Mainosartikkeli toi runsaasti silmäpareja lemmikkien makupalatuotteille

Vetcare artikkelikuva
Vetcare lanseerasi uuden NousNous-tuotesarjansa natiiviartikkelina IS.fi:ssä.

”Pelkän tuotemainonnan sijaan halusimme nostaa esille kuluttajaa kiinnostavan näkökulman NousNous-tuotteiden käyttömahdollisuuksista”, kertoo markkinointi- ja avainasiakaspäällikkö Päivi Klemm Vetcarelta.

Kampanjan tavoitteena oli saada mahdollisimman monta silmäparia artikkelille, jossa kerrottiin koiranpennun koulutuksen ohella uusista NousNous-tuotteista.

”Olimme tyytyväisiä kampanjan tuloksiin, sillä artikkelille saatiin todella kivasti lukijoita. Selkeästi aihe kiinnosti yleisöä. Kampanja näkyi hyvin ja sisältö oli laadukasta.”

”Sanoma on tarjonnut erilaisia ideoita ja toteutustapoja siihen, kuinka voimme tavoittaa kohderyhmämme mahdollisimman laajasti ja tuoda tuotteitamme esille monipuolisesti käyttämällä useita eri mainonnan keinoja”, Klemm kiittää. 

”Artikkelia oli hieno tehdä, kun asiakas luotti täysin meihin ja antoi hyvin vapaat kädet sisällön suunnittelulle ja toteutukselle. Asiakkaan kautta saimme myös juttuun loistavan haastateltavan”, luova tuottaja Satu Savela kertoo.

Tutustu caseen tarkemmin 

Kampanjan toteuttamisessa olivat mukana:

Vetcare

Markkinointi- ja avainasiakaspäällikkö Päivi Klemm

Sanoma Media Finland

Satu Salminen, client manager
Annika Green, luova strategi
Marja Leskinen, digistrategi
Satu Savela, luova tuottaja