Dansukkerin joulukampanja tavoitti hyvin jauhopeukalot

Dansukker joulu artikkelikuva
Dansukkerin joulukampanja koostui kahdesta erilaisesta natiiviartikkelista, joissa inspiroitiin kuluttajia jouluisilla leivonta- ja makeisresepteillä käyttämään Dansukkerin tummaa siirappia jouluvalmisteluissa. Artikkelit tavoittivat laajasti ja niiden parissa vietettiin runsaasti aikaa.

Artikkeleihin ohjattiin datakohdennuksella Sanoman verkostosta. Niihin oli myös ohjaus Ruutu-videoverkostosta.

”Olemme oikein tyytyväisiä kampanjaan. Saavutimme asettamamme tavoitteet, ja tiettyjen mittareiden osalta jopa ylitimme ne”, Suomen Sokerin markkinointipäällikkö Inari Kettula toteaa.   

Natiiviartikkelit ja niihin ohjaava mainonta toimivat Kettulan mukaan erityisen hyvin.

”Artikkelit saavuttivat laajan yleisön, ja lukijat todellakin viettivät niiden parissa aikaa”, Kettula toteaa.

Yhteistyö Sanoman kanssa sujui mainiosti.

”Saimme Sanomalta jälleen todella ammattitaitoisen tiimin suunnittelemaan ja toteuttamaan kampanjaa. Jo kampanjasuunnitelmasta näki, että briiffiimme oli todellakin paneuduttu. Arvostan sitä, että kampanjasuunnitelma käytiin kanssamme yksityiskohtaisesti läpi yhdessä eri kampanjan osista vastaavien henkilöiden kanssa. Tuottaja Elina Hytönen vastasi koko projektin sujumisesta ja aikataulussa pysymisestä. Hänelle ja client manager Merja Klemolalle erityiskiitos myös yhden ylimääräisen haasteen hoitamisesta todella mallikkaasti”, Kettula kiittää.

Kampanjan koko tuotanto kuvineen, videoineen ja resepteineen toteutettiin Sanomalla.

”Dansukkerin joulun kampanja on erinomainen esimerkki onnistuneesta yhteistyöstä. Asiakas haastoi koko tiimiä ajattelemaan jatkuvasti pidemmälle. Tuloksena oli monikanavainen ja luova kokonaisuus. Tiiviin yhteistyön myötä ymmärrys asiakkaan liiketoiminnasta syvenee. On palkitsevaa olla toteutuksessa mukana aina tuotannoista lähtien”, Suomen Sokerin asiakkuudesta Sanomalla vastaava Merja Klemola toteaa.  

Tutustu caseen tarkemmin täällä