Big Brother tarjosi REDIlle valtavasti näkyvyyttä: ”Olemme äärettömän tyytyväisiä”

Aleksi Salminen REDI
Kauppakeskus REDI oli syksyn suuren tv-ilmiön Big Brotherin koti. REDI hyödynsi BB:tä markkinoinnissaan laajasti.

”Meillä oli BB-aiheinen viikkotehtävä, johon asiakkaat pystyivät osallistumaan. Lisäksi käytimme Olet Big Brother -talossa teippauksia, ja olimme tietenkin mukana kaikissa Sanoman kanavissa: tv:ssä, radiossa, netissä, sosiaalisessa mediassa, eli näkyvyys oli ihan valtava”, REDIn kauppakeskusjohtaja Aleksi Salminen kertoo.

Salmisen mukaan sekä Sanomalta että Big Brotherin tuotantoyhtiöltä tuli riittävästi tukea.

”Aikajänne oli lyhyt, joten se vaati kaikilta joustoa puolin ja toisin. Tiimihenki oli äärettömän vahva. Ei ollut erikseen tuotantoyhtiön, Sanoman ja REDIn väkeä, vaan olimme kaikki samassa veneessä ja halusimme parhaan mahdollisen lopputuloksen. Joka asiassa pystyi nojaamaan kollegan olkapäähän”, Salminen kertoo.

Salminen on erittäin tyytyväinen REDIn päätökseen lähteä mukaan Big Brotheriin.

”Kun näin iso reality-tv-sarja tuotiin takaisin vuosien tauon jälkeen vähän uudella, alkuperäiseen ohjelmaformaattiin palanneella kulmalla, pystyttiin tuottamaan tv-ilmiö. Saimme BB:n kautta tunnettuutta kauppakeskuksellemme. Meillä on REDIssä missiona olla edelläkävijä. Koemme ylpeyttä siitä, että uskalsimme lähteä edelläkävijänä Suomessa tekemään tämmöistä projektia. Olemme äärettömän tyytyväisiä”, Salminen summaa. 

Tutustu tarkemmin REDIn ja Big Brotherin yhteistyöhön