2020 on kaikkien aikojen urheiluvuosi – ole huumassa mukana!

Urheilukumppanuudet
Ensi vuoden aikana EM-futis saa uutta nostetta, kun Suomen Huuhkajat ovat mukana kisoissa. Lisäksi saadaan nauttia muun muassa MM-kiekosta, Tokion kesäolympialaisten tarjonnasta ja salibandyn kotikisoista Suomessa. Tuo brändisi Sanoman kiinnostavan urheilusisällön pariin.

Urheilusisältöjen parissa kulutetusta ajasta suurin osa vietetään itse tapahtuman ulkopuolella. Spekulointi käynnistyy hyvissä ajoin ennen otteluja, itse otteluja seurataan tiiviisti, ja ottelujen jälkeen alkaa analysointi. Mahdollisia mediahetkiä urheilutapahtuman ympärillä on useita.

Sanoman mediat tavoittavat lähes kaikki urheilusta kiinnostuneet, ja datakohdennuksella voi tavoittaa erityisesti jalkapallon, jääkiekon ja formuloiden parissa viihtyvät. 

”Markkinoijan kannattaa olla mukana urheiluhuumassa tilanteeseen sopivilla viesteillä”, mediakumppanuuksista vastaava Tomi Aakula sanoo. ”Urheilutapahtumien yhteistyöyrityksillä on tarve hyödyntää kumppanuuttaan markkinointiviestinnässään. Tähän me tarjoamme maan parhaat työkalut ja parhaan urheilusisällön.”

Urheilun ystävät tavoitat tehokkaasti Sanoman urheilumedioilla:

  • Urheilulehti + kausioppaat, IS Urheilu, HS Urheilu
  • Digikanavat
  • Ruudun urheilusisällöt
  • Urheiluaiheiset sisällöt Suplassa
  • Sport ja Hyvä Terveys

Kuva: Antti Hämäläinen / IS

Urheilulehden vuoden 2020 teemanumerot 

Data ja kohdentaminen