Demografiat: 0,49 € CPM
Kiinnostuskohderyhmät: 1,19 € CPM
Räätälöidyt kohderyhmät: 1,49 € CPM

Olemme myös uudistaneet koko myytävän tuotteistuksemme. Uusina kohdennuksina mukaan ovat tulleet esimerkiksi elämänvaiheet, työelämän roolit, B2B-kohdennukset ja tuloluokat. Jokainen myytävä kohderyhmä on rakennettu useasta eri lähteestä Sanoman laajaa ja sisällöiltään erittäin hyvin profiloivaa verkostoa hyödyntäen. Esimerkiksi Interest: Travel -kohderyhmään kuuluu henkilöitä, jotka lukevat matkailuvinkkeihin liittyviä artikkeleita, etsivät lentolippuja Hintaseurannassa, matkalaukkuja Huudossa, katsovat matkailuun liittyviä ohjelmia Ruudussa ja ovat vierailleet satamissa ja lentokentillä.

Jos et löydä heti tarpeisiisi osuvaa kohderyhmää, voimme sellaisen näppärästi räätälöidä!

 Katso lisätietoja kaikista kohdennuksista >