Head of TV Pia Kuhakoski, mitä kuuluu TV-mainonnalle?

Pia Kuhakoski
Takana on superhyvä kevät: ensimmäisen vuosineljänneksen aikana viikkotavoittavuutemme oli huikeat neljä miljoonaa katsojaa.

Kevään ilmiöohjelmat, kuten Temptation Island Suomi, The Voice of Finland, Selviytyjät Suomi, Haluatko miljonääriksi ja The Wall Suomi ja Syke ovat hallinneet katsojatilastoja.

Fox ja National Geographic ovat tuoneet kanavaportfolioomme lisää katsoja ja erilaisia katsojaprofiileita. Tämän myötä pystymme toimittamaan mainostajille vaikuttavia kokonaisuuksia, ja TV-mainonnan toimitusvarmuutemme on entisestään parantunut.

Nelonen Median kanavilla nähdään ensi syksynä hieno kattaus kotimaisia huippuohjelmia. Vain elämää -ohjelman 10-vuotisjuhlakausi jatkuu koko syksyn ajan. Suomen ylivoimaisesti puhutuin ja katsotuin reality Temptation Island Suomi tekee paluun jo syksyn aikana ja Selviytyjät Suomi saa uuden twistin, kun tavisosallistujat haastavat julkkiset. Paluun tekevässä Big Brotherissa nähdään ihmisiä, joilla on jotain sanottavaa, ja halu kertoa se myös muille. Uudistunut BB tarjoaa kiinnostavia kohtaamisia sekä luovia ja elämyksellisiä keinoja brändinäkyvyydelle. Foxilla jatkaa kansainvälisesti suosittu laatusarja The Walking Dead. Olemme varmoja, että myös syksystä tulee katsojalukujen valossa erinomainen.       

Nelonen media uudet ohjelmat

Kiinnostaako TV-mainonta? Löydämme tarpeisiisi sopivan ratkaisun, on se sitten spottimainonta, ohjelmayhteistyö, kelluva ohjelmayhteistyö ja jopa oma TV-ohjelma! Kysy lisää yhteyshenkilöltäsi Sanoman mediamyynnistä.

Tee TV-mainontaa, josta tulee sanomista >

Ajankohtaista TV-mainonnasta >

Tutustu ohjelmayhteistyön vaihtoehtoihin >

Ohjelmayhteistyön uudet muodot: TV-ohjelmista brändättyyn sisältöön >

Tutustu branded content -ohjelmaan: Valio kutsui nuoret aikuiset yhteiseen pöytään >