Monikanavainen kampanja toi Kauneimmat joululaulut -tilaisuuksille kaikkien aikojen ennätyksen

Suomen Lähetysseura ajankohtaista
Suomalaiset rakastavat vanhoja, perinteisiä joululauluja. Suomen Lähetysseuran kampanja houkutteli joulun alla ihmisiä laulamaan yhdessä ja tekemään kolehtilahjoituksia kehitysmaiden lasten hyväksi.

Kampanjan tavoitteena oli houkutella lisää kävijöitä Kauneimmat joululaulut -tilaisuuksiin ja lisää osallistujia maailman köyhimpien maiden lasten auttamiseksi järjestettyyn keräykseen. 

”Tavoitteisiin päästiin molemmilta osin. Kampanjan verkkosivujen liikenne sekä sitä kautta saatujen liidien määrä kasvoi merkittävästi. Ihmiset löysivät tiensä laulutilaisuuksiin ja lahjoittivat aikaisempaa aktiivisemmin. Perinteisen kirkossa kerättävän käteiskolehdin lisäksi myös mobiilimaksualustojen kautta tullut tuotto kasvoi merkittävästi”, kertoo kampanjaa vetänyt palvelupäällikkö Ruut Lemmetyinen Suomen Lähetysseurasta.

”Olemme todella tyytyväisiä kampanjan tulokseen niin mediayhteistyön osalta, kuin kampanjan toteutuneena tuottonakin. Sanoma toimi meille täyden palvelun talona. Yhteiset ideoinnit tuottivat parhaan mahdollisen lopputuloksen niin viestin kuin toteutuksenkin osalta”, Lemmetyinen kiittää.

”Tehtävämme on saattaa ihmiset hyvän asian äärelle, laulamaan ja lahjoittamaan kehitysmaiden kaikkein heikoimmassa asemassa olevien lasten hyväksi. Seurakunnille suuri kiitos siitä, ihmisiä kutsutaan kirkkoon laulamaan. Kaikille lahjoittajille suurin kiitos – he mahdollistavat avun sadoille tuhansille lapsille maailmalla tänäkin vuonna.”

Tutustu caseen tarkemmin täällä

Kuva: Ruut Lemmetyinen, Client Manager Satu Salminen Sanomalta ja markkinointisuunnittelija Noora Myllärniemi Suomen Lähetysseurasta. 

Kampanjan toteuttamisessa olivat mukana:

Suomen Lähetysseura

Ruut Lemmetyinen, palvelupäällikkö
Noora Myllärniemi, markkinoinnin asiantuntija

Sanoma Media Finland

Satu Salminen, Client Manager
Annika Green, Creative Strategist
Eeva Rajala, Creative Producer
Patrik Lydman, Web Designer