Radisson Blu tavoitti kohderyhmänsä – natiiviartikkelit kiinnostivat ja erottuivat

Radisson Blu artikkelikuva
Radisson Blun natiivikampanja HS.fi:ssä sekä ilmoitukset Helsingin Sanomissa, Kuukausiliitteessä sekä Tiede-lehdessä tavoittivat hyvin kohderyhmänsä.

Artikkelien sisältöä pidettiin kiinnostavana ja erottuvana. Myös mielikuvat Radisson Bluta kohtaan paranivat. Mainonta onnistui kasvattamaan merkittävästi kuluttajien harkintaa ja ostoaikomusta.  

”Koemme tulosten valossa, että kampanja tavoitti hyvin kohderyhmän. Ja mikä ilahduttavinta, kohderyhmä koki sisällön kannaltaan relevantiksi ja kiinnostavaksi. Meillä mainonnan tavoitteena on palvella asiakkaitamme kertomalla siitä, millaista työtä teemme asiakkaiden kannalta tärkeiden asioiden hyväksi. Näistä asioista hyvinvointi, erityisesti ravinto ja uni, ovat meille keskeisimpiä. Kampanja vahvisti sitä, että olemme oikealla polulla. Koemme, että Sanoma kanavamielikuvansa kautta tukee brändiämme”, Suomen Radisson Blu Hotellien markkinointipäällikkö Marileea Järnefelt toteaa.

”Kampanja eteni todella sujuvasti, ja asiakas otti koko ajan kantaa nopeasti tilanteeseen ja tekemiseen. Mediavalikko sisälsi sekä printtiä ja digiä. Tiede-lehdellä tavoitimme hyvin mieslukijoita. Kyseisessä Tiede-lehden numerossa oli toimituksellista sisältöä unesta. Radisson Blun nukkumiseen liittyvä natiiviartikkeli sopi kokonaisuuteen erinomaisesti”, Media Group Manager Tuula Mettälä Sanoma Media Finlandista kertoo.

Kampanjan toteuttamisessa olivat mukana:

Radisson Blu Hotellit

Marileea Järnefelt, markkinointipäällikkö

Sanoma Media Finland

Tuula Mettälä, Media Group Manager
Tuuli Raussi, Client Manager
Mia Kantakoski, Creative Strategist
Markus Lehto, Creative Producer

Tutustu caseen tarkemmin täällä >