Tunnustuksia yhteistyöstä: Big Brother tarjoaa REDIlle huikeita mahdollisuuksia

BB-2019_P10165-1920px.jpg
REDIn yrittäjät ovat monipuolisesti mukana BB-huumassa.  

Big Brother Suomi on tehnyt näyttävän paluun televisioon. Täysin uudenlainen Big Brother -talo on noussut kauppakeskus REDI:n alueelle Helsingin Kalasatamaan.

Arkkitehti Marco Casagranden suunnitteleman talon sisustuksessa on käytetty runsaasti kierrätysmateriaaleja ja monet talon rakennus- ja sisustusratkaisut ovat suorastaan innovatiivisia. Talon sijainti kauppakeskuksen yhteydessä on täysin ennennäkemätöntä myös kansainvälisesti.

”Big Brother -talon sijainti REDIssä tarjoaa meille huikeita mahdollisuuksia. Tulossa on muun muassa viikoittain vaihtuvia BB-tarjouksia sekä BB-viikkotehtäviä kauppakeskuksen asiakkaille”, Big Brotherin hissimiehenä avausjaksossa nähty REDIn kauppakeskusjohtaja Aleksi Salminen kertoo. 

REDIn yrittäjät ovat monipuolisesti mukana BB-huumassa.  Teemaa hyödynnetään tarjousten ja viikkotehtävien lisäksi REDIn kuulutuksissa. Joka sunnuntai REDIn keskusaukiolla nähdään suorana lähetyksenä BB:n häätöäänestys. 

”On ollut todella inspiroivaa olla mukana rakentamassa BB-maailmaa yhteistyössä REDIn kanssa. BB tarjoaa REDIn yrittäjille brändimainonnan lisäksi toimivia ratkaisuja taktiseen mainontaan”, REDIn asiakkuudesta vastaava Client Manager Erica Ryysy Sanomalta sanoo. 

Big Brother tarjoaa ainutlaatuisia mahdollisuuksia sille, että brändit näkyvät sisällöissä luontevalla ja mielenkiintoisella tavalla.

”BB jakautuu useaan eri kanavaan: päivittäislähetykseen Jimillä, 24/7 kokemukseen Ruudussa ja aivan uudenlaiseen Supla-sarjaan, joihin kaikkiin kumppaneiden on mahdollista päästä mukaan. Esimerkiksi BB-talossa käytetyt ekologiset ratkaisut ja koko kansaa edustava osallistujajoukko tarjoavat brändeille tarttumapintaa”, luova strategi Mervi Niittynen Sanomalta vinkkaa.

BB-talossa tapahtuu joka päivä koko kauden ajan. Jos haluat osaksi BB:n sykettä, kysy lisää yhteyshenkilöltäsi Sanoman mediamyynnistä.

Kuva: Sanoman luova strategi Mervi Niittynen, REDIn markkinointipäällikkö Pia Rosvall, REDIn kauppakeskusjohtaja Aleksi Salminen, Sanoman luova strategi Mia Kantakoski ja Sanoman Client Manager Erica Ryysy BB-talossa.

Lue myös:

Valmiina kokeilemaan uutta – REDIn BB-talo on esimerkki luovasta ja rohkeasta ohjelmayhteistyöstä >

Sinun brändisi osana syksyn huikeaa tv-ilmiötä? Big Brother on mahdollisuuksia täynnä >