Tervetuloa MS Big Brotherella -risteilylle – ”Halusimme tehdä jotain erilaista”

Viking-Line-viikkotehtävä-BB.jpg
Viking Line oli mukana Big Brotherissa monipuolisella yhteistyöllä, joka sisälsi ohjelmayhteistyötunnisteiden lisäksi Viking Linelle räätälöidyn viikkotehtävän ja hybridi-tv:n kautta toteutetun arvonnan.

”Tavoitteenamme oli brändimielikuvan kehittäminen. Halusimme tehdä jotain erilaista ja eri tavalla kuin olemme tottuneet tekemään sekä olla mukana syksyn isoimmassa ja puhutuimmassa viihdeohjelmassa”, Head of Marketing & Online Sales Ninna Suominen Viking Linelta kertoo. 

Samalla Viking Line sai pitkäkestoista näkyvyyttä sekä mahdollisuuden tuoda esille monipuolista viihdetarjontaansa.

Viking Linen viikkotehtävä oli Suomisen mielestä todella onnistunut ja brändi näkyi hyvin sisällöissä. Asukkaat eläytyivät hyvin rooleihinsa, ja viikkotehtävä oli luonnollinen osa ohjelmaa.

”Oli mukavaa, että saimme omaa henkilökuntaa BB Extraan haastateltavaksi. Näin viikkotehtävä ja brändi saivat vielä laajempaa näkyvyyttä”, Suominen kiittää.

”Yhteistyö Sanoman kanssa sujui hyvin ja oli helppoa. Tuotanto tehtiin laadukkaasti ja aikataulussa. Kommunikaatio toimi meidän ja Sanoman välillä koko ajan. Kun vielä ohjelma saavutti odotettua paremmat katsojaluvut, olimme yhteistyöhön erittäin tyytyväisiä.”

Ohjelmayhteistyötutkimuksen mukaan yhteistyön katsottiin parantaneen Viking Linen brändimielikuvaa,  joka koettiin yhteistyön ansiosta entistä hauskemmaksi ja trendikkäämmäksi.

Tutustu caseen tarkemmin täällä 

Kampanjan toteuttamisessa olivat mukana: 

Viking Line

Ninna Suominen, Head Of Marketing & Online Sales
Pilvi Jaatinen, Social Media Manager

Sanoma Media Finland

Hans Sippel, Client Manager
Mirja Nevalainen, Creative Strategist
Katja Kuittinen, Creative Producer
Mia Kantakoski, Creative Strategist
Mervi Niittynen, Creative Strategist
Veera Kyrö, Media Group Manager

Mediatoimisto IUM Oy