Nelonen Median huikea viikonloppu – Vain elämää ja Selviytyjät Suomi tavoittivat miljoonayleisöt, BB-sisältöjä katsottu Ruudussa yli 4,3 miljoonaa kertaa

Nelonen-viikonloput-syksy19.jpg
Viikonloppu oli Nelonen Median juhlaa! Perjantaina Vain elämää -ohjelmassa vietettiin Antti Tuiskun päivää, sunnuntaina Nelosella starttasi odotettu Selviytyjät Suomi, ja samana iltana Big Brother Suomessa pudotettiin suorassa lähetyksessä ensimmäinen asukas ulos talosta. Näitä lähetyksiä seurasi televisiosta miljoonayleisö.

Vain elämää  -sarjassa käynnistyivät perjantaina artistien omat päivät. Antti Tuiskun päivä tavoitti viikonlopun aikana 1,4 miljoonaa katsojaa (viikonlopun päälähetys ja uusinnat). Perjantain päälähetyksen keskikatsojamäärä oli komeat 654 000, joten  Vain elämää oli viime viikon ylivoimaisesti katsotuin viihdeohjelma. Antin päivän jaksoa on käynnistetty Ruudussa neljässä päivässä noin 200 000 kertaa.

Selviytyjät Suomi alkoi näyttävästi sunnuntaina. Julkkisten ja tavisten kisastartti trooppisella saarella tavoitti lähes miljoona (994 000) katsojaa. Keskikatsojamäärä oli huikeat 570 000. Selviytyjät oli viikon kolmanneksi katsotuin viihdeohjelma. 

Syksyn TV-ilmiöksi on sinkoutunut  viikko sitten alkanut Big Brother Suomi. Eilen sunnuntaina suorassa lähetyksessä häädettiin ensimmäinen asukas. Emman kohtaloksi koitunut livelähetys tavoitti Nelosella 661 000 katsojaa. Ohjelman keskikatsojamäärä oli 444 000.

Big Brother Suomea on kytätty todella ansiokkaasti. Pelkästään Ruudussa BB-sisältöjä on käynnistetty viikon aikana yli 4,3 miljoonaa kertaa, ja katselutunteja on kertynyt jo hurjat 2,2 miljoonaa  (24/7, klipit, arkilähetykset ja sunnuntai-liven katselu yhteensä). Big Brother on Ruudun historian eniten kiinnostusta herättänyt maksullinen sisältö

Talon tapahtumat kiinnostavat ja puhuttavat valtavasti myös somessa. Esimerkiksi Twitterissä on startin jälkeen julkaistu päivittäin noin 1500 twiittiä tunnisteella #bbsuomi. Keskustelu käy kuumana myös mm. Jodelissa ja Facebookissa.

(Lähde: Finnpanel TV-mittaritutkimus sekä Sanoma videoanalytiikka)

Suomen vaikuttavin tv-portfolio takaa markkinoijille entistä tavoittavampia ja vaikuttavampia kampanjoita. Löydämme tarpeisiisi sopivan ratkaisun, on se sitten spottimainonta, ohjelmayhteistyö, kelluva ohjelmayhteistyö ja jopa oma TV-ohjelma! Kysy lisää yhteyshenkilöltäsi Sanoman mediamyynnistä.

Katso myös: 

Tee TV-mainontaa, josta tulee sanomista >

Lue lisää TV-mainonnasta >

Tunnustuksia yhteistyöstä: Big Brother tarjoaa REDIlle huikeita mahdollisuuksia >

Näkyvyyttä oikeassa kohderyhmässä – The Voice of Finland -ohjelmayhteistyö kasvatti Kotipizzan myyntiä >

Kaikkia houkutuksia ei tarvitse vastustaa – ”Tiesimme heti, että tämä on meidän juttumme” >

Tutustu ohjelmayhteistyön vaihtoehtoihin >

Ohjelmayhteistyön uudet muodot: TV-ohjelmista brändättyyn sisältöön >

Tutustu branded content -ohjelmaan: Valio kutsui nuoret aikuiset yhteiseen pöytään >