Vastuullinen kesäduuni -kampanja toi Oikotie Työpaikoille uuden kävijäennätyksen

Oikotie VKD ajankohtaista
Oikotien Vastuullinen kesäduuni -kampanja lanseerattiin laajasti ja monikanavaisesti Sanoman eri kanavissa alkuvuodesta. Kampanjan avulla saatiin ennätysmäärä kävijöitä Oikotie Työpaikkojen sivuille heti kampanjan käynnistyttyä.

Vastuullisen kesäduunin kampanjasivustolla kävijämäärät nousivat tammikuussa 100 % edelliseen vuoteen verrattuna. 

”Kampanja oli tarinallisesti jatkumoa tutulle Kun aika on –konseptille, mutta toi siihen uuden kulman Vastuullinen kesäduuni -kampanjalla. Kampanja vahvisti Oikotien mielikuvaa luotettavana ja monipuolisena palveluna sekä onnistui aktivoimaan eri kohderyhmät Oikotien palveluun ennätyslukemilla. Kaikki kanavat toimivat erittäin kustannustehokkaasti, ja Oikotien mainonta muistettiin paremmin kuin koskaan ennen”, Oikotien markkinointijohtaja Kati Saarela kommentoi. 

Tutustu menestyksekkääseen kampanjaan tarkemmin täällä >